Nikon COOLPIX P1000 zwart - Reviews

Optische zoom
125 x optische zoom
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon COOLPIX P1000 zwart op Kieskeurig.nl.

Arie Buurman 01-12-2018

Heel wat anders als dat ik gewend ben

Geschreven voor: Nikon COOLPIX P1000 zwart

Ik fotografeer altijd met een Fullframe spiegelreflexcamera van Canon. Maar ik wilde een camera als backup, die zonder al te groot te worden een groot tele bereik heeft. Wat vind ik van het product? Het werkt toch allemaal wat anders als ik gewend ben, al went het snel. De camera voelt wat plastic aan, maar ik ben de top van Canon gewend. De knopjes en wieltjes zijn klein, dat zal wel wat moeilijker zijn met koude handen. Wat wel een gemis is bij een camera in deze klasse, vind ik het feit dat er geen GPS op zit en je nu denk afhankelijk ben van een verbinding met je smartphone. Over de foto's kan ik niets zeggen, je moet een camera daar echt wat beter voor leren kennen.

Pluspunten

• Groot zoom bereik
  • ligt goed in de hand
  • Kantelbeer display

Minpunten

• Kleine knopjes
  • Geen GPS
  • Geen losse batterijoplader meegeleverd

Jolanda 25-11-2018

Geweldige telelens!

Geschreven voor: Nikon COOLPIX P1000 zwart

De nikon p1000 gekocht om de maan vast te kunnen leggen. Dit werkt met deze camera super!! Wil jij ook zo ver weg en toch scherp kunnen fotograveren? Schaf dan deze nikon p1000 aan!

Pluspunten

• Enorme zoom
  • Grote lens

Minpunten

• Voor grote afstanden is een statief aanbevolen

Theo 24-11-2018

Perfecte camera voor natuurliefhebbers en spotten van dieren

Nikon Coolpix P1000-superzoom
Een perfecte camera voor natuur liefhebbers en spotters van dieren in het wild. Door de enorme zoom 3000mm kun je de dieren perfect beeld vullend opnemen zonder dat je ze opschrikt of stoort.
Het is wel noodzakelijk om een stevig statief te gebruiken en een los verkrijgbare draadloze afstandbediening omdat de minste aanraking van de camera bij zoomen boven de 1500mm direct zichbaar is in het beeld. Ik gebruik hem voornamelijk om films op te nemen in 4k dat echt een perfect beeld geeft en je kunt tijdens het filmen e.v.t. ook nog foto's maken.
Ik vind het een super camera zie:

Pluspunten

• zoom bereik
  • 4K film
  • RAW foto's

Minpunten

• sommige instelmenu's niet logisch
  • dure accessoires batterijlader,afstandsbediening