Brother MFC-J6930DW - Reviews

Wifi

6,5

double 11-05-2018

Zwakke printkoppen

Duurzaamheid printkoppen vallen tegen. Als ZZP 'r prima printer voor dagelijks scannen en printen. Kwaliteit foto print haalt het niet bij de Canon 8700 maar voor documenten ruim voldoende. Ook dubbelzijdig printen en scannen was de keuze voor Brother. Ik heb al meerdere Brothers versleten met een goede ervaring alleen dit model zuipt net zoveel inkt als ik bier op een warme zomerdag op de camping. Bij de opdracht grote schoonmaak print koppen zijn je dure cartridges voor de helft leeg. Bij blijvende print problemen dure koppen vervangen. Gelukkig valt het bij mij nog in de garantie. Brother begon wel te piepen over gebruik 123inkt.
Print loei zwaar meer dan 25 kilo. Wordt dus binnen 2 jaar ingeruild.

Pluspunten

• Scannen
  • Snel printen
  • 3 sheetfeeders A3
  • Satbiel door hoog gewicht

Minpunten

• Zwaar
  • Zwakke printkoppen
  • Hoog verbruik
  • Heel hoog verbruik bij reiniging
  • Na update vaak het IP adres anders bij netwerk

Louis Mourits 17-03-2017

all-in printer

Zeer mooi product met goede kwaliteit output. De machine is redelijk zwaar om naar boven te dragen maar als hij eenmaal staat dan kan je er ook de nodige dingen mee doen.
Kortom, gekocht van een plaatje maar alleszins waard om aan te schaffen.

Pluspunten

• Helderheid
  • Gebruiksaanwijzing

Auke Pol 13-06-2018

2de storing binnen korte tijd.

Nadat eerder de printkop moest worden vervangen en ik geen garantie had vanwege 123inkt, nu een tweede probleem met de AFD. Na een vastloper bleef de printer foutmeldingen geven die niet online te verhelpen waren. Wederom moest de printer worden opgestuurd. Nu kreeg ik commentaar op het gebruikte papier. Tja... het is kennelijk altijd de klant zijn schuld bij Brother.

Auke Pol 22-02-2018

Robuste printer

Op zich een goede printer, maar heeft wel na 5 maanden een storing. De zwarte inktkanaaltjes zijn verstopt.
Het apparaat wordt aangeprezen als all-in-one voor kleine bedrijven, maar bij een storing als deze ben ik de printer 3 à 4 weken kwijt zonder vervanging. Als kleine zelfstandige is dit buitengewoon vervelend.

Pluspunten

• Snel
  • Goede printkwaliteit
  • Kan goed met A3 overweg

Minpunten

• slechte service