Siemens iQ700 CS656GBS2 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 CS656GBS2 op Kieskeurig.nl.

Wilco 23-07-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Op aanraden van de monteur van Siemens een stoomoven aangeschaft en geen spijt van de aanschaf. Stoomoven en gewone oven in 1. Groentes aardappelen vlees en vis gestoomd heerlijk en behoudt het product zijn smaak. Zout toevoegen niet nodig je proeft echte groente

Dekk 23-07-2021

Goed apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed apparaat
Makkelijke bediening, snel voorverwarmen, goed bakresultaat.
Stomen nog niet heel veel gebruikt, dus daarmee minder ervaring

Martijn 29-06-2021

Stoom oven

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ideale stoomoven. Werkt erg goed en heeft een aantal voorgeprogrammeerde gerechten. Werkt erg goed!

HarrySteZ 29-03-2021

Fijne oven

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze (stoom)oven nodigt ons uit om meer met een oven te doen. Een groot gebruiksgemak in combinatie met heerlijk bereidde producten. Dit was een bijzonder goede investering voor onze keuken.

Fam Wolff 30-01-2021

Gemak en gezond

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het gemak van deze stoomoven is geweldig. De programma's zijn zeer gemakkelijk te hanteren met dit apparaat. Zelfs voor mij, ik zit in een rolstoel, is het bedienen essentieel en met dit apparaat geweldig! En het stomen maakt het koken alleen maar makkelijker en gezonder! Geen seconde spijt van deze stoomoven!

Thomas 20-11-2020

Erg goed

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vooral
De stoomfunctie is super mis de magnetron niet meer

Gerard 19-11-2020

Ongekende mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met deze stoomoven kregen we nieuwe (gezonde) bereidingswijzen binnen handbereik. Dit alles ook nog eens zeer intuitief en gebruiksvriendelijk.

Dave 08-10-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Duidelijke installatie
Meest vaak gebruikte recepten van brood, vlees, vis en groente staan goed in het apparaat

Bouk 09-09-2020

Heel eenvoudige bediening, lekker eten

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor het eerst heb ik een stoomoven tot mijn beschikking in mijn keuken. Wat een heerlijk apparaat! Sowieso vallen gestoomde groenten hier erg in de smaak en is het erg handig voor de hapjes van de baby, maar dit apparaat maakt het erg makkelijk. De touchscreen bediening is erg duidelijk en voorgeprogrammeerde menu's maken het alleen maar simpeler. Resultaat: Het apparaat wordt vrijwel dagelijks gebruikt!

aheidari 23-06-2020

Stoomoven voor sappig eten

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] gewone oven gecombineerd met stoom. je kunt kiezen voor zowel kalssiek grillen of gebruik van oven voor bakken en braden. ook kun je stoom bij toevoegen of puur stomen. We hebben overheerlijke sappige kip gekookt die we normaal niet konden!

enige nadeel is de overtollige stoom welke je achteraf moet schoonmaken. deze moet je of met droogfuntie(10min) afdrogen of zelf als het afgekoeld is afdrogen.

Lilian R. 16-06-2020

Fijne stoomoven, fijne heteluchtoven

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer contant met mijn stoomoven en gebruik deze met grote regelmaat. Wat ik jammer vind is dat je de oven na gebruik met de hand moet uitdrogen en vervolgens het droogprogramma moet draaien. Best bewerkelijk en je moet het niet vergeten.

aanwinst in onze keuken 05-05-2020

een aanwinst!

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het apparaat is makkelijk te bedienen en met name de groente is fantastisch. Een nieuwe wereld opende zich na de komst van het bijbehorende kookboek. Een aanwinst in mijn keuken en na deze korte tijd gebruiken kan ik hem al niet meer missen!

tom 22-02-2020

top produkt

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

super makkelijk in gebruik, alles staat goed aangegeven. enige minpuntje is dat deze niet rechtstreeks op de waterleiding kan worden aangesloten.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • heerlijk eten

Minpunten

• wateraansluiting

Adrianus 24-12-2019

Prima combi stoomoven!

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

Wij vinden het een ideale combi stoomoven. Hij werkt heel snel. Stoom toevoegen aan het bakproces geeft iets extra's. Alle producten komen er goed uit. Het vullen van het waterreservoir is wat omslachtig. Het schoonmaken vraagt ook wat extra aandacht nadat er gestoomd is. Groenten zijn veel lekkerder van smaak dan als ze gekookt worden. Ik vind het formaat prettig compact.

Pluspunten

• werkt snel
  • goede resulaten
  • makkelijke bediening met menu's

Minpunten

• schoonmaken is een ding, nadweilen
  • bijvullen waterrreservoir is een ding

Ronald 1981 13-07-2019

Zeer eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

Super te vreden heerlijk eten maken we hierin en het is allemaal super eenvoudig te bedienen, en met het boek van siemens wordt het nog eens extra leuk

Marianne Moerdijk 15-12-2018

Mijn droom oven en beste keuken vriend

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

Ik houd enorm van koken, mijn nieuwe beste vriend is de combi stoom oven, maakt elke dag een kook feest, of ik nu een heerlijke visje stoom, groenten stoom, die erna ook nog steeds smaken naar groente en geen waterige hapje worden. Broodjes oppiepen, gaat ook als een malle. Lasagna in de oven met toegevoegde stoom, maakt de Lasagna smaakvol en smeuïg. Het opwarmen van een hele rijsttafel met regeneratie was ook top. Kip was ook heerlijk, een top oven met veel mogelijkheden, die ook nog eens super makkelijk uit te voeren zijn.

gerard1908 30-11-2018

Fantastisch!

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

Naast de combi oven/magnetron hebben wij ook een stoomoven aangeschaft.
Wat een fantastisch apparaat!
Met de handige tips en bakstanden uit het boekje en de programma's op de oven bereid je heel gemakkelijk heerlijke gerechten.