Philips Avance Collection HR1946 - Reviews

Type/soort
citruspers/sapmaker
Aan/uit-schakelaar
Anti-slipvoetjes

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 49 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR1946 op Kieskeurig.nl.

arjan 30-05-2017

totaal niet verwacht

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Daar is ie dan de slowjuicer.. klinkt heel gezond... nou uitpakken in elkaar zetten is zo gebeurd, we hebben er gelijk sap mee gemaakt. Dit werkt super! Enige nadeel vonden wij is dat ie nogal lawaai maakt.
Qua sap uit een sinaasappel echt super, nog nooit beter gehad. We hebben er ook banaan is gedaan zoals kon conform het receptenboekje, enige nadeel is dan wel dat er vrij weinig bananensap is. Advies is deze eerst te doen en dan beide delen weer samen voegen. Verder hebben we ook mango, abrikozen, peer, appel, bevroren framboos, druiven geprobeerd. Dit werkt prima, bij de mango krijg je het zelfde als bij de banaan dus dat is beetje jammer. Schoonmaken is een minuut volgens het boekje, dit hebben we getest en het is iets langer maar inderdaad weinig werk.

Pluspunten: echt goed sap, in de pulp is geen sap meer te bekennen.
Minpunten: lawaai, schoonmaken is geen minuut en je moet het direct doen anders is het niet meer schoon te krijgen.

Tip: met de pulp van de tomaten is er een heerlijke tapenade te maken!

Pluspunten

• goed geperst sap

Minpunten

• lawaai
  • niet in 1 minuut schoon

Steef 30-07-2017

Stil, werkt voortreffelijk, goed & makkelijk schoon te maken

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Ik heb het apparaat een paar dagen en meerdere drankjes geperst. Het apparaat werkt echt supergoed, is makkelijk schoon te maken en kan bijna alles aan. Ik had bv per ongeluk citroen schil er bij in gedaan en ook dat perste het apparaat zonder moeite uit. Alhoewel ik het niet aan raad te doen.

• Makkelijk schoon te maken
  • Haalt goed het vocht uit de materie

Minpunten

• Toevoer bakje kan ervaren worden als klein
  • Groenten moeten klein gesneden worden

Limburg 17-07-2017

Philips Avance Masticating Juicer HR1946/70

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Het product voldoet aan (bijna) alle verwachtingen. Is eenvoudig schoon te maken. Het monteren van de onderdelen is even uitzoeken, maar eenmaal gedaan is het een volgende keer zeer eenvoudig. Fruitsap wordt optimaal uit het fruit geperst. Wat wel een aanvulling zou zijn is een grotere opening zodat stukken fruit of in het geheel of voor de helft erin zouden kunnen. Dit product is een aanrader voor deze prijs en werkt naar behoren!

Pluspunten

• Schoonmaken
  • Grote pulpbak
  • Druppelstop
  • Eenvoudig monteren

Minpunten

• Kleine opening voor fruit

busernya 27-06-2017

superjuicer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

schoonmaken is makkelijk (alleen kurkuma wat moeilijker eruit te halen} verder doet ze werk goed, lekr veel sap!

Aniek1984 08-06-2017

elke dag een vers sapje

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Het apparaat is eenvoudig te bedienen en makkelijk te installeren.
De slowjuicer wordt geleverd met 2 zeefjes waarmee je zelf de dichtheid van de sap kunt bepalen. Ik gebruik altijd het zeefje met de dikste sap zodat je de meeste vezels binnenkrijgt en het minste afval hebt.

Elke dag maak ik een vers sapje. Ik combineer groenten met fruit. Vooral wortels, bietjes, spinazie, appels, ananas, sinaasappels en zelfs bananen kunnen er in.

Schoonmaken is in tegenstelling tot andere slowjuicers die ik heb gehad niet zo ingewikkeld. Direct na gebruik afwassen is wel aan te raden.

Al met al absoluut een aanrader!

judorien 05-06-2017

Mooi, lekker en gezond !

