Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens SN63HX52CN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ritco 27-07-2022

Prima machine tegen een goede prijs

Geschreven voor: Siemens SN63HX52CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima machine tegen een goede prijs. Met de verschillende programma's, af te stellen met de assistent geeft hij een prima resultaat. De connect app werkt fantastisch. Ook het istellen van dee toevoer van glansmiddel en zout gaat super eenvoudig.
Blij met deze machine!

Wess 26-07-2022

Fijne vaatwasser!

Geschreven voor: Siemens SN63HX52CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stille vaatwasser. Doet wat het moet doen (in tegenstelling tot onze oude vaatwasser), besturing via de app werkt ook goed!

Nadia 16-03-2022

Prima apparaat

Geschreven voor: Siemens SN63HX52CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vaatwasser is zeer stil. Fijn dat je via de app specifieke programma's kunt kiezen en evt -op afstand- het programma kunt versnellen. Vaat wordt goed schoon en droog. Zelfs plastic bakjes worden (zo goed als) droog, dus nadrogen is nauwelijks nodig.

K.Somai 09-03-2022

Geweldig product

Geschreven voor: Siemens SN63HX52CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wast en droogt helemaal goed geen vlek te bekennen.probleemloos te bedienen ook via de app.krijg een bericht als die klaar is. Fantastisch dien.

Mies 03-03-2022

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN63HX52CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 4 jaar een vaatwasser gehad te hebben die het regelmatig begaf is deze vaatwasser een verademing. Perfect schone en droge vaat. Ook de besteklade bovenin is ideaal. Je houdt daardoor ook meer ruimte over onderin, voor extra pannen of borden.

Bert Westmaas 01-03-2022

Zeer goede machine

Geschreven voor: Siemens SN63HX52CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een Zeer schone afwas en pannen wat er uit komt verder een goede geruisloze afwasmachine

LenC 16-02-2022

M'n beste maat, voor een droge vaat

Geschreven voor: Siemens SN63HX52CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nieuwe keuken met alle apparatuur van Siemens. Fijne vaatwasser met uitgebreide mogelijkheden en schone en droge vaat.

‘Fam. Beerling 10-02-2022

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN63HX52CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een stille en zuinige vaatwasser.
Wij zijn er content mee, doet wat hij moet doen.
Veel ruimte voor het bestek
Het is een goede vervanger van onze vorige vaatwasser

Renate 13-12-2021

Zeer goede vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN63HX52CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer fijne vaatwasser. Doet wat het beloofd. Veel ruimte in het apparaat

Deron 06-12-2021

Schoon

Geschreven voor: Siemens SN63HX52CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeg je Siemens vaatwasser zeg je glanzend en zeker schoon

Alex 17-11-2021

Siemens iQ300

Geschreven voor: Siemens SN63HX52CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zij hélemaal tevreden over onze nieuwe vaatwasser. Heerlijk dat ie op afstand aan te zetten is. Aangezien we nog wel eens in bed liggen en we hem vergeten zijn aan te zetten. Ook erg handig is dat ie aangeeft als er iets bijna op is.( glansspoelmiddel, voorraad vaatwasser tabletten, zout) Alles via WiFi op je telefoon.

Ronnie 30-10-2021

Nieuwe vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN63HX52CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nieuwe vaatwasser. Makkelijk in te stellen via de app. Ook de basis instellingen. En op afstand te starten. Ook als je niet thus bent. Handig in combinatie met zonnepanelen. Aanzetten als de zon schijnt

Nancy 08-08-2021

Perfect

Geschreven voor: Siemens SN63HX52CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Inbouwvaatwasser recent in gebruik. Werkt perfect en is een zeer degelijk product. Wast de vaat schoon en komt er droog uit. Siemens levert een goede bouwtekening met extra QR code voor extra uitleg in een filmpje voor montage. Wij vinden de Home Connect app er handig voor deze vaatwasser.

Io163 19-05-2021

Perfect schone vaat.

Geschreven voor: Siemens SN63HX52CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na enkele jaren modderen met een andr merk, nu dan deze Siemens in de keuken geplaatst. Veel ruimte en flexibiliteit qua indeling, zodat optimaal kan worden ingericht. En perfect gereinigde vaat na afloop van het wasprogramma. Gewoon een apparaat dat doet waarvoor het is gemaakt met koppeling aan de smartphone voor wie dat handig vindt. Ik zelf heb er minder mee, maar de melding dat glansspoelmiddel moet worden aangevuld is toch wel erg handig.

Ynske 28-01-2021

Siemens SN63HX52CN

Geschreven voor: Siemens SN63HX52CN

Siemens, goed en betrouwbaar merk. Deze vaatwasser gekozen voor de vele programma opties en voor de energielabel. Hoogte verstelbare bovenlade, veel ruimte onderlade.
Materiaal dat is verwerkt in de vaatwasser is zeer degelijk.

Pluspunten

• Degelijk materiaal
  • Veel ruimte
  • Startuitstel
  • Vele programma opties

Minpunten

• Nog niet gevonden

MvdB 20-01-2021

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN63HX52CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Degelijk, stijlvolle en handig in bediening.

Kluth Spijkenisse 10-01-2021

hele stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN63HX52CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] deze vaatwasser 2 deze 1 dag on huis, volle vaat en op intensief progamma gezet.
2 uur was ie klaar! en zeer schoon en droog !Maar vooral heel stil!
perfect! Volgende aankoop wordt inbouw koelkast en weer Siemens!