Philips Satinelle Prestige BRE651

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Satinelle Prestige BRE651 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Blaqbird 05-07-2019

Het leek op een upgrade..

Een hele mooie epilator dat lekker in de hand ligt. Handige accessoires, vooral de trim kam en het borsteltje. De werking valt tegen. Haartjes worden niet meegenomen, ook bij 5/6 keer over hetzelfde gebied te epileren. Langer of kortere haartjes maken geen verschil in de werking. Ook worden veel haartjes afgebroken waardoor ik stoppels kreeg. Jammer.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Ergonomische vorm
  • Stil
  • Minder pijn

Minpunten

• Pakt niet alle haartjes
  • Breekt haartjes, stoppels als gevolg

Renate 18-06-2019

Fijn apparaat

Waar ik voorheen altijd een scheermes gebruikte, heb ik nu een keer gekozen voor een epileerapparaat. Dit is me erg goed bevallen. Geen last van bultjes en ook blijven de haartjes langer weg. Ik ben erg tevreden met het resultaat!

Pluspunten

• Haartjes blijven langer weg
  • Geen bultjes na het epileren

Minpunten

• Donshaartjes neemt het apparaat niet mee

Huiskat1985 17-06-2019

Handig in gebruik

Super netjes geleverd in doosje met een extra tasje om alles goed te kunnen bewaren. Fijn om met een apparaat zoveel te kunnen doen. Het wisselen van de koppen gaat dan ook makkelijk. Stuk voor stuk zijn ze goed in gebruik. Een massagekop bij epileren is handig, maar dan wel bij langere haartjes. Dit zelfde bij de opzetstukjes, maar door te oefenen gaat het steeds beter. Ik moet het blijkbaar meer onder de knie krijgen. Verder erg blij mee. Ook het scheerkopje werkt super goed! Zit je bij een laserbehandeling dan kun je deze daarvoor goed gebruiken, omdat je dan niet mag epileren.

Pluspunten

• meerdere koppen
  • handig te verwisselen
  • batterij goed
  • draadloos

Minpunten

• massagekop langere haartjes nodig

D.H. 17-06-2019

Goede kwaliteit, mooi design, makkelijk in gebruik

Ik heb de Philips Satinelle Prestige nu een paar weken in gebruik. Dit is het eerste epileerapparaat wat ik gebruik, dus de eerste keer was even wennen. Het viel me mee hoe pijnlijk het was. Ik gebruik hem onder de douche. Ik had de eerste niet alle haren op mijn benen verwijderd, maar de tweede keer ging dit beter en was het ook aangenamer. Bij mijn enkels moest ik wel bij scheren, helaas pakt hij niet alle haartjes mee. Oksels waren ook de tweede keer wat aangenamer, bikinilijn heb ik nog niet geprobeerd.

Ik vond het fijn om het apparaat te gebruiken met de speciale massagekop, en de exfoliërende borstel. Het lampje is fijn om de kleine haartjes goed te zien. Het pincet met lampje is prettig te gebruiken voor je wenkbrauwen.

Pluspunten zijn het gebruiksgemak, de mooie uitstraling, hij kan zowel nat als droog worden gebruikt, en er zitten veel accessoires bij.

Minpunten zijn dat hij de allerkleinste haren bij je enkels niet niet mee kan pakken, en dat hij wat herrie kan maken. Over het algemeen zeer tevreden!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Voor nat en droog gebruik
  • Veel accessoires

Minpunten

• Pakt niet alle kleine haartjes mee

Nikki MP 17-06-2019

Handige epilator

Super epilator, Vooral de trimmer om je huid nog wat strakker te trekken is ideaal! Mogelijkheid tot masseren met een andere opzet stukje en de dode huidcellen verwijderen. De epilator is snel en draadloos, zonder dat het pijn doet. Makkelijk in gebruik en klein van stuk dus ligt lekker in de hand. Top product! met heel veel extra's zoals een pincet met een lampje echt top!!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • diverse mogelijkheden

Vera 14-06-2019

Snelle ontharing

Ik vind het een fijne en snelle manier van ontharen, doet eigenlijk amper pijn. Ziet er ook mooi uit en de massage kop is erg fijn. Maakt wel wat geluid.