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Het is een erg compact toestel dat je op een smalle plaats kan zetten. Het heeft een mooi design en ik was hier dan ook meteen van onder de indruk. Niets lelijk maar iets wat je graag op je keukenaanrecht zet.
In het begin is het even kijken op de handleiding hoe je alles in elkaar moet zetten maar na een keer of 4 lukt dit zonder en lijkt het de logica zelve. Het reinigen gaat vlot gezien er weinig kantjes en hoekjes aan zijn waar resten kunnen achterblijven plakken. Dus even afspoelen en klaar. Ook in de afwasmachine kan je dit perfect zetten.
We hebben al heel wat groentensapjes en fruitsapjes getest en nog nooit wat moeten weggooien. Eender wat je door de slowjuicer doet, het wordt altijd een lekker sapje. Zeer leuk om te experimenteren met smaken en kleuren. Zelfs de kiwischil kan hij perfect scheiden! Wat me ook opvalt is dat de sapjes geen dikke smurrie zijn maar een lekker vloeibaar drankje. Ik ben de druppelstop dan ook zeer dankbaar dat je af en toe deze kan induwen zodat je er een ander glas kan onderzetten. Een kan om alles in op te vangen is niet meegeleverd maar dit maakt het wel mogelijk om te kiezen of je er een glas of een kan onderzet.
De pulp die achterblijft is zeer droog. Het sap wat in het fruit zit, zit allemaal in het drankje. Zelfs bij wortel proef je echt dat er wortelsap gecreëerd wordt en de overige droge massa in het afvalbakje komt.
1 minpuntje vind ikzelf dat de opening om het fruit/groente door te steken nogal aan de kleine kant is. Dit is volgens mij echter noodzakelijk gezien het gaat om een slowjuicer en dit langzaam moet geperst worden. Dit gaat dus niet met grote hoeveelheden. Er wordt een boekje met heel wat inspiratietips meegeleverd maar ikzelf ben toch nog op zoek gegaan naar meerdere mogelijkheden en dan merk je dat je de slowjuicer eindeloos kan blijven inzetten.
Ideaal als je niet zo graag fruit eet.
Door middel van dit toestel is fruit en groenten eten/drinken een echte beloning!

Pluspunten

• ook de meeste schillen kunnen erbij
  • mooi design
  • stevig
  • inspiratieboekje

Minpunten

• kleine opening voor het fruit door te steken.

Dennis 05-06-2017

Haalt het maximale uit je fruit en groente

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Toen ik het apparaat ontving ben ik meteen aan de slag gegaan met wat ik in huis had, handsinaasappels. Ik vermoedde dat er niet heel erg veel sap uit zou komen, omdat je normaal gesproken perssinaasappels gebruikt voor sap, maar wat was ik verbaast over de hoeveelheid sap die de slowjuicer eruit kreeg. Er kwam bijna driekwart longdrink glas uit 1 handsinaasappel!

Daarna aan de slag gegaan met appel, kiwi, banaan, meloen, etc. Alleen de banaan viel wat tegen, daar kwam bijna niets uit. Maar dat zal niet aan het apparaat liggen, maar aan de structuur van een banaan en de kleine hoeveelheid sap die daar in zit.

Schoonmaken is heel eenvoudig. Binnen 1 minuut heb je alle onderdelen eruit gehaald, afgespoeld en in de vaatwasser gezet.

Heb ik dan echt helemaal geen negatieve punten? Tja, hij maakt nogal wat geluid en als je klaar bent met juicen moet je de "schroef" een aantal keer heen en weer laten draaien zodat ook echt al je sap in je glas terecht komt. Ook vind ik dat de druppelstop niet echt alle druppels tegen houdt.

Pluspunten

• Perst echt alle sap uit je fruit/groente
  • Klein apparaat
  • Zeer makkelijk te reinigen

Minpunten

• Nogal luidruchtig
  • Druppelstop werkt niet lekvrij

Jasper H 03-06-2017

supermakkelijk lekkere sapjes maken

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Deze slowjuicer is door zijn goede ontwerp ontzettend makkelijk in gebruik. Je schilt en snijdt het fruit en gooit het er simpelweg in. Door de langzame manier van 'versappen' blijft de smaak optimaal behouden omdat het sap koel blijft. Af en toe een beetje water erbij om je sapje iets minder lobbig te maken en je hebt al gauw een nieuwe en vooral makkelijke manier om vers fruit binnen te krijgen. En na gebruik spoel je heel snel alle onderdelen af, in letterlijk minder dan een minuut! Nadeel is -zoals met de meeste slowjuicers- dat het geen goedkope keukenmachine is in de aanschaf. Ook de mogelijkheden zijn legio: je kunt er verse tomaten in pureren voor je soep, of fruit voor je cocktails. Zeker lekker!

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • twee soorten filters voor pulp
  • hoge sapopbrengst
  • makkelijk fruit eten
  • veelzijdig toepasbaar

Minpunten

• relatief veel geluid
  • veel losse onderdelen

Anoniem 05-07-2020

Wat een super produkt!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Ongelofelijk hoe fijn deze slowjuicer werkt, ik heb bijna geen pulp en hij is heel gemakkelijk en snel schoon te maken. Ben er héél blij mee!

