Philips Avance Collection HR1946 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR1946 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

TheMasterChef 22-06-2022

Bron van vitamine

Regelmatig gebruiken wij onze slowjuicer om samen met de kinderen de nodige vitamine binnen te krijgen. En deze is handig om ze fruit te geven die ze zelf niet snel zullen pakken. Dit samen met soms wat fruit op het randje maakt dat we optimaal genieten van fruit en groeten smoothies! Wel heb ik in het voorstuk 1 rond filter gezet met de grootste tussen ruimte om zo veel mogelijk vezels binnen te krijgen!

HCG, 21-01-2022

absoluut topproduct

krachtig apparaat. kan alles aan. makkelijk schoon te maken, ook zonder afwasmachine. een ander groot voordeel is dat je niet werkt met een zeef maar met een soort boor. werkt pas als de opvangbak goed bevestigd is, dus geen geklieder.

Juice fan 24-11-2021

Topper

Mooi model en compact. Zeer makkelijk schoon te maken. Bleekselderij stengels zonder snijden probleemloos erin! Zelfs twee bossen achter elkaar. Mooie keuze uit 2 filters.

JTS! 07-09-2021

Perfect!

Vooraf veel online research gedaan, reviews gelezen en filmpjes bekeken. Voor mij telt de praktische kant erg, want een apparaat dat meer tijd in beslag neemt om het te kuisen dan te gebruiken blijft na een tijd in de kast. Deze slowjuicer is gewoon perfect, heeft een eenvoudig en doeltreffend zeefsysteem dat je in geen tijd onder de kraan gewoon zuiver spoelt. Absolute aanrader met als kers op de taart zijn ideale compacte afmetingen!

Angelique88 29-08-2021

Veel sap uit één appel

Gebruik hem voornamelijk voor appelsap. Beste harde appels gebruiken anders te veel mouse. Makkelijk schoon te maken. Was bang voor lawaai wegens commentaren maar is echt niet te luid.

John0703 16-08-2021

Vers van de pers

Degelijk toestel, goede persresultaten, fijn of grof (met meer vezels) afhankelijk van gebruikte filter. Kan grote variëteit aan (appels, rabarber, rode biet, selder, citrusvruchten, meloen ...). Zeer makkelijk te reinigen.

Paul C 29-07-2021

Mooi compact, simpel in gebruik, effectief

Deze juicer is klein genoeg om ergens permanent te staan en makkelijk genoeg schoon te maken om regelmatig gebruik aan te moedigen. Er komt erg goed sap uit en verder alleen echt droge pulp. Ook mag er fruit met vezels in. Er blijft wel wat natte drab in het mechanisme hangen, afhankelijk van wat erin ging is dat deels terug te winnen als sap, dat kostte me even om door te krijgen. Hij maakt helaas een nogal hard en schril geluid.

VdHaak 18-07-2021

Goede aanschaf!

Fijne slow juicer; Makkelijk te demonteren en schoon te maken en redelijk compact. Enige nadeel is smalle opening; je moet alles echt snijden anders past het niet maar dat is dan ook het enige.

Bloem1 06-07-2021

Fijne machine

Fijne machine die redelijk makkelijk te reinigen is. Het is mijn eerste slow juicer en ben er tevreden over. Maakt wel een beetje rauw geluid en je moet altijd beetje druk houden op wat je er in stopt, de machine eet het niet zelf op. Fruit en selderij doet hij goed verwerken. Voor dit geld kan ik hem aanraden.

Srimala 29-06-2021

Slowjuicer

It is a nice product to have in your kitchen. Good in extracting juice from all sorts and types of fruits and nuts. Yes.. Nuts (ofcourse you have to soak it for better results)

sorayab 08-06-2021

La cheminée est vraiment étroite

Le design est très élégant et le nettoyage assez facile. Par contre la cheminée est vraiment très étroite : impossible de faire passer une carotte entière voire même un quart de pomme. Beaucoup de boulot donc pour préparer un seul jus. Attention aussi: cela fonctionne mieux avec des fruits à la verticale. Les parts horizontales restent parfois coincées...

Pabibadel 10-05-2021

Pratique, rapide et facile à utiliser/laver

Appareil simple et facile à utiliser. Extrait un maximum de jus sans laisser de morceaux. Facile à nettoyer et à réassembler.

Anjun 02-03-2021

Geen 90% extractie maar veel minder

Het product aangekocht maar helaas moeten terugsturen. De pulp komt veel te nat uit waardoor erg veel sap dus verloren gaat! Had verwacht dat de pulp droog zou uitkomen wat hier duidelijk niet het geval was. Dat is erg jammer, vandaar geef ik slechts 2 sterren.

Anoniem 21-12-2020

In no time weer schoon!

Mijn ervaring met keukenapparaten is dat ze meestal tijd vragen om ze na gebruik weer schoon te maken. De slowjuicer is voor mij hierop een uitzondering, in no time simpel schoon te maken; afspoelen, afdrogen en klaar!

Bertolomeus 07-10-2020

Geweldig apparaat

Geweldig apparaat de slow juicer 1946/70Mooi compact apparaat. Heel makkelijk schoon te maken. Degelijke uitvoering en onderdelen. Leuk en interessant boekje erbij.

Anoniem 05-07-2020

Wat een super produkt!

Ongelofelijk hoe fijn deze slowjuicer werkt, ik heb bijna geen pulp en hij is heel gemakkelijk en snel schoon te maken. Ben er héél blij mee!

Verlinde 01-10-2019

Uitermate tevreden.

Was op zoek naar een sapcentrifuge. Kwam hierbij bij Philips terecht. We zijn heel tevreden over onze aankoop. Vooral na gebruik het snel reinigen door enkel af te spoelen. Het toestel wordt vaak gebruikt.

Mirko1 12-09-2019

Bon pour certaines utilisations

Il est important de ne pas présenter cet appareil pour extraire le jus de n’importe quel fruit ou légume. Mons expérience s’est limitée aux pommes. Le jus obtenu est bon mais son aspect n’est pas appétissant.
La formation d’une mousse est désagréable. Sans doute serait-il plus exact de parler d’un extracteur de jus pour baies. J’imagine que ce serait plus approprié car le procédé est identique à l’appareil servant aux groseilles rouges utilisé mécaniquement à la main.

gaspar 28-06-2019

zeer goed apparaat eenvoudig schoon te maken

Goed over de ganse lijn. Ben heel tevreden over het produkt.
Is gemakkelijk te onderhouden dank zij de kwaliteit van de gebruikte materialen.

Loepiepoepiewoepie696 22-03-2019

Kan geen granaatappels persen.

Ik heb het apparaat één dag in gebruik, maar ik vind dat het heel snel vast komt te zitten. Het vormt ook geen homogeen sap. En het schuimt.

Toen ik er granaatappels mee wilde persen kwam het volledig vast te zitten.

Aangezien ik nog binnen de garantieperiode zit zal ik een nieuw apparaat toegestuurd krijgen.

Van zodra ik het nieuwe apparaat in mijn bezit heb ga ik er weer granaatappels mee persen.

Als het dan weer niet lukt, dan zal ik dit hier zeker melden.

Het receptenboekje ziet er heel leuk uit, maar dan moet het apparaat ook wel al de ingrediënten die erin vermeld staan kunnen persen.