Pluspunten

• Snelle ontharing
  • Pakt kleine haartjes mee

Minpunten

• Maakt wat geluid

Appel1234 14-06-2019

Makkelijk bruikbaar apparaat!

Handig apparaat in gebruik, snel epileren en vooral handig onder de douche. Bijna pijnloos en handig dat er een lampje in zit. Accessoires voor oksels en bikinilijn niet erg praktisch, korte haartjes pakt hij niet goed. Daarnaast accessoires voor massage na behandeling, erg fijn!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Ook onder de douche te gebruiken

Minpunten

• Korte haartjes pakt hij niet goed

Veronica 13-06-2019

Makkelijk apparaat

Ik vind het een erg fijn apparaat met veel mogelijkheden.
Het apparaat zit zo simpel in elkaar dat je de gebruiksaanwijzing amper hoeft te lezen. In de doos zit een aantal opzetstukken die je voor verschillende doeleinden kunt gebruiken. Te gebruiken onder de douche.

Het scheerapparaat lijkt op dat van de heren. Het werkt ook precies hetzelfde. Ik heb hem gebruikt voor mijn oksels. De epilator heb ik tot nu toe alleen voor mijn benen gebruikt. Ik moest er even aan wennen, maar inmiddels voel ik er bijna niets meer van. Mijn oksels durf ik nog niet.

Er zit ook een exfolierende borstel bij die erg fijn aan voelt op je gezicht. Bonus: de massagekop. Fijn te gebruiken op hals en decollete

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Doet wat wordt beloofd
  • Draadloos
  • Onder de douche te gebruiken

Minpunten

• Oplader moet mee op vakantie

Dee 13-06-2019

Fijn product, nat en droog te gebruiken

Handig en prettig in gebruik. Onder de douche minder pijnlijk om de haartjes te verwijderen. Veel accessoires.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • accessoires

Minpunten

• prijs

AMGdeW 11-06-2019

Handig met veel functies!

Superfijn multi-in-één apparaat voor ontharen van het hele lichaam. Ik vind het al ontzettend handig dat ik met hetzelfde apparaat kan epileren en scheren, maar bij deze zit ook nog een speciaal opzetstuk met een borsteltje om de huid te scrubben voor het ontharen èn een opzetstuk om de huid na het ontharen te masseren. Het scrubben en masseren hielpen m.i. echt tegen het ingroeien van de haartjes na het epileren! En je kunt gewoon onder de douche scrubben want de Satinelle is waterdicht!
Wat ik ook heel fijn vind is dat je met een volledig opgeladen accu ruim 45 minuten kunt ontharen. Gewoon een heel fijn apparaat!

Pluspunten

• Handig,
  • veel extra’s,
  • veel functies,
  • lange batterijduur

Minpunten

• Prijzig

Makkelijk in gebruik en mooie gladde benen 11-06-2019

Makkelijk in gebruik en mooie gladde benen

Heel fijn epileerapparaat met veel hulpstukken. Dit apparaat heeft alles in 1. Epileren, scheren, millimeteren, scrubben en masseren. Doordat ik normaal scheer kreeg ik de eerste keer niet alle haartjes mee, maar door de scheerkop maak je je huidoppervlak alsnog mooi glad.
Het apparaat is makkelijk te gebruiken (koppen klik je er zo af en op) en kan zo mee onder de douche. Ik heb hem nu 2 weken en nog niet hoeven op te laden. Door het lampje kun je alles goed zien! Ben er heel blij mee. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Alles in 1
  • Makkelijk in gebruik
  • Mooie gladde benen en oksels
  • Goede accu
  • Waterdicht

Minpunten

• Pincet werkt niet

Joycjee 11-06-2019

Fijn apparaat

Tevreden over het product, haalt de fijnste (maar niet altijd de kleinste) haartjes in één beweging weg en de haartjes blijven ook langere tijd weg. De kleine dunne blonde haartjes kost wat moeite, maar ook deze worden meegenomen met wat geduld. De extra accessoires zorgen voor een optimale voorbereiding en massage achteraf, erg prettig! Minder last van rode bultjes bij dit epileerapparaat en minder kleine blonde haartjes die achterblijven!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Fijne accessoires

Minpunten

• Haalt niet altijd de kleinste haartjes weg
  • Werkt minder goed dan verwacht