Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack - Reviews

• Best Reviewed aug 2021
  • Test panel 8 aug 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack op Kieskeurig.nl.

akpool 20-08-2021

tandenborstel (Sonicare) werkt uitstekend

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

Niet te veel tierelantijnen, aan en uit en 2 snelheden, heb het gevoel, dat de borstel uitstekend werkt. Na volledig opladen een heel lange tijd werkzaam, steeds gelijke kracht houdend, licht in gewicht, makkelijk in de hand houdend, zuinig met tandpasta.

Postmanator 04-05-2021

Poetst perfect schoon

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

Was altijd een handenpoetser. Wilde nooit een electrische, trilde teveel in mijn hoofd. Maar nu ik deze heb gebruikt, Wil ik niet meer anders. Merkte dat mijn tanden er echt veel schoner en gladder van werden. Perfect, en dat vond mijn tandarts ook.

Tester-Dijk 20-04-2021

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een hele fijne tandenborstel, waar ik wel even aan moest wennen omdat dit mijn eerste elektrische tandenborstel is. Tanden zijn hierna fris en glad. Ook geen last meer gehad van pijnlijk tandvlees. De tandenborstel geeft het goed aan wanneer je te hard drukt. De tandenborstel gaat na 2 minuten zelf uit, dit vond ik niet handig omdat ik met de hand gewend ben om langer te poetsen. Een pluspunt is ook de batterijduur, na 2 weken nog steeds vol. Een extra oplader zou wel fijn zijn geweest.

JillAmsterdam 15-04-2021

Super fijne tandenborstel.

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele fijne tandenborstel. Ik had zelf nog een oudere, en je merk dat deze sonicare aanzienlijk minder geluid maakt. Dit vind ik een grote plus. Ook de bijgeleverde etui is handig wanneer je veel onderweg bent. Jammer vind ik dat de tandenborstel maar 1 stand heeft. Wel geeft de tandenborstel een signaal wanneer je te hard poetst. Dat deed ik blijkbaar best vaak en poets nu veel beter.

Fae92 12-04-2021

Zeer krachtige tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bij het openen van de doos schiet alles er al heel goed uit. Het komt met mooie opbergdoosjes en de borstel zelf is van sterk materiaal maar met een zacht laagje voor een fijne houvast.

En dan het poetsen zelf... Bij het aanzetten schrok ik de eerste keer want het zijn echt zeer krachtige vibraties. Niet pijnlijk, het voelt juist prettig aan maar wel erg aanwezig. Je voelt de trillingen in de hele borstel en ook je mond, maar zelfs met mijn gevoelig tandvlees geen problemen.

Elke 30 seconde geeft de borstel een seintje en na 2 minuten stopt hij vanzelf. Ook heel handig.

Na het poetsen voelt het alsof je net bij de tandarts je tanden hebt laten polijsten. Ik ben echt zeer tevreden over deze tandenborstel!

ellens 12-04-2021

poetst tanden veel schoner zonder moeite

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] kan beter overal bij, gemakkelijk in gebruik, fijne borstel

Anoniem 10-04-2021

Een prima elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze sonische tandenborstel is prima als upgrade van een niet-elektrische tandenborstel. De borstel maakt goed schoon, heeft een grote accu, is makkelijk schoon te maken en voelt luxueus aan. Dat gezegd hebbende, geeft de borstel niet helemaal dat gevoel van ontzettend schoongepoetste tanden zoals je na een tandartsbezoek hebt. Ook is de borstelkop net te klein om als normale borstel te gebruiken, maar juist net iets te groot om per tand schoon te maken. Maar daar tegenover staat dat de tandenborstel luxe aanvoelt, met leuke technische snufjes als een melding voor te hard poetsen, het tonen van de batterijstatus bij het oppakken en een melding als het tijd is om de borstelkop te vervangen. Vooral omdat je twee tandenborstels krijgt met reisetui zou ik dit een aanrader noemen.

Djenje 10-04-2021

Sonicare HX6800/35

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

Geweldige elektrische tandenborstel. Tanden zijn echt schoon en wit. Batterijduur bij lage stand poetsen 2 weken . Bij iets hardere stand anderhalve week.
Ik blij, tandarts ook blij.

Iris_U 10-04-2021

Fijne tandenborstel!

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

Fijne tandenborstel! Ik ben vooral blij met de poetsdruksensor, omdat ik te hard poetste. Nu gaan de borstels veel langer mee. Alleen de twee poetsstanden heb ik nog niet helemaal door, ik gebruik er altijd maar 1.

Azzurra C. 09-04-2021

Goed ook voor mensen met gevoelige tanden

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn man en ik hebben deze tandenborstels nu twee weken geprobeerd. Vooral mijn man heeft wat gevoeligheidsproblemen aan zijn tandvlees, maar we zijn allebei erg tevreden. Wat ons meteen opviel is dat de tandenborstel erg stil is en dat dankzij de vorm van de borstel, die niet de ronde vorm is van klassieke tandenborstels, er minder tijd nodig was om onze tanden te poetsen. De borstels zijn niet te zacht en ook niet te hard, we vonden ze ook geschikt voor gevoelig tandvlees en kregen altijd een fijn gevoel van reinheid na gebruik van de tandenborstel. Een ander pluspunt is de batterijduur: na twee weken hoefden we hem nog steeds niet op te laden (we gebruiken hem allebei elke dag twee keer per dag). Een negatief punt is dat het leuk zou zijn geweest om twee opladers in de doos te krijgen in plaats van slechts één.

fraats 09-04-2021

electrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

het is de tweede electrische tandenborstel van Philips, de eerste had ik ca. 3 jaar en ging toen al stuk. De prestaties van deze apparaten zijn prima. Ik ben benieuwd of deze ook al na 3 jaar stuk gaat.

