Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Playseat Challenge op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JulioT92 16-03-2022

Zeer degelijk, het geld absoluut waard!

Geschreven voor: Playseat Challenge

Erg degelijk product, stevig, stabiel, mooi afgewerkt, accessoires (extra klittenband e.d.) zijn bijgeleverd. Zit prima voor je rug. Alleen bij langere sessies zouden je benen vermoeider kunnen raken. Makkelijk in elkaar te zetten en ook snel in te klappen en op te bergen.
Het instap systeem is erg prettig. Ideaal voor de kleinere woningen of een partner die geen playseat in de kamer wil hebben staan.

Pluspunten

• Opklapbaar
  • Instap systeem, dus makkelijk in en uit de stoel
  • Voor (vrijwel) alle sturen en pedalen
  • Degelijk en stevig materiaal
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Door het goede materiaal niet heel licht
  • Prijzig

Bas 09-04-2020

Top gamestoel voor weinig

Geschreven voor: Playseat Challenge

Erg handig om de stoel ingeklapt weg te zetten waardoor hier de woonkamer niet ontsiert wordt door zo'n racestoel...in en uitklappen heel eenvoudig en snel. Stoel voelt echt goed aan tijdens racen. Gemonteerd de logitech G29 en past perfect. Stoel zelf in elkaar zetten wordt geleverd in doos..Dit is vrij snel en eenvoudig....meeste zit al in elkaar geleverd. Wij zijn zeer blij met deze stoel, zoon van 10 past er ook goed in.

Pluspunten

• Inklapbaar
  • Prijs
  • Veel race plezier
  • Meer standen instelbaar voor goede zithouding
  • Logitech G29 past uitstekend

Minpunten

• Schuimrubber bij voetstuk mag van betere kwaliteit
  • Voor de rest geen min punten gevonden nog