Bosch KIR51ADE0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KIR51ADE0 op Kieskeurig.nl.

Marjolein 30-05-2021

prachtig design

Geschreven voor: Bosch KIR51ADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mooie ruime koelkast die flexibel in te delen valt
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Rob 05-05-2021

goede LED verlichting, groentelade met beluchting

Geschreven voor: Bosch KIR51ADE0

Wij zijn zeer tevreden over de vele schappen zowel in de koelkast alsook in de deur van de koelkast. De LED-verlichting, voor de schapineling is heel handig. Je kunt namelijk niets voor de LED-verlichting zetten, zodat je bij het openen altijd maximaal licht ter beschikking hebt.
Wij raden deze koelkast met softclose deur dan ook iedereen aan.

Pluspunten

• LED-verlichting
  • softclose deur
  • veel schappen, ook in de deur

Minpunten

• alarm gaat vrij snel af

Roy C. 25-04-2021

Wat een ruimte!!!

Geschreven voor: Bosch KIR51ADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelkast is enorm ruim en heeft een ruime verhoudbak die de producten idd langer vershoudt. We hadden deze functie in de vorige koelkast niet en dit is echt een aanwinst. Eenvoudig instelbare temperatuur en handige piep-signalen als je de koelkast even iets te lang open houdt. Top product!!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Sjoerd 03-03-2021

Groot formaat, energie zuinig, stil

Geschreven voor: Bosch KIR51ADE0

We hebben voor deze ingebouwde koelkast gekozen omdat hij groot is en energiezuinig. De indeling kan je zelf aanpassen. Maakt weinig geluid en bevat een vitafresh lade voor groenten/fruit waardoor fruit/groenten langer vers blijven.

Pluspunten

• Groot
  • Maakt weinig geluid
  • Energie zuinig