Verlinde 01-10-2019

Uitermate tevreden.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Was op zoek naar een sapcentrifuge. Kwam hierbij bij Philips terecht. We zijn heel tevreden over onze aankoop. Vooral na gebruik het snel reinigen door enkel af te spoelen. Het toestel wordt vaak gebruikt.

gaspar 28-06-2019

zeer goed apparaat eenvoudig schoon te maken

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Goed over de ganse lijn. Ben heel tevreden over het produkt.
Is gemakkelijk te onderhouden dank zij de kwaliteit van de gebruikte materialen.

Nick 06-10-2018

Waardeloos

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Er kwam 1 keer een heerlijk sapje uit en daar bleef het ook bij, want daarna was dit veel te dure apparaat kapot. Alle onderdelen gereinigd en opnieuw geplaatst maar doet niets meer. Gelijk maar terug gebracht, rotzooi!

Jambo1996 13-06-2018

Voor in een normale huishouding geweldig

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Deze Slowjuicer bevalt uitstekend. Mooi slank design. Staat niet in de weg. Het gebruiksgemak is voor mij fantastisch. Ik heb veel hand problemen. Het gebruik van dit apparaat is prima geschikt voor mij. Schoonhouden is erg. Akkelijk, inelkaar zetten prima en het allerbelangrijkste.......... heerlijke fruit en groentesapjes. Mooie droge pulp. Deze Kun je invriezen en later soep van maken. Ik ben er erg mee geholpen en blij mee!

Henrie90 18-02-2018

Bevordert ochtendhumeur

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Het LED-lampje blijft om onduidelijke redenen knipperen en de juicer gaat niet aan. Ook na steeds opnieuw uit elkaar halen, schoonmaken en weer in elkaar zetten van alle kleine onderdelen. Dit blijft gebeuren. Zeer frustrerend omdat de oorzaak een raadsel is en het ‘s ochtends een enorme tijdverspilling oplevert. De juicer krijgt 1 ster omdat áls hij het een keer toevallig doet, hij het goed doet. Dure miskoop....

FvdP 07-01-2018

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Ik ben erg kritisch wat betreft bij het aanschaffen van elektronica. Dit apparaat is echt een aanrader. Als beginnend (groente)sapgebruiker ben ik echt onder de indruk van de kwaliteit. Het schoonmaken is echt makkelijk. Alle losse onderdelen afspoelen binnen 1 minuut en hij is weer gereed voor gebruik voor een ander soort sapje. Hij maakt wat geluid maar is voor mij niet storend. Twijfel je nog? Niet doen.. Kopen!

Pluspunten

• Kwaliteit materiaal en sap
  • Schoonmaak

Minpunten

• Prijzig, maar je hebt wel wat in huis

Slowjuicer fan 16-07-2017

Super design, compact en efficiënt

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Heb m nog maar kort, maar staat mooi op t aanrecht, werkt goed en snel in en uit elkaar te halen. Kleine vulopening, wist ik vantevoren, ik wilde een apparaat die qua functie en design elkaar evenaren en met de cashbackactie is het ook nog een voordelige slowjuicer. Ik ben heel blij

Mirjam 14-07-2017

Slowjuicer HR 1946/70

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Heel makkelijk schoon te maken. In en uit elkaar binnen een minuut klaar en schoon.
Zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Niet te groot

Babet 11-07-2017

weinig lawaai en snel klaar

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Dit apparaat is werkelijk een verademing na dat geklooi met een blender. Hij is makkelijk in gebruik, stil, snel, en er komt in verhouding veel sap uit.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • stil
  • snel
  • veel sap
  • makkelijk schoon te houden

Sylver 26-06-2017

Juicy to the max!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Deze machine nu drie weken in bezit en ik maak dagelijkse groente- en fruit sapjes.
Alles gaat er met schil, pitten en loof in en ik ben onder de indruk van de manier waarop sap en rest/drab worden gescheiden.
Grote voordeel is dat de machine makkelijk schoon te houden is. Daardoor werk je snel en efficiënt. Na elke beurt het mechaniek direct afspoelen met lauwwarm water, wegleggen op een schone theedoek tot het droog is en weer in de machine.

Philips masticating juicer 22-06-2017

Makkelijk schoon te maken

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Ik heb de Philips slowjuicer aangeschaft nadat ik mij goed verdiept heb in de verschillende soorten en maten. Het apparaat is heel solide, voelt goed en stevig aan, wat een stukje kwaliteit laat zien. Hij perst gemakkelijk harde en ook zachte groenten en fruit. Prima apparaat. En , heel belangrijk, heel makkelijk en snel schoon te maken. Eenvoudig in elkaar te zetten. Prima aankoop

Pluspunten

• makkelijk te reinigen
  • druppelstop
  • niet al te groot