Liebherr ICe 5103 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ICe 5103 op Kieskeurig.nl.

a**5@h**l.com 02-09-2021

Onhandige bediening en weinig interieurelementen

Geschreven voor: Liebherr ICe 5103

Deze koelkast werd ons door de leverancier geadviseerd. Wij hadden altijd uitstekende ervaringen met LIEBHERR koelkasten. Overzichtelijk, goed in te delen en eenvoudig te bedienen. Maar dit is toch wel een tegenvaller. De groentelade is zo groot dat je het onderste deel van de deur niet meer kunt gebruiken, er wordt standaard geen rek meer meegeleverd voor het liggend opslaan van flessen, er worden standaard geen halve glasplaten meer geleverd, en er zit een bedieningsmenu bij waar de meegeleverde gebruiksaanwijzing geen uitleg over geeft. Waarom niet gewoon een "aan/uit", "temp hoger/lager" en evt. een "super frost" knop zoals we op onze vorige LIEBHERR koelkast (nog geen jaar oud) aantroffen? Kortom, allemaal puntjes die van de waardering af gaan. Ik weet niet of ik volgende keer nog een LIEBHERR wil.

Minpunten

• Standaard geen flessenrek meer
  • Standaard geen halve glasplaten meer
  • Deurruimte niet meer volledig te benutten
  • Geen gedeelde groentenlade
  • moeilijke bediening via een onoverzichtelijk menu

Officiële reactie van Liebherr 03-09-2021

Goedemorgen, vervelend om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent met het gekozen apparaat. Wij hebben een ruim assortiment inbouw koel/vriescombinaties in verschillende uitvoeringen. Er zijn vele modellen die beschikken over een flessenhouder voor liggende flessen of een geïntegreerd flessenplateau en ook een deelbaar glasplateau. De koel/vriescombinaties krijgen steeds meer functies. In plaats van een hele rij aan knoppen op het apparaat wordt de bediening hiervan in het display geïntegreerd net als bij mobiele apparaten. De bediening hiervan is wellicht even wennen.

Arno 08-05-2021

Mooie koelkast

Geschreven voor: Liebherr ICe 5103

Mooi degelijk product zonder poespas.
Gewoon een koelkast zoals een koelkast bedoeld is.
Hier ga ik jaren plezier van hebben.

Pluspunten

• Degelijk
  • Geen poespas

Minpunten

• Nog niet gevonden

P. van de Haar 05-05-2021

Heerlijk grote koel/vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr ICe 5103

Deze koelkast hebben we op aanraden van de verkoper gekocht en wat een genot!
Hij is lekker ruim (3 grote vries lades) dus er is voldoende plek om de boodschappen voor een gezin van 5 erin op te ruimen.
Daarnaast is hij ook erg stil! waar onze oude koel/vries combinatie goed te horen was als deze aansloeg is dat hier helemaal niet het geval!

Dus zeker een aanrader!

Pluspunten

• Ruim