WOLF-Garten LBV 2600 E - Reviews

Gewicht
3,5 kg

Henk 14-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Goede blazer, slechte zuiger

Heb de blazer ongeveer 5 keer gebruikt. De blaasfunctie is prima. De zuigkracht is niet indrukwekkend en eigenlijk onvoldoende voor intensief gebruikt. De opvangzak heeft na 5 keer gebruik een defecte rits (vervanging kost ongeveer de helft van de aanschafwaarde van het hele apparaat). Het apparaat is dus eigenlijk alleen geschikt als blazer.

Pluspunten

• Gemakkelijk te hanteren
  • Blaaskracht is voldoende

Minpunten

• Zuigkracht is onvoldoende voor intensief gebruik
  • Rits van de opvangzak na korte tijd stuk

H.M. van der Wilk 29-06-2016 Product half jaar in bezit

Matige prestaties op essentiele functies van blazen en zuigen

5,8
Voordelen:

- ligt goed in de hand
- niet zwaar
- kwaliteit opvangzak en ritsluiting is goed
- combinatie blazen en zuigen zondr ombouw in een apparaat

Nadelen:

- blaas en zuigvermogen niet groot
- aanzuigbuis is snel verstopt
- versnippert matig tot nauwelijks
- apparaat geeft trillingen en vibraties sterk door naar de handen
- geluid in relatie tot (het gebrek aan) prestaties

Gerrit 09-11-2015 Product paar dagen in bezit

Gekocht bij de Welkoop. Van 89 euro voor 54 euro. Mooi prijsje. 3 jaar garantie, ook niet verkeerd.
Fijn apparaat. licht gewicht, als de zak niet vol is.
Blazen doet hij uitstekend. Zuigen ook, alleen losse bladeren opzuigen. Als je een berg bladeren wilt opzuigen dan raakt de pijp verstopt. De rits van de zak had wat langer gekund. Als de zak goed vol zit, dan moet je de bladeren er uit pulken. Met een langere rits is de zak makkelijker leeg te schudden.
Om de zak te legen moet je hem er wel af halen anders is het een beetje onhandig met de machine er nog aan vast. In vergelijking met mijn oude Gamma bladblazer is dit een hele verbetering. Alleen het gewicht al.
Al met al een goed apparaat met een paar minpuntjes.

Pepels 09-11-2015 Product maand in bezit

Na lang zoeken naar een goede bladblazer deze bladblazer gekocht bij coolblue, mede door de goede recensies die er hier en bij coolblue gegeven worden, 65 euro ex 10 euro cashback actie van wolfgarten zelf. voor 55 euro kun je niet de bladeren gaan oprapen. Ongelofelijk dat ze voor dat geld zo n geweldige machine kunnen maken. Ik ben er super blij mee, hij blaast super en hij zuigt ook goed. Veel mensen geven als recencie dat het zuigen meer mag zijn, maar dan vraag ik me af wat verwacht je eigenlijk, dat hij van 1 meter afstand al de bladeren naar binnen zuigt? want dan gaan namelijk ook alle stenen en nog veel meer mee.

Helaas is die van mij nu wel stuk, een klein scheurtje in het rotorhuis, dus niet de rotor zelf. Hierover gebeld en geen enkel probleem de bladblazer word direct geruild onder garantie want dit mag niet gebeuren. ondanks het scheurtje werkte hij nog prima. Thanks coolblue!!!

Verder vind ik de blazer makkelijk in gebruik, niet te zwaar en ligt fijn in de hand. Het leegmaken is ook zo gebeurd. De zak hangt goed vast aan de machine dmv de 2 haken. Handig is ook het haakje voor de kabel achter te hangen zodat deze niet de hele tijd de stekker los gaat. Ik heb zelf 2 bomen en 1 mega hazelaar in de tuin dus de machine word veel gebruikt.

baary 23-09-2015 Product paar dagen in bezit

Een goed machine veel blaaskracht zuigkracht sterk bedieningsgemak makkelijk veiligheid is goed ik ben zeer tevreden ik ben positief over deze bladblazer

Mevr. Reudink 16-06-2015 Product paar weken in bezit

Zojuist de WOLF-Garten LBV 2600 E in elkaar gezet, wat erg makkelijk was, en in gebruik genomen om de blaadjes tussen de basalt-keien weg te blazen en daarna op te zuigen. Dit ging tot mijn eigen verbazing zeer goed!

Hij is niet zwaar,en heeft een handige verstelbare draagband en het bedienings gemak is met 1 knop te bedienen.

