Amslod Hilston LRX-600 quantum silver / heren / 2021 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Amslod Hilston LRX-600 quantum silver / heren / 2021 op Kieskeurig.nl.

9,4

Rob 08-04-2021

Amslod LTX-600, bevalt prima

Geschreven voor: Amslod Hilston LRX-600 quantum silver / heren / 2021

Na geduldig alle aanbiedingen te hebben bekeken heb ik dit model 2020 in maart 2021 voor een goede prijs kunnen kopen. Ik hoefde mijn eigen fiets dus niet in te ruilen, en dat vond ik erg prettig. Makkelijk om even snel een boodschap te doen 'op eigen kracht'. Verkoop ging zeer vlot, binnen een paar dagen stond de aflevering gepland. Fiets heeft grote 600 w accu, 43 volt middenmoter, en alles wat je zou willen, van remlicht tot kleurendisplay. Fiets heeft een hoog herenframe dat wat gewenning vraagt ( ben 1.84 en veel kleiner moet je bij dit herenmodel niet zijn) en het voelt solide aan, met nette lasnaden. Door de stile middenmotor men de goede ondersteuning merk je eigenlijk niet dat je op een elektrische fiets rijdt, maar je gaat als de brandweer! Ik heb de fiets altijd in de eco-modus staan, en je haalt dan met gemak 150 km afstand. Aflevering was door een ontzettend aardige en professionele jongeman, helemaal prima. Paar nadelen: -Kabels zijn bij het stuur wat slordig weggewerkt met kabelclips, - zadel is voor mij niet prettig en kan niet voldoende naar voren ( ander zadel gekocht), - en er komt toch nog onderhoud, verzekering etc bij. En van thuis moet ik tegenwoordig een helm op, dat heb ik gezien de toch wat hogere fietssnelheid dan maar trouw gedaan....

Pluspunten

• Groot fietsbereik
  • Service en aflevering
  • Krachtige middenmotor
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Zadel
  • Bijkomende kosten
  • Kabels bij stuur wat slordig

H. Venema 26-03-2021

Goede accuduur, prettige instap

Geschreven voor: Amslod Hilston LRX-600 quantum silver / heren / 2021

Na 16 jaar genieten op mijn vorige e-bike liet zij het afweten. Na brede orientatie met volle overtuiging gekozen voor Amslod. Ik verwachtte een lange gewenningstijd en veel terugverlangen naar mijn oude fiets. Na 1 ( EEN ) dag wilde ik al niet meer anders!
Wel een ander zadel besteld maar dat was geen probleem en nu, na slechts 2 weken voelt het al als een verlengstuk van mijzelf. Zij wordt, behalve door mijzelf, door iedereen geprezen: mooi, sterk, stoere uitstraling. Kortom: dit was de perfecte keuze. Op naar de volgende 16 jaar!

Pluspunten

• heel comfortabele handvatten
  • heel mooi, het oog wil ook wat
  • middenmoter ideaal

Minpunten

• de bel vind ik wat moeilijk bereikbaar, is wennen
  • standaard achter is wennen
  • gewone fietspomp niet bruikbaar

wim norbart 21-03-2021

Midden motor rijdt toch comfortabeler

Geschreven voor: Amslod Hilston LRX-600 quantum silver / heren / 2021

Nadat ik 55000 km met een voorwielmotor heb gereden ben ik na de proefrit overgestapt op de midden motor. Het bevalt me prima. Alles om de koop heen was prima in orde. Ik ben een tevreden mens en rij elke dag heerlijk op mijn nieuwe fiets.

Pluspunten

• midden motor
  • grote actieradius

Martin Blom 21-03-2021

Vet gave fiets en goede service

Geschreven voor: Amslod Hilston LRX-600 quantum silver / heren / 2021

Deze fiets is een stoere jongen waar je op gezien wil worden. Ziet er vet gaaf uit met allerlei leuke technische gadgets zoals een remlicht als bij een auto, lichtsensor, kleurscherm, grote accu, alles mooi afgewerkt. Kortom een super vette gave fiets voor een super mooie prijs. De levering was super snel binnen 1 week netjes voor de deur afgeleverd door vriendelijke en nette mensen. De service en na zorg levering van het Amslod team is goed geregeld

Pluspunten

• Remlicht
  • Grote accu

Wouter Schonhoven 20-03-2021

Amslod York MRX 600

Geschreven voor: Amslod Hilston LRX-600 quantum silver / heren / 2021

Amslod maakt zijn beloftes waar. Zijn netjes aan huis gekomen voor een proefrit, waarbij de informatie over de fiets eerlijk was, ook wat betreft de vergelijking tussen de 2021 modellen en de aktie modellen. Levering ging vlot en is netjes afgehandeld. De fiets rijdt heerlijk, mooie afwerking van het frame, stille en krachtige motor. Prijs/kwaliteit verhouding is het wat mij betreft zeker waard.
P.s. ook de inruil van mijn oude fiets heeft me wel over de streep getrokken, goede prijs en er worden andere mensen mee geholpen.

