Krups Nescafé Dolce Gusto MiniMe zwart KP1208 - Reviews

Kleur(en)
zwart, antraciet
Kastontwerp
vrijstaand

Beoordeling op basis van 273 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Nanda 23-04-2016

Mini me Zwart/grijs

Fijn apparaat, hoop deze net zo lang te gebruiken als zijn voorganger. Leuk klein dingetje, alleen jammer dat er een rood snoer aanzit, bij een zwart apparaat. Steekt erg af bij de zwarte snoeren van de andere apparaten. Ben er niet blij mee.

edwolvega 22-06-2017

Verrassend goede smaak, beter dan volautomaat

Een impulskoop voor vaderdag met 50 euro promotie, was absoluut geen teleurstelling, Na een serie Senseo's te hebben afgedankt, en nu aan een tweede Delonghi volautomaat toegekomen, staat deze Dolce Gusto Espresso/Cappuccino machina aan de top van mijn smaaklijst. De koffie is duurder in gebruik, maar dan heb je wel wat, een intensere smaak, lekker heet, en snel in gebruik. Klein en compact maar daardoor een kleine watertank, en dat is goed zodat er steeds vers water gebruikt wordt, Dit is genietkoffie (1x per dag) naast de volautomaat (6x per dag).

Pluspunten

• Intense smaak
  • Lekker heet
  • Snel in gebruik

Minpunten

• Dure, maar wel lekkere koffie
  • Nog te niew voor goedkope cup-concurrentie

Mini me 26-12-2016

Super slank model,pas in iedere hoekje van aanrecht

Omwerpende super heerlijke kofffie zet je er mee, wij hebben vorig jaar voor de kerst onze schoonzoons er een gegeven de een de allereerste die wij haddenn gekocht ook klein maar zondet aatomatisvhe stop en ook de minie me zoals de onze , vinden het beide super lekkere koffie van gewone zwart tot lattamaciato en ook de chocomelk, koude dranken .

Pluspunten

• 100

Fonz Sikkens 25-01-2016

De smaak van de koffie is prima, was ik gewend. Het waterreservoir gaat er alleen heel moeilijk af, kost enorm veel kracht en gaat denk niet zo lang mee. Jammer dat er geen lampindicatie in zit zodat je weet wanneer hij bijna klaar is.

Naomi 20-01-2016

koffie is echt heerlijk , temperatuur is goed, heet.
beter dan de senseo. kook tijd van het water is zeer snel.
de mogelijkheden van het apparaat en de dranken is zeer makkelijk en uitgebreid.

1 minpuntje ook al is de koffie kwaliteit goed is het aan de prijzige kant maar dat is waar je moet voor kiezen en dan heb ik gedaan en moet zeggen de moeite waard.
kortom voor mij een goede keuze

Wim 19-01-2016

Mooie kleine koffiemachine. Ideaal omdat je de hoeveelheid water zelf kunt instellen. Lekkere koffie en veel keuze in smaken.

weber 22-11-2017

Lekker compact maatje

Wij vinden t een fijne koffiemachine voor de traktatie koffie zoals wij dat noemen. We nemen gemiddeld 1 x per avond een lekker een latte of capochino of een andere verwennerijk smaak koffie. Binnekort gaan we de theesmaken kopen om te proberen ,vooral om de koude drank te proberen.
Wat wel jammer is ,is de dure prijs voor de cups. En ook de dure cuphouder. Dat is wel een minpunt.

Pluspunten

• de maat van de machine
  • handig handelbaar
  • Lekkere smaken cups

Minpunten

• prijs van de cups
  • water is snel op uit de machine

Jacqueline 22-11-2017

Erg fijne koffiemachine

Een erg fijn apparaat. Ik drink al jaren Dolce Gusto koffie en met veel plezier. Ik heb nu een Mini Me gekocht en hiervoor had ik een Circolo. Het enige nadeel aan dat apparaat was dat het lastig schoon te maken is. Wat een gemak nu met de Mini Me. Dit apparaat had ik veel eerder moeten kopen.

Pluspunten

• makkelijk schoon te houden
  • klein
  • leuke prijs

Minpunten

• het rode snoer is zó jammer

Chantal 11-10-2017

Mooie en verfijnde koffie apparaat !

