Princess Champion Juicer - Reviews

Best Reviewed apr 2017 Princess Champion Juicer

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

van Huijgevoort 01-05-2017 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijke citruspers

Met deze citruspers is het nog leuker en makkelijker om sap te persen. Een bijna geluidloze motor, en handgreep met hefboomwerking. Er is weinig kracht nodig om te persen. Het anti-drupsysteem is ook ideaal, waardoor je geen druppel sap meer verliest. Alle onderdelen zijn vaatwasserbestendig, en makkelijk uit elkaar te halen en opnieuw in elkaar te zetten. Kortom.. Een goede pers, en een aanwinst voor iedere keuken!

Pluspunten

• Krachtige maar stille motor
  • Geschikt voor alle soorten vruchten
  • volledig demontabel

Simons 18-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie en handige juicer

Deze citruspers oogt zeer stevig en is van zeer goede kwaliteit. De zuignappen zorgen ervoor dat hij niet schuift als je de hendel naar beneden haalt. Verder is het makkelijk om met dit apparaat een grotere hoeveelheid verse jus te maken, iets wat bij kleinere en handmatige apparaatjes je veel tijd en inspanning kost. Met Pasen is hij voor het eerst gebruikt en iedereen was eigenlijk zeer enthousiast over het apparaat! Mijn vriend hoeft niet meer met de hand te persen wat als voordeel heeft dat je handen niet gaan stinken en plakken. Ook makkelijk dat de onderdelen in de vaatwasser kunnen want het blijft toch altijd een rot werk om een citruspers met de hand schoon te maken.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Stabiel
  • Makkelijk schoon te maken
  • Heeft geen uitleg nodig

Minpunten

• Redelijk groot

Joke 27-04-2017 Product paar weken in bezit

Fantastische gemakkelijke citruspers

Sinds een paar weken heb ik deze citruspers in gebruik en ben er ontzettend blij mee. Makkelijk in gebruik en praktisch geluidloos. Heel fijn is dat je geen kracht hoeft te zetten om de sinaasappels uit te persen en dat het apparaat niet wegschuift. Verdere mors je geen sap door het anti-druppelsysteem. Helemaal fijn is dat de citruspers heel makkelijk te reinigen is en de onderdelen in de vaatwasmachine kunnen. Kortom:een fantastisch apparaat

Pluspunten

• Stille motor
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

Bart 27-04-2017 Product paar weken in bezit

super supper goed product!

Tot nu toe heel tevreden van dit product - werkt snel en gemakkelijk.! 100% zou dit product aanbevelen aan vrienden en familie.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Gemakkelijk in onderhoud
  • sterke motor

Nando 25-04-2017 Product paar dagen in bezit

Handige en stille juicer!

Deze juicer maakt het persen van sinaasappels nog gemakkelijker! Hij is niet alleen stil, maar alles kan in de vaatwasmachine en je hoeft niet veel kracht te zetten om je verse sinaasappelsap te kunnen persen. Door de handgreep met hefboomwerking krijg je geen vieze handen meer en zorgt het ervoor dat je niet meer zoveel kracht nodig hebt om de sinaasappels uit te persen.
Wat ook erg fijn is dat hij niet alleen sinaasappels perst, maar ook citroenen en limoenen voor een lekker frisse limonade. Daarnaast blijft de juicer tijdens het persen goed op zijn plek staan door de zuignappen. Zo maakt de juicer geen onverwachte beweging tijdens het persen. Dankzij het anti-drup systeem gaat er geen sap meer verloren bij het persen van de sinaasappels. En daarnaast kan ook alles in de afwasmachine, wat het persen van sinaasappelsap nog leuker maakt. Nu hoef je niet meer er tegenop te kijken dat je de juicer nog schoon moet maken, want binnen een paar minuten staat het in de afwasmachine!

Pluspunten

• Vaatwasbestendig
  • Gebruik van weinig kracht
  • Geen vieze handen meer