Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021 op Kieskeurig.nl.

Ymkje 31-07-2020

Mevr Ymkje Rypkems

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

De fiets rijdt goed echter heb ik toch het gevoel dat ik afgezet ben:
Allereerst de prijs. Ik betaal € 2295 voor de blauwe York MTX 600 en dit is inclusief de inruilprijs van mijn Sparta E bike waar ik € 700 voor heb gekregen.
Dus ik krijg een offerte van € 2995!
Dan de proefrit, rijdt fantastisch zeker door t zadel, wat ik ook aan de verkoper heb gemeld. Hij verzuimt te melden dat je deze zadel niet op je Amslod vindt en juist die dit niet lekker.

Zeer tevreden 28-12-2020

Fijne fietsen!!!

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

Op 5 april 2019 werden onze 2 nieuwe Amslod fietsen afgeleverd. Het betreft model Hamilton MX-600 7 speed. Wij hadden 2x eerder e-bikes online gekocht, uiteraard een stuk goedkoper. Maar met die modellen kregen wij steeds vervelende problemen. Toen zagen we op TV een reclame van Amslod en hebben we de brochure aangevraagd. Wij werden positief overrompeld. Er kwam een busje met modelfietsen aan de deur. Wij kregen uitgebreide voorlichting en mochten een proefrit maken. Deze beviel zo goed dat wij de fietsen gekocht hebben. En tot nu hebben wij heerlijk gefietst zonder enig probleem. De uitrusting bevalt ons prima. Grote accu, goede verlichting, zelfs een remlicht. Als je een trap op moet met zo'n gootje ernaast voor de fiets hoef je niet te duwen, de stapstand neemt dat over. De fiets rijdt vanzelf naar boven, je hoeft hem alleen maar vast te houden. Er zit zelfs een sportieve stand op voor (tijdelijk) extra kracht, bijv. tijdens inhalen. Mijn vrouw en ik zijn zeventigers en genieten nog dagelijks van onze mobiliteit.

Pluspunten

• Te veel om op te noemen.

Minpunten

• Nog geen minpunten kunnen ontdekken.

Ilse 03-09-2020

Fijne fiets

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

Al vele kilometers gemaakt op deze fijne fiets. Mooie fiets, goed afgewerkt. Makkelijk in de bediening. Reageert snel bij doorschakelen naar andere versnelling en naar andere ondersteuning. Batterij die lang meegaat , 150 km

Pluspunten

• Goede ondersteuning
  • Makkelijk te gebruiken
  • Mooi afgewerkte fiets, geen lasnaden
  • Handige greep achter zadel om fiets op te tillen
  • Goede voorlichting bij aanschaf en aflevering

Marie-José Albers 09-03-2021

Stevige fiets, goede vering, lage instap

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

Ik ben heel tevreden over deze fiets. Hij fietst heerlijk soepel en het fietsen wordt echt gemakkelijk op deze fiets. Net of je iedere dag wind mee hebt. De lage instap vind ik prettig. De accu gaat lang mee en is gemakkelijk oplaadbaar. (duurt wel 7 uur om hem geheel op te laden als hij bijna leeg is). Je hoort de accu wel iets, net als dat je bij een gewone fiets je dynamo aan hebt staan. Dit vind ik niet storend. Ik moest in het begin wennen aan het zadel, maar naarmate ik de fiets langer had ging hij juist heel lekker zitten. Het schakelen tussen de verschillende versnellingen gaat erg gemakkelijk en soepel. Het display zit vast, zo kan hij niet gestolen worden. Het frame van de fiets is heel erg sterk. De vering van de fiets is ook heel goed. Je merkt echt al je over heuvels rijdt, dat zowel bij het stuur als het zitgedeelte goede vering zit, zodat je niet schokt. De fiets ziet er prachtig uit, ik heb erg veel complimenten gekregen. De snelbinders van de fiets vind ik erg slap. Als ik iets achterop bind valt het eraf. Dat is zonde, want de fiets is verder echt een aanrader.

Pluspunten

• vering
  • sterke fiets
  • prettige fietsbeleving
  • lage instap
  • gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• snelbinders slap
  • accu opladen duurt lang

Ton 19-02-2021

Duidelijk display

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

Hebben intussen meer dan 3000 km gefietst zonder problemen met afstanden van + 100 km zonder opladen tussendoor

Pluspunten

• Zware accu
  • Sterke motor
  • Remlicht
  • Makkelijk schakelen van ondersteuning

Minpunten

• De klok loopt voor

jgvo1957 01-02-2021

Amslod, klasse e-bikes

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

Ik rij nu sinds een jaar op, mijn tweede, amslod fiets ditmaal met een middenmotor. Het merk en de kwaliteit bevallen me nog steeds goed. Al vanaf het eerste moment dat ik op zoek was naar een e-bike kwam Amslod er voor mij , op papier, als beste uit en dat bleek ook in de praktijk zo te zijn.

Pluspunten

• schijfremmen
  • verende voorvork

Minpunten

• kunstof spatborden

Paul 14-01-2021

Mooiste E-Bike

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

Mooi afgewerkte fiets qua kleur en opties. Kleurendisplay, remlicht, ABS remmen, automatische verlichting via de accu. Twee modes voor ondersteuning Eco en Sport en 10 standen. Kortom, blitse fiets voor wie de best uitgeruste E-Bike wil. Stille middenmotor en goede remmen.

Pluspunten

• Uitrusting
  • Uiterlijk

Minpunten

• Eerste onderhoud niet gratis
  • Kettingslot niet standaard bijgeleverd

Sjaak 07-01-2021

E Bike amslod

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

Ik heb deze ebike gekocht bij Amslod na een goede uitleg hebben wij dit gekocht en nu na bijna 2jaar nog met veel plezier er op rijden zonder problemen.
Echt een aanrader

Irene 06-01-2021

Heerlijke lange fietstochten prettig met een Amslodfiets!