Pluspunten

• Mooi afgewerkt frame
  • Krachtige en stille motor (80 Nm)
  • Krachtige accu (600 Wh)

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Mirella Modderman 20-03-2021

Super fiets van Amslod

Geschreven voor: Amslod Hilston LRX-600 quantum silver / heren / 2021

Ik heb mijn fiets bij Amslod gekocht omdat ik bij de fietsenwinkel niet kon slagen. Ze komen bij je thuis met diverse modellen waarmee je kan proefrijden. De klantvriendelijkheid en de professionele manier van verkopen heb ik nergens anders meegemaakt. Ik ben zeer tevreden met mijn fiets. Gebruik hem dagelijks en alle beloofde opties en mogelijkheden zijn ook waargemaakt door Amslod. Ik heb mijn oude fiets kunnen inruilen waardoor ik deze fiets voor een mooie prijs kon kopen. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed! Na 3 weken werd ik gebeld met de vraag hoe de fiets bevalt en vertelde de meneer dat ze bij 500 km aan huis de servicebeurt komen doen. Ik ben zeer zeer tevreden.

Pluspunten

• Accu tijd
  • Trapondersteuning direct bij de eerste trap
  • Display duidelijk
  • Klantvriendelijkheid/service
  • Prijs/kwaliteit verhouding

A. van der Dijs 20-03-2021

Betaalbare top kwaliteit

Geschreven voor: Amslod Hilston LRX-600 quantum silver / heren / 2021

Een geweldige fiets die voldoet aan alles wat er in de folder wordt aangegeven - een mooie fiets met een fantastische mooie afwerking - fietst heel erg soepel en reageert snel bij doorschakelen - een geruisloze middenmotor - voldoet volledig aan mijn wensen - een keurige, nette en deskundige aflevering - een fiets die mij voor jaren heel veel fietsplezier zal geven - ik ben er heel erg blij mee!

Pluspunten

• Goede kwaliteit cellen
  • Goede kwaliteit electrische onderdelen
  • De ondersteuning werkt perfect

Minpunten

• nog geeneen gevonden

Aat 20-03-2021

Heerlijke fiets

Geschreven voor: Amslod Hilston LRX-600 quantum silver / heren / 2021

Nu ongeveer 4 weken onze Amslod Venton fiets.
Het is een heerlijke lichte fiets. Hij rijdt super, is met krachtige ondersteuning.

Pluspunten

• Mooi
  • Rijd super

Minpunten

• Niets

Annemarie 19-03-2021

Prachtige fietsen

Geschreven voor: Amslod Hilston LRX-600 quantum silver / heren / 2021

.na jaren op eigen kracht te blijven fietsen toch de overstap naar electrische fietsen gemaakt.
En geen spijt van
Super fietsen . Prima service.
We kunnen niet wachten op onze vakanties vol fietsplezier.

Hans 19-03-2021

Super fiets

Geschreven voor: Amslod Hilston LRX-600 quantum silver / heren / 2021

Geweldige fiets. Super mooie blauw/witte kleur. Zit werkelijk perfect, lekker rechtop. De bediening van de motor is super simpel, totaal geen moeite on het je eigen te maken. De acuu is werkelijk geweldig, pas na 135 km was hij bijna leeg. Met andere woorden een geweldige koop, heel blij mee. Na testrit gekozen voor de york mrx heel goed voorgelicht en ook bij aflevering van de fiets nog een keer goede uitleg gehad. Toppers.

Anslod 18-03-2021

Amslod e-bike

Geschreven voor: Amslod Hilston LRX-600 quantum silver / heren / 2021

Zeer goede prijs/kwaliteit fiets die fijn fietst in combinatie met voorwielmotor.
Goede informatie vooraf en ook bij aflevering van fiets.
Geen wachttijd 14 dgn na bestelling thuis afgeleverd op een vvoraf afgesproken dag en tijd.

Pluspunten

• Mooie en goede fiets voldoet aan mijn behoefte.
  • Duidelijke afspraken.

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Wilma Hoogenhuyzen 18-03-2021

Fiets gekocht

Geschreven voor: Amslod Hilston LRX-600 quantum silver / heren / 2021

Nu fietsen van amslot gekocht een prachtige fiets met een krachtige midden motor.
Ik heb problemen met achillespees en ben hart patiënt (benauwd) door deze fiets kan ik weer kilometers fietsen.
Door de krachtige midden motor kost het mijn weinig moeite om te fietsen .
We zijn er erg blij mee hadden we eerder moeten doen.

Pluspunten

• Alles

Gea 18-03-2021

Fijne fiets

Geschreven voor: Amslod Hilston LRX-600 quantum silver / heren / 2021

Wij, mijn man en ik, hebben bewust voor Amslod fietsen gekozen. We hebben een keuze gemaakt tussen andere merken en Amslod. Amslod kwam er voor ons veel beter uit. Fietst heel licht, ruime keuze in ondersteuning en hoogte versnelling. Tevreden over de midden motor.
Al met al een mooie fiets om te zien en een fijne fiets om tochten mee te maken. Wij hopen dat we er heel lang plezier van zullen hebben.

Pluspunten

• Midden motor
  • 7 versnellingen
  • Eenvoudig te bedienen
  • Verstelbaar stuur

yme postma 17-03-2021

sportiefe fiets en comfortabel

Geschreven voor: Amslod Hilston LRX-600 quantum silver / heren / 2021

ben zeer tevreden fietst prima goed stevig goede lange duur van de accu en vooral de midden moter is aan te bevelen

Pluspunten

• rem licht
  • schijf remmen