Tester123! 07-04-2021

Goede tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind de tandenborstel heel fijn. Ik heb helemaal een fris gevoel als ik mijn tanden heb gepoetst en het voelt veel schoner dan met een handtandenborstel. Door de bewegingen van de borstel wordt aangegeven hoe lang je al aan het poetsen bent. Ook geeft de borstel aan wanneer er te hard op het tandvlees gedrukt wordt. Ik moest eraan wennen dat ik mijn mond wel zoveel mogelijk moet sluiten bij het poetsen, want de borstel spettert wel als je niet uitkijkt en dan is meteen de spiegel vies. Ik heb het idee dat de batterijduur geen 2 weken meegaat, zoals aangegeven staat. Na een paar dagen lijkt de borstel minder kracht te hebben. Maar ik heb wel heel tevreden over het product, omdat ik goed voor mijn gebit wil zorgen en deze tandenborstel helpt me daarbij.

Beverborg 07-04-2021

Fijne en krachtige tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat direct opviel is dat deze tandenborstel krachtiger was dan mijn vorige elektrische tandenborstel. Hierdoor gaf de tandenborstel wel redelijk wat geluid. Het was even wennen hoe de druksensor werkte maar dit vond ik wel erg fijn hoe dit werkt. Ik heb de tandenborstel in 2 weken nog niet hoeven op te laden dus over de batterijduur ben ik zeer enthousiast.

Rore2021 07-04-2021

Fijne en geluidloze tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne tandenborstel die goed in de hand ligt. Maakt weinig geluid tijdens het poetsen en laat duidelijk weten als je te hard drukt. Daarnaast gaat de duur van de batterij erg lang mee. Een dikke twee weken moet je hier makkelijk mee vooruit kunnen!
De borstels zelf makkelijk af te nemen. Omdat ik de tandenborstel nog niet lang in gebruik heb, weet ik nog niet hoelang je met zo'n borstel kunt doen en/of het opzetstuk niet loslaat. Uit ervaring met voorgaande tandenborstels is dit wel eens voorgekomen.

Scholten738 06-04-2021

Super fijne tandenborstel!

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze tandenborstel heeft mijn verwachting overtroffen. Mijn gebit voelt/is vele malen schoner. Daarnaast vind ik het erg prettig dat hij niet veel (hard) geluid maakt. Mijn tandvlees bloed niet meer sinds ik deze borstel gebruik. Ik wil niet meer anders!

LuciaAD 06-04-2021

Werkt prima

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips Sonicare is een hele fijne tandenborstel.Borstel beweegt snel, maar voelt niet vervelend aan de tanden. Geeft zelf aan wanneer je te hard tegen de tanden/tandvlees drukt met de borstel. Tanden voelen heel glad aan. Maakt geen hard geluid. Werkt goed tegen tandplak.

Vd Heide 06-04-2021

Geweldig schoon.

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

De tandenborstel heeft een mooi smal design is vrij licht waardoor hij goed in de hand ligt. Ik vind het jammer dat de onderkant van de tandenborstel ook smal is daardoor kan ik hem niet stevig rechtop zetten.

Doordat de tandenborstel waterdicht is kan hij onder de douche gebruikt worden en dat vind ik erg fijn. Daardoor is de tandenborstel ook makkelijk schoon te maken.

Tijdens de eerste stand trilt de tandenborstel al vrij hard, in de tweede stand trilt de tandenborstel voor mij te heftig en spettert hij vrij veel.

Het geluid is vrij normaal. Na de timer van 2 minuten gaat de tandenborstel zelf uit. Dit vind ik vrij onhandig want na 2 minuten ben ik nog niet klaar met poetsen.

Vergeleken met een handtandenborstel voelt mijn gebit zeker vele malen schoner. Door de goede borstelharen word er ook goed tussen de tanden en lastig bereikbare plekken schoongemaakt. Dit geeft voor mij een langer schoon gevoel.

Leijte 06-04-2021

Geweldige tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De beste elektrische tandenborstel op de markt, naar mijn mening. Ik poetste altijd met de hand, wat ik fijn vond en prima werkte voor mijn idee. Laatst ben ik overgestapt naar deze elektrische tandenborstel, omdat ik graag elektrisch wilde proberen. Wat een verschil! Het voelde na het poetsen gelijk schoner en mijn tanden zijn aanzienlijk witter. In het begin is het even wennen aan de trilstanden. Verder doet de tandenborstel wat het beloofd en ik ben zeer tevreden over het elektrisch poetsen met Philips.

Jansen14 06-04-2021

Fijne tandenborstel!

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne tandenborstel! Hij geeft elke halve minuut aan dat je moet wisselen van kant. Na 2 minuten stopt de tandenborstel automatisch. Dan poets je automatisch lang genoeg. Ideaal! Ook trilt hij als je te hard drukt. Ook is het fijn dat de borstel niet rond is maar net als een gewone tandenborstel langwerpig. Batterijen gaan heel lang mee. Fijn dat er twee verschillende kleuren in de verpakking zit en een handig reisetui voor als je gaat logeren. Kortom een aanrader!

SterkMDS 25-03-2021

Uitstekende prijs-kwaliteit

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6800 zwart, roze / duo pack

Geeft een extra schoon gevoel. Beter dan mijn vorige merk. Het is even wennen aan de snelle rotatie, maar daarna heb je dagelijks het gevoel dat je tandenborstel extra schoon werk aflevert. Door de 3 standen kun je variëren.