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

In april 2019 werd mijn nieuwe elektrische fiets van Amslod geleverd. Sindsdien zonder problemen ruim 5.000 kilometer gefietst. Met volle batterij zijn tochten van ruim 100 kilometer prima te doen. Tijdens al mijn fietstochten nooit problemen gehad. Gebruik van het menu gemakkelijk.

Pluspunten

• Gebruiksduur batterij
  • Ondersteuning maakt lange tochten prettig(er)

Minpunten

• Tijd op display klopt niet

Jan 04-01-2021

Goede kwaliteit fiets.

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

Prettige fiets. Grote accu duur. Sterke motor. Goede display. Deze fiets heeft een remlicht . Dat heb ik nog niet bij andere merken gezien.

Pluspunten

• Accu duur
  • Sterke motor
  • Remlicht

marion 28-12-2020

makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

Als eerste hebben we voor mij een fiets gekocht. Omdat deze zo goed beviel heeft mijn man er ook één gekocht. We zijn super tevreden met de fietsen.
Ook de prijs viel ons mee in vergelijking met andere merken en de kwaliteit is goed.
Wij hebben een fiets met middenmotor, die zeer krachtig is,

Pluspunten

• kractige motor
  • actieradius goed

Cees Hoogenstrijd 22-12-2020

Stille motor

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

Prettige fiets met een stille motor. De trapondersteuning voelt natuurlijk aan en de actieradius blijkt conform opgave te zijn.

Pluspunten

• trap licht
  • stille motor
  • mooi en duidelijk scherm
  • nette afwerking

Minpunten

• Extra accessoire nodig om fietstas te plaatsen
  • accu retour plaatsen moet krachtig

Hans 22-03-2021

Super fiets ????????

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

Geweldige fiets. Super mooie blauw/witte kleur. Zit werkelijk perfect, lekker rechtop. De bediening van de motor is super simpel, totaal geen moeite on het je eigen te maken. De acuu is werkelijk geweldig, pas na 135 km was hij bijna leeg. Met andere woorden een geweldige koop, heel blij mee. Na testrit gekozen voor de york mrx 600 heel goed voorgelicht en ook bij aflevering van de fiets nog een keer goede uitleg gehad. Toppers.

Pluspunten

• Middenmotor
  • De hulpopties

W. van Putten 21-01-2021

Amslod York MRX-600 true blue

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

Perfecte fiets voor mij, rijd prima en ook de service en de klantvriendelijkheid zijn zeer goed geregeld bij amslod alles verliep volgens afspraak

Pluspunten

• Groot bereik accu
  • Makkelijke bediening

Anja 21-01-2021

E bike

Goede kwaliteit
Goede service
Alle tijd voor uitleg
Proef gereden perfect
Ook inruil oude fiets geen probleem

Allard 16-01-2021

Top fiets

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

Prima fiets voor een redelijke prijs, keurig afgewerkt en eenvoudig in de bediening. Service van Amslod ook prima, binnen 2 weken de nieuwe fiets in huis.

Pluspunten

• Grote accu
  • Kleurenscherm
  • Eenvoudig in gebruik
  • Krachtige ondersteuning

Bert van der Knoop 09-01-2021

Genieten

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

Mijn vrouw en ik zijn gaan proefrijden te Vianen en we waren direct onder de indruk van de mooie uitstraling van de fietsen. Het erop rijden bleek vervolgens even wennen maar toch een makkie te zijn en zo hebben we vrijwel direct tot aankoop besloten. Daarna hebben we wat lang op de levering moeten wachten en hebben we in 2019 niet zo vaak meer kunnen fietsen. In 2020 hebben we dit ruimschoots in kunnen halen en wat waren we blij dat we zo ook een beetje aan het gedoe met corona konden ontsnappen.

Pluspunten

• uiterlijk
  • accuduur
  • geriefelijk

J J van den Bergh 06-01-2021

Goede ondersteunin overzichtig scherm,accu goed te monteren

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

We hebben de fietsen nu bijna 2 jaar en het bevalt prima, zijn mee geweest op vakantie naar Frankrijk
en konden daar goed in heuvel achtig gebied fietsen geen probleem.
Goede kwaliteit en prijs verhouding , goede service

Pluspunten

• Gewicht
  • Accu uitneembaar
  • Service

Mw Geurts 30-12-2020

Heel tevreden

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

Na een proefrit hebben mijn man en ik meteen besloten ieder een ebike te kopen. Bij aflevering zijn de fietsen naar onze voorkeur afgesteld. We hebben al heel wat fijne kilometers afgelegd. De servicebeurten aan huis verliepen soepeltjes. Kortom, Wij zijn heel tevreden en kunnen Amslod zeker aanbevelen!

Pluspunten

• Stevige stabiele fiets
  • Rijdt lekker

dhr.Evertse 28-12-2020

krachtige voorwielmotor een goed zichtbaar display +regeling

Geschreven voor: Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 2021

ik kan nu weer fietsen met hele fijne ondersteuning heel goed regelbaar en dankzij de krachtige motor
altijd wind mee, ik heb wel een extra accu er bij gekocht en dan kan ik zonder problemen een hele dag fietsen we zijn er erg blij mee,met deze rotatie sensor werkt dat perfect nooit problemen en kan mijn vrouw met haar fiets met rotatie sensor niet altijd goed bijhouden. (ander merk) .

Pluspunten

• automatische verlichting voor en achter
  • remlicht is ook wel zo veilig.

Minpunten

• de snelbinder was van hele slechte kwaliteid
  • èèn onderdeel was niet goed gelakt.