Bosch AXT 25 D - Reviews

Snijcapaciteit (tot)
40 mm
Geluid (in dB)
88 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch AXT 25 D op Kieskeurig.nl.

6,3

Peter 25-03-2016

Werkt simpel en goed

Geschreven voor: Bosch AXT 25 D

Net deze versnipperaar gekocht en bevat goed. Hij is simpel inde bediening en gebruik, takken ook met blad "eet" hij goed op takken zonderblad geen heel gemakkelijk.
Als de bak te vol raakt komt er weer versnipperde takken boven de vermaler maar dit is even wennen wanneer de bak te legen.
Al met al fijn apparaat.

Sjors Boes 10-08-2019

Zwakke constructie

Geschreven voor: Bosch AXT 25 D

Hij handelt prima en snel, maar na één keer omvallen breekt er een klein en zwak palletje in de trechter af, en piept ie in plaats handelen.

Pluspunten

• Goede hakselaar

Minpunten

• Veel te snel kapot.

Jim Gubbels 19-11-2016

Uitstekend apparaat!

Geschreven voor: Bosch AXT 25 D

Heden gekocht bij Horn, laagste prijs, vandaag gebruikt. Zeer gebruiksvriendelijk, zwaar maar daardoor wél stabiel. Eenvoudige installatie en bediening, grijpt takken uitstekend, maalt alles goed klein. Ik ben zeer tevreden, dit scheelt heel veel werk. Één verbeterpuntje, het apparaat stagneert al als de opvangbak ¾ vol is, jammer, maar er valt mee te leven. Kortom, dit apparaat is een aanrader!!

Pluspunten

• Stabiel
  • Sterk
  • 'Geluidsvriendelijk'
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Stagneert bij ¾ volle opvangbak