Siemens KI81RADE0 - Reviews

Inhoud koelruimte
319 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens KI81RADE0 op Kieskeurig.nl.

Dick 16-02-2021

prachtig ingedeelde koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

Precies zoals gewenst: geen vriesvak in de keuken. Alleen maar een koelkast. Daarmee veel extra koelruimte binnen handbereik. Voor het vriesaspect hebben we (elders in huis) een aparte koel/vriescombinatie. Immers, van een vriesfunctie maak je in het dagelijks gebruik veel minder gebruik dan van een koelfunctie. Zeer praktisch.

Pluspunten

• alleen maar koelfunctie
  • ruim, goeds bereikbare schappen

Pascal 09-02-2021

Perfecte koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

Wij hebben de koelkast nu 5 maanden in gebruik. Het is een fijne ruime koelkast, goede indeling, goed verlicht binnenin en met fijne vershoud lades voor de groenten. Tevens mogelijkheden om de indeling zelf te bepalen.

Jane 01-02-2021

Koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Supergroot en heel praktisch ingedeeld. Veel mogelijkheden en luxe afgewerkt.

Iwan 26-11-2020

IQ500 Inbouw koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koelkast speciaal aangeschaft vanwege zijn ruimte en hyper fresch functie.
Met de 2 onderste lades met hyper fresch functie is dit echt een topper onder de koelkasten.
De ruime indeling maakt het overzichtelijk en hoef je je geen zorgen te maken als je op zaterdag de boodschappen erin zet.
En als de kinderen hem vergeten goed te sluiten krijg je een melding door middel van een piep signaal waardoor je gewaarschuwd wordt dat hij niet goed gesloten is.