ELRO DVC040IP IP Video Deurbel - Camera met nachtzicht - met Binnengong - Bekijken en communiceren via App - Reviews

Tennisser86 04-06-2018

Heel fijn product

Deze deurbel genomen omdat er ook een binnengong/speakertje bij zit. Wij wilden graag een Wifi deurbel omdat we weinig thuis zijn. Wanneer we wél thuis zijn wilden wij echter niet alleen maar via de telefoon gewaarschuwd worden. Gewoon een ouderwetse deurbel is dan het fijnste. Deze bel combineert dit.

Omdat de Ring variant die bovenstaande kan vele malen duurder is. Zijn we voor de ELRO gegaan. Bouwkwaliteit, verpakking en app blijken erg goed voor deze prijs. Installatie met app was erg eenvoudig. Let wel op dat de deurbel zelf met een stekker op het lichtnet moet worden aangesloten. Dus niet met batterijen. Dit vinden wij fijn omdat je geen batterijen hoeft vervangen, maar je moet dus wel even een gaatje boren.

We hebben hem nu een week in gebruik, maar kunnen al niet zonder meer. Beeld is goed en je kan elkaar goed verstaand. Erg handig wanneer pakketjes worden bezorg wanneer je niet thuis bent, Al met al een heel goed product.

Pluspunten

• Speaker voor in je woning (ouderwetse deurbel mode
  • Fijne app

Minpunten

Geschreven voor: ELRO DVC040IP IP Video Deurbel - Camera met nachtzicht - met Binnengong - Bekijken en communiceren via App

Mieke_89 13-06-2018

Fijn product

Ik ben zeer tevreden over onze nieuwe deurbel met video intercom. De deurbel was binnen enkele minuten bevestigd en geïnstalleerd. Op je smartphone krijg je een melding wanneer er iemand voor de deur staat. Op videobeelden kun je zien wie het is en kun je zelfs foto's en video's maken. Super handig voor als je ongewenst bezoek krijgt of op vakantie bent.

Het design van de deurbel is mooi, hij heeft een kijkhoek van 100 graden en een verlicht naambordje.
Ik ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding. Het design is mooi, de installatie ging soepel en de Elro intercom app is zeer makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Fijne app
  • Je kan altijd zien wie er voor de deur staat

Minpunten