Bosch SMV4HAX40N - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV4HAX40N op Kieskeurig.nl.

Afwasmachine 31-08-2021

Prima afwasmachine

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De overgang naar onze nieuwe afwasmachine is vlekkeloos verlopen. Hij doet het goed, alleen droogt hij een tikje minder goed dan ons vorige apparaat.

E Stam 29-08-2021

Goede vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vaatwasser met veel verschillende programma's, al gebruik ik meestal 'kort'. De vaat is daarmee in 75 minuten altijd schoon. Sinds ik heb ontdekt dat het bovenste rek in hoogte versteld kan worden, passen zelfs wijnglazen goed in deze machine.

Meloen 27-08-2021

Apparaat wat doet waar het voor gemaakt is

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vaatwasser heeft veel programma's om uit te kiezen. Met behulp van een handige app ook remote te bedienen nadat je middels drie simpele vragen tot het juiste programma bent gekomen. Vaat komt schoon en droog uit de vaatwasser. Verder is het een stille vaatwasser die middels een handige led op de vloer aangeeft wanneer het programma klaar is.

henkj.weijers@gmail.com 18-08-2021

het is een goed produkt

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

ik denk een goed product we hopen er veel gebruik van te kunnen maken , even wennen aan meer mogelijkheden van de programma's . de monteur van jullie heeft deze machine aan ons verkocht en aanbevolen hartelijke groeten een tevreden klant H Weijers

Pluspunten

• levering
  • service

Peter 11-08-2021

Buitengewoon

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig eindelijk veel ruimte Waar ook ijn borfen er normaal in passen. Die vorige vaatwasser moest ik mijn borden aan de buitenrand zetten ,had ook veel minder ruimte

Ingrid 28-06-2021

Wil niet anders dan Bosch

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zoals altijd weer een Bosch huishoudelijk apparaat aangeschaft, omdat ze gewoon de beste zijn. Vaatwasser wast heel schoon en is erg stil. Bevalt heel goed.

Sabrina 04-06-2021

Snel en goed droog

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vaatwasser is sneller klaar dan mijn vorige. En echt goed droog!
Een vaatwasser die doet wat hij moet doen!

Sabrina 20-05-2021

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede vaatwasser. Doet er niet lang over, handige indeling en de vaat komt goed droog uit de machine!

GerD 14-05-2021

Bosch vaatwasser werkt uitstekend

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

Onze nieuwe Bosch vaatwasser werkt bijzonder goed. Er is voldoende ruimte om de te wassen borden, bekers, glazen etc. in te laden. Ook het eindresultaat van een wasbeurt is prima te noemen.

A. Woudenberg 14-05-2021

Uitstekende vervanger.

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heeft meer functies dan de vorige en is met name stiller. Energieverbruik ook minder. Wat ons betreft een prima keuze.

Jolanda 05-05-2021

Blij met nieuwe vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine is heel stil. Duidelijke en makkelijke bediening. Fijn apparaat.

Marga 20-04-2021

Super tevreden

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Maakt goed schoon. Handig met de app. Is na afloop ook goed droog. Veel programma’s mogelijk. Hopelijk gaat die lang mee.

Vaatwasser SMV4HAX40N 01-04-2021

Top-Apparaat

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben zeer tevreden over de geluidssterkte en over de mogelijkheden die je als gebruiker kunt instellen. Gemakkelijk en efficient.

Bart V 17-01-2021

Doet wat het moet doen en meer!

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele vooruitgang voorbij de oude vaatwasser. Hij is makkelijk in te ruimen en logisch ingedeeld. De bovenste rek is eenvoudig omhoog of omlaag te zetten dmv een kliksysteem. Via een app krijg je waarschuwingen over onder andere het zout- en spoelglansniveau. Ook krijg je melding wanner de vaatwasser klaar is. Prestaties zijn goed. Hij maakt goed schoon en maakt weinig lawaai. Kort programma is ook ideaal bij een verjaardag of iets dergelijks. In een uur tijd een schone en droge vaat.

M vd Brand 29-12-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX40N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed tevreden over de machine met duidelijke provramma's en instellingen via home connect krijg je melding als het programma klaar is.