Dit apparaat is niet opvallend in je keuken, neemt weinig ruimte in beslag en zeer gemakkelijk in gebruik. Koffie is heerlijk, op de cups staan het aantal streepjes die je instelt aan de bovenkant waardoor je jou perfecte smaak koffie krijgt. Apparaat slaat hier dan zelf bij af, top ! Vele smaken koffie, thee en zelf chocolade melk mee te maken ! Warmte en koud regelaar zit erop. De prijs van het apparaat vind ik zeker meevallen als je er zoveel smaken plezier aan beleeft :-)

Pluspunten

• Klein en fijn
  • Uitstraling
  • Heerlijke smaken, voor ieder wat wils
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Het rode snoer misschien

Alisha 20-06-2017

Mooi apparaat

Voor deze gekozen omdat ik alleen ben en wat kleiner model is perfect gewoon. Erg lekkere koffie! En makkelijkin gebruik. Blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Gebruiksvriendelijk
  • Automatisch stop systeem

Minpunten

• Prijs cups
  • Cups zijn nooit in de aanbieding
  • Rode stekker (hele kleine minpunt)

P.J. van Rouwendaal 18-06-2017

Mooi model

Onze vorige Dolce Gusto ging stuk na vele jaren en we wilde weer dezelfde omdat wij tevreden waren en er met dit model vele mogelijkheden zijn

Laura 17-06-2017

Gebruiksvriendelijk, heerlijke koffie!

Ja het is een duur apparaat, de koffie is ook niet bepaald goedkoop maar na een drukke lange werkdag is het heerlijk om bij thuiskomst een lekkere kop koffie te drinken en weer even te genieten.
Wij zijn enorm blij met de dolce gusto en vinden het het geld zeker waard.
Bij problemen wordt je goed geholpen door dolce gusto.

Dietje 30-04-2017

Lekkere koffie

Heerlijke koffie en door automatische stop ook precies goed, was voorheen met ons oude toestel altijd een beetje gokken.

Hij maakt helaas wel veel meer herrie.

Pluspunten

• Automatische stop
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Lawaai

Cockie Sondaar 24-04-2017

Mooi compact model

Vindt dit product goed en het werkt geweldig, lekkere en warme ( hete) koffie. Heb het gekocht
op aanraden van mijn vriendin en ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Klein en compact
  • Heerlijke en warme koffie

willy 23-04-2017

precies wat wij zochten

Meerdere koffie-apparaten uitgeprobeerd maar de Krups Dolce Gusto valt bij iedereen in de smaak. Ongeacht voor eigen gebruik of voor de gasten wordt de koffie erg gewaardeerd. De watercontainer is moeilijk er af te halen maar verder geen klachten.
Aanbeveling voor een ieder die van lekkere koffie houdt.

Will 13-04-2017

Mooi design

Heerlijke koffie, alle soorten en smaken en in een handomdraai gemaakt. Wij zijn er verslaaft aan geraakt ,aan onze Dolce Gusto. Kunnen hem echt niet meer missen. Vooral heerlijk hete koffie wat zeer belangrijk is, zo vinden wij! In een woord een bijzonder apparaatje de " Dolce Gusto" !

Pluspunten

• Snelle opwarmtijd
  • Heerlijk heet

John 13-04-2017

vandaag gekocht,vandaag uitgeprobeerd,alle smaken geprobeert

mini me werkt fantastisch, zeer tevreden, goede prijs, veel smaken, zelfs koude dranken icethee), chocomelk. enz

bettie 23-02-2017

zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk schoon te maken

ik ben zeer tevreden met dit apparaat, het is makkelijk te bedienen, zeer goed schoon te maken en het belangrijkste is dat het lekkere koffie en thee geeft

Pluspunten

• lekkere dranken
  • makkelijk schoon te maken
  • zeer gebruikers vriendelijk

Minpunten

• nvt

Jackie 07-02-2017

Klein compact apparaat

Een zeer handig en compact apparaat in het gebruik. Handig dat je de hoeveelheid water nu kunt instellen.

X 27-01-2017

Aanschaf Dolce Gusto Mini Me

Als niet koffie drinker ben ik toch heeeel blij met mn mini me!! Heerlijke Latte. En super snelle en goede afhandeling van de cash beack actie! Geweldig!