Metabo KGS 216 M Plus - Reviews

Zaagdiepte bij 90°
65 mm
Gewicht
14000 gram

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,5

Peter 30-06-2016

Laserprobleem

Ook de 3e machine heb ik onder garantie teruggestuurd, met wederom het probleem dat de laser uitvalt. Daardoor wordt de machine onnauwkeurig en onbruikbaar. Metabo heeft telefonisch gereageerd dat zij de meeste webwinkels niet ondersteunen. Blijkbaar is er een verschil tussen machines van Metabo ......! Ik ben overgestapt naar een ander fabrikaat.

Peter 26-02-2016
  • Product kwartaal in bezit

7,3
Prima machine, maar ..... binnen 6 maanden begin ik aan m'n 3e apparaat. Bij de vorige 2 (ook KGS 216 M) viel zowel de verlichting als de laser regelmatig uit. In beide gevallen heb ik de machines onder garantie teruggestuurd, en ook in beide gevallen waren de apparaten na enige tijd niet meer terug te vinden. Ben benieuwd hoe het met nr 3 zal gaan.

Watert328 12-12-2013

De stofafzuiging van dit apparaat is slecht. De meegeleverde stofzak werkt totaal niet. Een stofzuiger biedt enige soelaas, maar is niet optimaal. Dit ook gemeld aan Metabo, maar hierover geen reactie.

rinze1975 04-04-2013
  • Product jaar of meer in bezit

4,3
de constructie waar die mee is gemaakt is te licht.
zodra de motor aan slaat zie je gewoon dat ie naar links trekt.
en dus niet meer haaks is .
een daar bij is de garantie van metabo ook nog eens slecht te noemen .
zat een scheur in de poot en vermoedelijk al van begin af aan ,maar kwam er later achter ongeveer 2 maand na aankoop .
en ze wou den allen maar het onderdeel vergoeden moest het zelf herstelllen

J.Bosel 08-03-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Ik heb de machine KGS 216 4 jaar in het bezit,een fijne machine om mee te werken op diverse klussen,makkelijk mee te nemen.