Bosch Indego 350 Connect - Reviews

tile_maaibreedte
19 cm maaibreedte
Maximale snelheid (vooruit)
1,44 km/h

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Indego 350 Connect op Kieskeurig.nl.

4,5

Kristof 03-06-2019

Dom, vastlopend, stilvallend, tijdverslindende prul.

Geschreven voor: Bosch Indego 350 Connect

Bosh onwaardig (eerder student of amateur niveau). Voor een klein, quasi rechthoekig gazonnetje, volledig waterpas getrokken met een regel & golfgras... heeft hij na een jaar misschien in 10% van de gevallen mijn gras volledig kunnen maaien vooraleer ik manueel moest tussenkomen (met telkens opnieuw de pin in te geven: aanrader om 0001 in te stellen, want dit werkt snel op uw heupen). Waarom? De wielen tov het gewicht zijn net grof genoeg om zich 'in te graven' als er een droge plek is & stil te vallen, maar anderzijds ook toch voldoende glad om quasi overal op uit te glijden (en stil te vallen), inclusief op zijn eigen laadstation! (ik heb er schuurpapier moeten op kleven). Putje = stilvallen. Boom = stilvallen.. Rand = stilvallen. Je moet de draad ver van de boord verwijderen, of hij zit vast (dus je moet nog nalopen met een bosmaaier voor de randen). ...en wanneer hij stilvalt (bv. typisch aan zijn laadstation), probeert hij niet opnieuw hoor, nee, dan draait hij zich systematisch om, om op een slangengangetje de draad langs gans uw gazon te volgen tot hij op een halve meter langs de andere kant uitkomt (& opnieuw). Daarna glijdt hij erop uit, valt stil & laadt niet op. Wat de rechte stroken betreft: ja, van maximum 5 meter, individueel. Elke strook wijkt een beetje af van de vorige, en elke 5x5 blok is anders, zodat je een 'ik wil maar ik kan niet' patroon ziet. Kortom, totale miskoop.

Minpunten

• voor alles stilvallen
  • patroon verre van recht
  • glijdt overal op uit, incl. eigen laadstation
  • extreem domme logica

Vk 11-05-2018

Degelijke machine goede maaier

Geschreven voor: Bosch Indego 350 Connect

Nieuw grasveld aangelegd en wikde minder lichamekijke inspanning. De aanleg volgens best ingewikkelde omschrijving voltooid. Tevens de instructievideo( yuo tube) gekeken. App geinstalleerd en proefgedraaid. Werkt super! Tast de lijnen af en gaat later maaien elke maaibeurt in ander patroon!
Er is echter bij mij het probleem dat er twee grasvelden zijn die niet apart gemaaid worden zonder dat de 350 ook het terras maait. Bosch bevestigt dit. Voor de rest prima resultaat.

Pluspunten

• Verschillend patroon
  • Weinig werk aan

Minpunten

• Geen twee grasvelden
  • Nauwkeurige installatie