• Best Reviewed 4 keer mei 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI81RADE0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Irma 02-08-2022

Ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne koelkast met veel ruimte. Geeft zelfs een signaal af als de deur te lang open staat en de temperatuur verandert.

Mark 11-07-2022

Ruime overzichtelijk, prettig licht

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettige en ruime koelkast, veel mogelijkheden met schuiven van onderdelen en ruimte. Daarnaast vind ik de koelkast ook erg stil.

Joop 11-06-2022

Ruime koelkast met praktische indeling

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

Zeer ruime, goed ingedeelde koelkast. Met name de vershoudlades voor groente en fruit zijn heel fijn.

Pluspunten

• vershoudlades
  • praktische indeling
  • energiezuinig

Charlotte 27-05-2022

Top koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

Super fijne koelkast. Groot, overzichtelijk en een hele frisse uitstraling. Veel mogelijkheden tot opbergen van voedingsmiddelen.

Pluspunten

• Groot
  • Goede indeling

n**n@g**l.com 08-05-2022

Stille koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

Grote koelkast met veel ruimte en mogelijkheden! echt een aanrader. Zelfs zeer stil

Pluspunten

• grote
  • zuinigheid
  • stilte

Minpunten

• korte openingsduur

e.verkuijlen 08-05-2022

fijne ruime overzichtelijke kk

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

Ik wilde altijd al een grote koelkast omdat je altijd ruimte tekort betreft bv groenten fruit en frisdrank. Die problemen zijn nu in een klap opgelost met de aanschaf van deze fijne ruime koelkast waar ik alles overzichtelijk kan sorteren . Ben er dan ook zeer blij mee !

Pluspunten

• alleen maar plus

Karin 05-05-2022

ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ruime koelkast, wel opletten dat de bakjes die in de deur zitten ruimte innemen , dus de 'plankjes' kunnen niet volledig benut worden.

d**n@g**l.com 29-04-2022

Super koelkast!

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

Super mooie grote koelkast 2 met groente/fruit lades. Daarnaast heeft de koelkast een handige no frost functie!

m**s@u**l.nl 21-04-2022

Ruime fijne koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

Heerlijk ruime koelkast met voldoende indelingsmogelijkheden. Fijn ook met 2 groenteladen.

Pluspunten

• ruim
  • veel indelingsmogelijkhede

Minpunten

• niet de energiezuinigste

v**l@g**l.com 10-04-2022

Ruime koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

Deze Siemens koelkast is ideaal voor grote gezinnen! Door de 2 lades onderin is voldoende ruimte om groenten en fruit op de juiste wijze te bewaren. Ok het (wijn)flessenrek ervaren wij als erg prettig. De verlichting in de koelkast verlicht de koelkast helder en van boven tot onder. Al met al, een aanrader!

Pluspunten

• 2 (groente) lades
  • (wijn)flessenrek
  • goede verlichting

Wiegerink 07-04-2022

Zeer ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koelkast heeft erg veel opbergruimte wat voor ons een vereiste was. Daarnaast mooie bakken onderin waar het fruit super vers in blijft! Dit is af te stellen. Wij zijn erg tevreden met onze aankoop

Liana Bader 04-04-2022

Prima Koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

Ik ben erg blij met deze koelkast. Ik maak mij niet meer zorgen om de versheid van de groenten. speciaal tuinkruiden. Die blijven veel langer vers en goed.

Pluspunten

• Ruim
  • Stille koelkast

Minpunten

• Geen minpunten te noemen

Joske 21-03-2022

Wat een inhoud!

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mega grote koelkast met allerlei rekjes, vakken, plateaus om je producten te koelen. Ook erg handig is het geluidssignaal wanneer de koelkast te lang open staat (of niet volledig is gesloten).

Peter Klink 20-03-2022

Prachtig product

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg mooie koelkast met duidelijke inbouw instructie.
Een slechte deurrubber montage is door de service dienst keurig opgelost met het vervangen van de deur.
Dus zowel product als service uitstekend.

Ferry 19-03-2022

Fijn ingedeelde koelkast van prima kwaliteit

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

Bevalt prima tot nu toe, alhoewel slechts 3 dagen in bezit. Fijn om weer een goed werkende koelkast te hebben. Met name de indeling, kwaliteit van de inwendige elementen (stevig) en de nieuwe led verlichting vallen positief op t.o.v. het vorige model dat in mijn bezit was. Verder is het apparaat eenvoudig te bedienen en het allerbelangrijkste is dat hij goed koelt!

Pluspunten

• Indeling
  • Kwaliteit inwendige elementen
  • Dubbele led verlichting
  • Grote formaat, ruime indeling
  • Soft close scharnieren

Minpunten

• Plastic schuifje fruitlade lijkt wat fragiel

???? 17-03-2022

geluid

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] dit is de vierde nieuwe koelkast in een half jaar, Hij begint alweer een iritant geluid te geven.We zijn er helemaal klaar mee maar hoe moeten we dit oplossen?

Fam. Hameetman 15-03-2022

Grote, ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een grote ruime koelkast waar veel in kan. Wij hebben bewust voor een hoge koelkast gekozen vanwege de ruimte. Naast de grootte ervaren wij het koelend vermogen van de koelkast als prettig.

Genc 06-03-2022

Zeer ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tevreden over de koelkast! Zeer ruim, alles past erin. Apart lade voor groente en fruit wordt volop gebruikt. Ook is er ruimte om flessen is de koelkast te zetten. Koelt ook goed.

Koelkast die koelt 03-03-2022

Koelkast die koelt

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelkast doet wat hij moet doen. Veel (kwetsbaar) plastic in het interieur. Indeling niet altijd praktisch. Deur gaat behoorlijk zwaar open/ dicht. En blijft daardoor ook vaak open staan.

emarita 01-03-2022

Bevalt goed een aanrader

Geschreven voor: Siemens KI81RADE0

Wat een geweldige koelkast. Ben erg blij met het wijnrekje en de ruimte.
Dubbele groente la is ook erg fijn, alles past erin. Binnenkort een verjaardag en denk dat alles er dan ook makkelijk in past en de koelkast in de schuur niet meer nodig is.
Deze koelkast is een echte aanrader en geeft een rijk gevoel in de keuken.

Pluspunten

• formaat
  • wijnrek
  • dubbele groente la

Minpunten

• nog niet ontdekt