Krups Nescafé Dolce Gusto MiniMe zwart KP1208 - Reviews

Kleur(en)
zwart, antraciet
Fabrikant kleur(en)
antraciet, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 292 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Nanda 23-04-2016

Mini me Zwart/grijs

Fijn apparaat, hoop deze net zo lang te gebruiken als zijn voorganger. Leuk klein dingetje, alleen jammer dat er een rood snoer aanzit, bij een zwart apparaat. Steekt erg af bij de zwarte snoeren van de andere apparaten. Ben er niet blij mee.

Elisa 28-12-2017

Top apparaat

Goede machine lekker klein handig in gebruik .Lekkere koffie en veel soorten om uit te kiezen dus variatie genoeg

is een leuk apparaat om te zien 10-12-2017

goed apparaat

Het is koffie zoals koffie behoort te smaken. Dit had ik veel eerder moeten doen. de koffie is wel wat duurder maar de prijs is het waard.

Pluspunten

• het is geweldig
  • het is goede koffie

Minpunten

• er is geen minpunt

edwolvega 22-06-2017

Verrassend goede smaak, beter dan volautomaat

Een impulskoop voor vaderdag met 50 euro promotie, was absoluut geen teleurstelling, Na een serie Senseo's te hebben afgedankt, en nu aan een tweede Delonghi volautomaat toegekomen, staat deze Dolce Gusto Espresso/Cappuccino machina aan de top van mijn smaaklijst. De koffie is duurder in gebruik, maar dan heb je wel wat, een intensere smaak, lekker heet, en snel in gebruik. Klein en compact maar daardoor een kleine watertank, en dat is goed zodat er steeds vers water gebruikt wordt, Dit is genietkoffie (1x per dag) naast de volautomaat (6x per dag).

Pluspunten

• Intense smaak
  • Lekker heet
  • Snel in gebruik

Minpunten

• Dure, maar wel lekkere koffie
  • Nog te niew voor goedkope cup-concurrentie

Laura 17-06-2017

Gebruiksvriendelijk, heerlijke koffie!

Ja het is een duur apparaat, de koffie is ook niet bepaald goedkoop maar na een drukke lange werkdag is het heerlijk om bij thuiskomst een lekkere kop koffie te drinken en weer even te genieten.
Wij zijn enorm blij met de dolce gusto en vinden het het geld zeker waard.
Bij problemen wordt je goed geholpen door dolce gusto.

Jackie 07-02-2017

Klein compact apparaat

Een zeer handig en compact apparaat in het gebruik. Handig dat je de hoeveelheid water nu kunt instellen.

Mini me 26-12-2016

Super slank model,pas in iedere hoekje van aanrecht

Omwerpende super heerlijke kofffie zet je er mee, wij hebben vorig jaar voor de kerst onze schoonzoons er een gegeven de een de allereerste die wij haddenn gekocht ook klein maar zondet aatomatisvhe stop en ook de minie me zoals de onze , vinden het beide super lekkere koffie van gewone zwart tot lattamaciato en ook de chocomelk, koude dranken .

Pluspunten

• 100

Fonz Sikkens 25-01-2016

De smaak van de koffie is prima, was ik gewend. Het waterreservoir gaat er alleen heel moeilijk af, kost enorm veel kracht en gaat denk niet zo lang mee. Jammer dat er geen lampindicatie in zit zodat je weet wanneer hij bijna klaar is.

Naomi 20-01-2016

koffie is echt heerlijk , temperatuur is goed, heet.
beter dan de senseo. kook tijd van het water is zeer snel.
de mogelijkheden van het apparaat en de dranken is zeer makkelijk en uitgebreid.

1 minpuntje ook al is de koffie kwaliteit goed is het aan de prijzige kant maar dat is waar je moet voor kiezen en dan heb ik gedaan en moet zeggen de moeite waard.
kortom voor mij een goede keuze

Wim 19-01-2016

Mooie kleine koffiemachine. Ideaal omdat je de hoeveelheid water zelf kunt instellen. Lekkere koffie en veel keuze in smaken.

Frank 22-04-2018

Snelle, compacte machine die lekkere kofie maakt.

Het is een hele handige koffiemachine die snel een lekker kopje koffie zet. Bovendien zijn er veel mogelijkheden om verschillende soorten koffie te maken. Het design is fraai en de machine staat mooi op het aanrecht. De bediening is erg eenvoudig.

Pluspunten

• Compact
  • Lekkere koffie
  • Snel
  • Mooie vormgeving
  • Schakelt zichzelf automatisch uit

Minpunten

• De koffiecups vind ik nogal duur

Janneke Dekker 16-04-2018

Lekker veel variatie

Ik heb de Dolce Gusto Mini me gekocht na onderzoek op de site en vragen aan mensen die hem al hadden.
Hij voldoet heel erg goed, veel variatie in smaken, dat was mijn motivatie om hem te kopen.
En die variatie is er volop.

