De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV4HAX48E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jjagt@quicknet.nl 21-10-2021

zeker een aanrader

Geschreven voor: Bosch SMV4HAX48E

Onze oude afwasmachine kreeg kuren, onderhoudsmonteur erbij en deze kon hem weer aan de gang krijgen. Na 2x gedraaid te hebben, wel water maar geen temperatuur.
Wederom gebeld en wederom een monteur. Bleek printplaat stuk te zijn. Om de kosten te besparen, omdat ook de achterste sproeiarm van de wand los was en deze over een paar maanden meer problemen zou geven, advies toch een nieuwe aan te schaffen. Samen een nieuwe uitgezocht en hij heeft hem opgemeten en besteld. Helaas was hij te groot voor onze keuken. De heren die hem zouden plaatsen hebben een nieuwe besteld en na ruim een week is deze geplaatst en er keurig in gezet en met veel precisie. Ook werd er ruim de tijd genomen om de vaatwasser uit te leggen. Ben erg tevreden met hoe alles is geregeld en de vaatwasser is ook een stuk stiller dan de vorige. Omdat er een foutje is gemaakt met de bestelling hebben wij een duurder apparaat gekregen en voor het zelfde bedrag. wij hebben al onze apparatuur van Bosch en zullen in de toekomst deze zeker weer aanschaffen.

Pluspunten

• stil
  • schone vaat