Amslod York MTX-600 true blue / lage instap / 2020 - Reviews

Soort fiets
stadsfiets
tile-modeljaar
2020 model

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Amslod York MTX-600 true blue / lage instap / 2020 op Kieskeurig.nl.

Ymkje 31-07-2020

Mevr Ymkje Rypkems

Geschreven voor: Amslod York MTX-600 true blue / lage instap / 2020

De fiets rijdt goed echter heb ik toch het gevoel dat ik afgezet ben:
Allereerst de prijs. Ik betaal € 2295 voor de blauwe York MTX 600 en dit is inclusief de inruilprijs van mijn Sparta E bike waar ik € 700 voor heb gekregen.
Dus ik krijg een offerte van € 2995!
Dan de proefrit, rijdt fantastisch zeker door t zadel, wat ik ook aan de verkoper heb gemeld. Hij verzuimt te melden dat je deze zadel niet op je Amslod vindt en juist die dit niet lekker.

H Wassen 19-08-2020

Redelijk tevreden met voorbehoud

Geschreven voor: Amslod York MTX-600 true blue / lage instap / 2020

2 fietsen gekocht, een Amslod York en Aston, het scherm van de Aston bevat een hinderlijke inwendige vlek. Van de York zakte de bagagedrager met accu na 150 km naar beneden omdat er 2 boutjes ontbraken die er waarschijnlijk nooit in hebben gezeten omdat er geen aftekeningen aan de lak te zien waren. Dit zelf tijdelijk opgelost met verzinkte ipv roestvaste boutjes. Verder zit er een hinderlijk knak geluid in de trapas als je wat harder trapt, en wat hinderlijke geluidjes aan het achterwiel. Die waarschijnlijk met de aankomende eerste servicebeurt opgelost kunnen worden. Verder zijn de fietsen niet zo stabiel bij het fietsen, dit komt waarschijnlijk door de zeer lage instap wat overigens wel gemakkelijk is. Wat met erg stoort is dat Amslod reageert op bovenstaande problemen die ik op een garantie aanvraag bij hun heb aangegeven met alleen een bericht aanvraag ontvangen, inmiddels 3 weken geleden. Als ik niet zelf de bagage drager had gerepareerd had ik al die tijd niet kunnen fietsen. Dat noem ik geen premium garantie. De fietsen maken in zijn geheel zeker geen slechte indruk en verdienen een betere service om kleine problemen op te lossen. Tot slot nog het schakelen van de 7 versnellingsnaaf, die hapert regelmatig door niet de tijdens het fietsen gekozen versnelling te nemen maar dit een tijdje later onverwacht te doen, ondanks dat de afstelling in de 4 versnelling precies op de 2 gele streepjes staat.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Kwaliteit van de gemonteerde onderdelen

Minpunten

• Premium garantie
  • Stabiliteit
  • Schakelen

Ilse 03-09-2020

Fijne fiets

Geschreven voor: Amslod York MTX-600 true blue / lage instap / 2020

Al vele kilometers gemaakt op deze fijne fiets. Mooie fiets, goed afgewerkt. Makkelijk in de bediening. Reageert snel bij doorschakelen naar andere versnelling en naar andere ondersteuning. Batterij die lang meegaat , 150 km

Pluspunten

• Goede ondersteuning
  • Makkelijk te gebruiken
  • Mooi afgewerkte fiets, geen lasnaden
  • Handige greep achter zadel om fiets op te tillen
  • Goede voorlichting bij aanschaf en aflevering

Annet 01-09-2020

Goede accuduur

Geschreven voor: Amslod York MTX-600 true blue / lage instap / 2020

Wat een heerlijke fiets is dit, fantastisch om afstanden en korte ritjes mee te fietsen. Heel gemakkelijk schakelen en de ondersteuning is fantastisch. Ik zou deze fiets echt aanraden, eerlijke verkoop/prijs kwaliteit, je krijgt echt waar voor je geld!

Pluspunten

• Makkelijk instellen
  • Remlicht

Tiddo Hoop 14-08-2020

Amslog York MTX 600 blauw

Geschreven voor: Amslod York MTX-600 true blue / lage instap / 2020

Een prima fiets met specificaties die je in deze prijsklasse niet terug vindt. Welk ander merk heeft een accu van 600 Wh en 43V. Enorm krachtige Bafang middenmoter, prachtig duidelijk kleuren display. Goede wegligging

Pluspunten

• zie beoordeling

Minpunten

• strakke 25 km/h afstelling