• JUN 2022
  • JUN 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV4HAX40N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Alex 25-11-2022

Vaatwas tablet!

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

De machine reinigt netjes schoon, maar de vaat blijft naar de tabletten ruiken en proeven. Dit probleem is niet makkelijk op te lossen voor bosch. Ik ben bang dat de nieuwe machine ingerolen zou moeten worden. Maar daar willen hun natuurlijk niet zo in mee gaan. Ik kan geen koffie of thee drinken zonder eerst de mokken na te wassen met de hand. Wel jammer als je net een nieuwe vaatwasser hebt gekocht.

Manuela 23-11-2022

Stil, efficient, handige hoogteverstel-optie

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn erg blij met onze nieuwe vaatwasser. Het indicatielampje is handig, evenals de app, die aangeeft wanneer het zout of glansmiddel bijgevuld moet worden. We moesten wel even wennen aan de binnenruimte, maar intussen hebben we een handige indeling uitgevogeld. Het is wel jammer dat de tekst op/bij de knoppen niet verlicht is, dat zou een welkom verbeterpuntje zijn. Verder helemaal tevreden. Blinkend schone vaat, zelfs als e.e.a. op en over elkaar ligt!

Aanrader 23-11-2022

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima aankoop. Doet zuinig en stil zijn werk, logische indeling.

Toon 14-11-2022

Top machine

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Betrouwbare machine met een zeer goed wasresultaat. Veel keuzes in programma's en geeft schoonmaakcyclus aan. Ook besturing en meldingen op afstand werkt super.

Ad aan de Wind 08-11-2022

Goede waar voor mijn geld

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Plezierig apparaat. De geluidjes en bediening zijn licht. Het apparaat laat zich makkelijk bedienen ook zonder de handleiding te raadplegen.

Richard 03-11-2022

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine beschikt over veel wasmogelijkheden en heeft een zeer overzichtelijke bediening. De vaat wordt perfect gereinigd.

Frits 29-10-2022

Top vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vaatwasser wast schoon, ook met ECO programma. Maakt weinig lawaai. Gewoon een goed product. Handig met de app alles instellen en je weet wanneer het programma klaar is.

Truus 26-10-2022

Super handig met de app

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze oude vaatwasser ging kapot, toen deze bosch gekocht. Makkelijk te installeren, en met de app op de telefoon aan te zetten vooral als je dit thuis bent vergeten ( beter dan een vieze vaat aantreffen). Ook geeft hij op de app aan als er iets moet worden bijgevuld. Ik zeg zeg top apparaat

H.P. Vork 13-10-2022

Zeer goede koop

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede vaatwasser met voldoende programma,s .
De wifi optie is natuurlijk top, zonnepaneelen actief vaatwasser aan ! Ook als je aan het werk bent !

samet 11-10-2022

Goed!

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede functies zoals starten op afstand en programmaselectie

Anja 11-10-2022

Supermachine alles komt er droog uit

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In vergelijking met mijn vorige afwasmachine is deze vele malen beter mijn vaat komt schoner en droger uit de vaatwasser in combinatie met de app waarmee je de vaatwasser kunt bedienen vindt ik deze vaatwasser een topproduct

Wonnink 09-10-2022

Het is stil in de keuken

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is stil in de keuken, echt een sprong vooruit van techniek

Babs 08-10-2022

Handig apparaat

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Praktische machine die goed schoon wast. Handig: bedienen met een app. Zo kun je de starttijd op de minuut nauwkeurig instellen en zien hoe laat het programma is afgelopen.

JooR Us 08-10-2022

Afwas weer fris en schoon

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 15 jaar van trouwe dienst onze oude Bosch vaatwasser maar de deur uit gedaan aangezien hij niet meer goed de vaat schoonmaakte. Gekozen voor deze aangezien hij er het beste af kwam bij de test van de Consumentenbond.
Inbouwen was een fluitje van een cent aangezien het frontpaneel precies paste. Kennelijk is dit al 15 jaar hetzelfde formaat. Ideaal!
De vaatwasser biedt voldoende ruimte voor de vaat van een hele dag ontbijt lunch en diner. Er kan gekozen worden uit diverse programma's waarbij ik zelf altijd kies voor de optie Speed perfect. Scheelt veel tijd en de vaat wordt toch prima schoon.
Ik ben er nog niet uit of het kunnen aansturen via internet van het apparaat nu een meerwaarde voor mij heeft. Waarschijnlijk alleen handig voor Bosch om te kunnen zien welke programma's ik gebruik en welke storingen er wellicht aan het apparaat komen.
Een klein nadeel is dat ik het idee heb dat ik glansspoelmiddel proef dat aan het bord blijft zitten. Dit probleem is er niet als je geen glansspoelmiddel toevoegt. Waarschijnlijk een verkeerde instelling van mijn kant, maar ik ben er nog niet achter waar ik dit kan aanpassen.
Voor de rest zeer tevreden over deze zeer stille snelle en grondige schoonmaak en de vaatwasser.

Maarten 07-10-2022

Perfect!

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfecte vaatwasser, droogt zeer goed en is geruisloos

als vanouds 05-10-2022

uitstekend

prima vaatwasser
goed schone vaat.
ook plastic bakjes zijn na het ecoprogramma droog en hoeven niet nagedroogd te worden
energiezuinig en stil

Erik 05-10-2022

Supergoed apparaat

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een vaatwasser met WiFi! Het zat er toevallig op, maar wat een geweldige uitvinding. Het tilt het gebruiksgemak naar een hoger niveau.
Voor de rest doet hij ook gewoon wat je van een BOsch verwacht: vrijwel geruisloos de vaat mooi schoon poetsen. Ook goed droog.

Vaatwasser bosch 29-09-2022

Stil en wast goed

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vaatwasser is stil en doet goed zijn werk.

TonVeringa 29-09-2022

Fantastische vaatwasmachine

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vaatwasmachine is top. De machine bevat diverse programmas die makkelijk zijn in te stellen. De vaat komt er droog en schoon uit zelf plastic voorwerpen. Wat een fantastisch apparaat. Ja! Bosch he! Altijd goed en vertrouwd.

EricW 28-09-2022

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit apparaat gekocht ter vervanging van de 14-jaar oude vaatwasser.
Deze is veel stiller en heeft meer programma's. Uitgestelde start op diverse tijden instelbaar, zodat we kunnen de machine kunnen laten werken als de zonnepanelen de meeste stroom opwekken.
De variabele indeling is ook erg makkelijk. We kunnen onze vaat veel makkelijker kwijt.
Het droogresultast is ook veel beter. Al moet ik zeggen dat de machine de plastic vaat makkelijk omver spoelt in de machine, waardoor je met gevulde plastic bakjes komt te zitten. Homeconnect-app kun je de machine op afstand bedienen, maar dit heeft wat mij betreft geen toegevoegde waarde. De app geeft wel aan als bijvoorbeeld het spoelmiddel bijgevuld moet worden en je kunt je voorraad vaatwastabletten bijhouden, zodat je hier ook over geïnformeerd word.