Dominique 23-03-2018

Top apparaat en veel keus!

Ik vind de Dolce Gusto een super apparaat.
Ik vind het design mooi en het is het enige apparaat dat op je aanrecht hoeft te staan.
Ik maak er koffie, thee en chocolademelk mee, er is veel keus, de smaak is goed en in kan al mijn visite tevreden stellen.
Het voordeel van dit apparaat is dat je het kan doseren, door middel van het schuifje bovenop, hierdoor smaakt alles perfect.
Het enige minpunt is het lelijke rode snoer aan het apparaat. Die had beter zwart kunnen zijn.

Pluspunten

• Je kan doseren
  • Heel veel keus
  • Compact op het aanrecht
  • De vervanging voor waterkoker en koffiezetapparaat

Minpunten

• Lelijke rode snoer

Sietske 21-03-2018

Krups Nescafé Dolce Gusto MiniMe zwart KP1208

Schrik niet... na drie Senseo's en evenveel Nespresso's (gingen allemaal vrij snel stuk) kocht ik de eerste Dolce Gusto Piccolo machine. Simpel en zonder technische hoogstandjes. Dat was met kerst 2017. Vandaag gaf ook deze de geest, het apparaat pompte niet meer.... Voor de goede orde: wij zorgen goed voor ál onze apparaten en ontkalken op tijd. Deze week was er weer een aanbieding, waarbij je een oud apparaat in kon ruilen en dan korting kreeg op het nieuwe. Omdat we nog een voorraadje Dolce Gusto koffie hadden werd het een nieuwe Mini Me. We wachten af..... de koffie is heerlijk!

Pluspunten

• Simpele bediening en heerlijke koffie.

Minpunten

• Nog geen minpunten.

d. Hakstege 15-02-2018

Koffie aparaat

Voor een snelle en lekkere kop koffie en andere smaken, doorslag gaf de leuke actie met 50 euro koffie terug, dus alles ingevuld en 2 x een kopie van de rekening gestuurd registratie nummer ontvangen (17-165-415466) maar helaas Dolce Gusto actie lijkt een luchtbel te zijn en een lokkertje want tot op heden nog steeds geen 50 euro koffie tegoed gezien. Jammer dat een bedrijf dit soort valse reclame maakt, Blokker was er ook niet erg blij mee toen we verhaal gingen halen. Hopelijk komt er alsnog een reactie.

Pluspunten

• Snel en lekker

Minpunten

• lekt af en toe bij de capuccino melk

dhr. J.Henskens en Mevr. Henskens-Frijns 19-01-2018

sieraad in keuken

Heerlijke koffie waarvan je kunt genieten, en dan nog de grote keuze in cups van zowel koffie als thee.
Een verrijking in de keuken. Gasten zijn verrast als ze voor het eerst deze koffie krijgen.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • goed design
  • goede prijs/kwaliteit verhouding

Pieternel Boyens 18-01-2018

Leuk compakt model

Dit is mijn tweede Dolce Gusto, prima koffie! Het is fijn dat er zoveel verschillende smaken koffie zijn.

Anne 15-01-2018

Snel lekkere koffie

De Mini Me van Dolce Gusto is een compact apparaat. Hij warmt snel op, al had de koffie iets heter gemogen. Erg leuk dat je zo veel verschillende soorten koffie kan maken.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Veel soorten koffie mogelijk

Minpunten

• Mag wat heter
  • Kopje trilt tijdens klaarmaken bijna van apparaat

Ellen 28-12-2017
  • Product gekregen

Mooie compacte koffiemachine

Het is een mooi en compacte koffiemachine. Zet goede koffie. Ik gebruik hem naast mijn DeLonghi machine.

Pluspunten

• compact
  • vele smaken koffie

Minpunten

• watercapaciteit

Wilma 27-12-2017
  • Product gekregen

Veelzijdig apparaat

Dit product bij een kennis in huis gezien. Vond het geweldig dat er uit 1 apparaat zo veel verschillende smaken koffie komen. Vele smaken inmiddels geprobeerd; alle overheerlijk. Apparaat is makkelijk in gebruik. Ik heb gekozen voor de Mini me, omdat ik niet zo veel ruimte in mijn keuken heb. Ik vind het een geinig design. Kortom ik ben er heel blij mee als verstokte koffie liefhebber. Levensduur kan ik nu nog niks over zeggen, heb t apparaat net twee weken in huis. Het rode snoer weet ik nog niet goed wat ik daar van denk, is nogal opvallend.

• Gemakkelijk/snel in gebruik
  • Heerlijke koffie/thee smaken

Minpunten

• Misschien het rode snoer...