Dit was mij niet zonder deze WOLF-Garten LBV 2600 E gelukt en had ik alles er met de hand tussen uit moeten halen.

Deze beveel ik van harte aan aan mensen die niet de hele dag willen harken en vegen! Ik was nu binnen 20 minuten klaar, wat mij normaal toch snel 1,5 uur kost.

Met vriendelijke en een zeer tevreden groet.

Rico46 07-05-2015 Product maand in bezit

Ik heb dit product nu een tijdje en ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben. Het kostte mij veel inspanning om bladeren op te vegen omdat ik een belaste rug heb en hierdoor is gaat het wat makkelijker. natuurlijk zijn er wel dingen die ik minder vind maar algemeen vind ik het product heel goed. ik beveel het iedereen aan die een bladblazer wilt kopen. Er zit wel een minpuntje aan. Ik vind dat die snel vol raakt omdat ik een vrij grote tuin heb. Verder is er niks om te klagen!

jaro1973 12-01-2015 Product kwartaal in bezit

Het apparaat is makkelijk in gebruik en zeer veilig en gebruiksvriendelijk.
Ik zou hem bij iedereen aanbevelen.

annevanhouten 03-11-2014 Product paar weken in bezit

Sinds een paar weken op ons werk gebruik ik de bladblazer. Wat een genot, niet meer vegen en sneller klaar. Het opzuigen van de bladeren heeft geen meerwaarde, maar dat zal bij elke bladblazer van dit type zo zijn, de inhoud van de zak is, begrijpelijk, erg (te) klein. Op een hoop blazen en opscheppen is makkelijker.

gvangrootheest 03-11-2014 Product paar weken in bezit

Prima bladblazer voor de tuinen tot ca. 75 m², Eenvoudig in elkaar te zetten, goede materialen en simpel in gebruik. De prijs die er voor betaald moet worden vertaald zich in een prima product (boven verwachting).

K.Vos 28-10-2014 Product paar weken in bezit

De bladblazer is eenvoudig te bedienen (1 hendel) en licht. Tevens zit er een draagriem bij voor comfortabel bladzuigen.
Het motorvermogen is toereikend. Zelfs met natte bladeren komen we vooruit maar dan is het wel aan te raden het bladblazen bij te houden (iedere week even kort). In vergelijking wonen wij in het bos en is er gedurende 2 maanden veel bladval (het apparaaat krijgt dus wat voor zijn kiezen).

snietzie 28-10-2014 Product paar dagen in bezit

De bladblazer, heeft ook een zuigfunctie en opvangzak voor de bladeren.
De zuigfunctie is eigenlijk nog handiger dan de blaasfunctie omdat deze dan meteen de bladeren opvangt, en je deze meteen in de groencontainer kunt deponeren.
Het gewicht van de bladblazer valt erg mee, ik had hem persoonlijk zwaarder verwacht.
Ook is hij erg makkelijk in gebruik en eenvoudig te bedienen.
Ik ben er erg blij mee, zeker nu het al meerdere keren flink gewaaid heeft hier en er behoorlijk wat bladeren in de tuin lagen.

Globetrotter148 26-10-2014 Product paar weken in bezit

De eerste herfststorm is achter de rug en de WOLF-Garten LBV 2600 kan zich bewijzen! In onze tuin hebben we berken-, es-, linde- en kastanjebladeren. De WOLF-Garten LBV 2600 heeft er zelfs geen moeite mee de bladeren uit het gras te blazen. Een verzamelpunt van bladeren vind je onder heggen en tussen de planten in de border. De WOLF-Garten LBV 2600 zuigt en versnippert de bladeren, zodat de opvangzak volledig wordt benut. Het bevestigen van de zak vraagt wat geduld; de oogjes in de haken bevestigen is wat lastig. Zijn ze eenmaal bevestigd dan kun je de zak vrij eenvoudig steeds even legen. De prijs/kwaliteitverhouding ligt prima! Een aanrader!

john-imagine 14-10-2014 Product paar dagen in bezit

Afgelopen zondag binnen no time de tuin bladvrij gemaakt ,ideaal eerst ff blazen , en daarna opzuigen ,
waar ik normaal een halve dag mee bezig was is nu in 15 min gefixt ,kortom een musthave als je van je tuin wilt genieten ,maar nietde hele dag erin wil werken !!!
ps deze bladblazer is ook makkelijk op te hangen waardaar je weinig ruimte kwijt bent in je schuur,.