ETNA KKS4178 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KKS4178 op Kieskeurig.nl.

t**7@h**l.nl 01-07-2021

Deze koelkast is ongeveer 3 weken geleden met onze nieuwe keuken geplaatst en ik vindt dat hij steeds hele harden tikken geeft. Wat kan dit zijn
Tis niet gewoon aanslaan van de motor, zijn echt harde tikken die zelfs boven de TV uitkomen, lijkt mij niet moeten kunnen.
Hoor het graag
Officiele reactie van Atag 02-07-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je reactie. Hinderlijk dat je deze harde tik ervaart in jouw nieuwe keuken. Graag willen wij met jou in contact komen om deze harde tikken te bespreken. Wil je jouw adres- en contactgegevens mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Met vriendelijke groet, Niki
Webcareteam ETNA

Margriet 09-05-2021

Prima formaat

Geschreven voor: ETNA KKS4178

Ik ben zeer tevreden, omdat de inhoud precies mijn maat is. Eerst dacht ik hem veel te vol te krijgen.Dat valt super mee!

Officiele reactie van Atag 10-05-2021

Beste Margriet,
Een 10! Wat een geweldige reviewscore heeft u gegeven, daar zijn we erg blij mee. Fijn dat u zo tevreden bent over deze koelkast en deze ook aan iedereen aanbeveelt.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA