Inventum AC905W wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 61 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum AC905W wit op Kieskeurig.nl.

8,9

Nico van Heeswijk 28-04-2020

Airco 905W

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Goede airco 3 verschillende mogelijkheden, slaap timer. ventilator stand met 3 snelheden en automatische in en uitschakeling.

Pluspunten

• Alle aansluitingen inbegrepen
  • Afsluitdoek op meerdere plaatsen aan te brengen
  • Geluidsniveau valt erg mee

Minpunten

• Kort aansluitsnoer

Westelaken 24-04-2020

Aanrader!

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Voordat het weer tropisch warm gaat worden in Nederland hebben we nu alvast deze airco in huis gehaald. We hebben veel onderzoek gedaan op internet naar de verschillende merken/modellen mobiele airco’s die worden aangeboden. Deze kwam als beste uit de test.

Hij koelt erg goed. De airco maakt uiteraard wel wat geluid. Dit zal je altijd hebben als je voor een mobiele airco kiest. Echter viel het geluid ons erg mee. Ik denk dat wij alsnog beter kunnen slapen met de airco aan dan wanneer het snik heet op de slaapkamer is.

Daarnaast is het design ook erg mooi.

Al met al dus zeker een aanrader. Qua prijs-kwaliteitverhouding zal je geen betere mobiele airco vinden!

Pluspunten

• Redelijk stil
  • Koelt erg goed

Maarten 28-03-2020

Mooi design en stil!

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

We hebben deze airco gekocht omdat deze in zijn prijsklasse het best is qua specificaties. De airco ziet er qua design mooi uit en is stil. Met bijgeleverde afstandsbediening wordt het makkelijk van uit bed of bank de airco in te stellen.

Ook is er een raamafdichtingskit bijgeleverd zodat de warme lucht niet binnen kan komen via het raam.

Mijn uiteindelijke motivatie om over te gaan op aankoop, is omdat Inventum een super garantieregeling heeft.

Pluspunten

Minpunten

• Het is nog geen zomer

Lisette 12-04-2020

Mobile Airco

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Wij hebben dit product sinds 11-04-20 aangeschaft een aanraden voor ieder iedereen die een koel huis wilt?!

Pluspunten

• Mooie prijs
  • maakt weinig geluid
  • Afstandsbeding
  • Makkelijk instelbare opties

Minpunten

• tot heden geen min punten

B 16-07-2020

Slanke airco en goede service

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Wat een mooi ding om te zien, niet groot en mooi smal. Via verkopende partij ook voor een hele gunstige prijs gekocht.
De airco was alleen niet goed, er zat een hoge toon in wanneer de airco aansloeg en het plastic was bovenop beschadigd bij ontvangst. Dit kon niet door transport komen (zit in de behuizing zelf) maar is echt niet gezien bij een kwaliteitscontrole. Dit was echter geen probleem, want via de verkopende partij werd de machine opgehaald en na een week omgeruild voor een nieuwe. Goede service van Inventum! De nieuwe is wel goed en koelt sneller dan de vorige. Nog niet veel gebruikt, dus hopelijk blijft de airco het goed doen... en ja, anders 5 jaar garantie en dus een goede omruil service!

Jolanda 08-08-2020

Ik heb de airco vanmorgen gekochten dacht lekker koel in huis te zitten maar krijg geen graad van de temperatuur in huis af.

frederik latumalea 24-06-2020

top apparaat voor deze zomer

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

na de zomer van vorig jaar was ik op zoek naar een Airco en zo wand unit is voor mij onbetaalbaar via IBOOD een ventilator (8 snelheden !) gekocht van Inventum ik dacht wie weet even kijken bleek Nederlands bedrijf en zo doende via via op discountoffice terecht gekomen daar de airco weg gekocht en in de zomer van 2020 slaap ik nu lekker koel :D

Pluspunten

• looks
  • koeling
  • zuinig
  • afstandsbediening
  • inclusief raam afdichting set

Minpunten

• slang is pakweg 150cm heb langere moeten kopen
  • geluid is niet storend kan voor sommige wel zijn
  • verder geen minpunten

Mot 27-06-2021

Prima mobiele airco aan correcte prijs !

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Prima mobiele airco, gekocht aan een zeer scherpe prijs. Dit toestel doet (meer dan) wat je mag verwachten van een mobiele airco: het aangenaam koel maken van een kleine tot middelgrote kamer op warme/tropische dagen. Zelfs een zolderkamer kan je behoorlijk koel krijgen met deze prima Inventum. Uiteraard maakt dit type van airco wat lawaai, maar dat weegt niet op tegen de aangename verkoeling die het toestel kan bieden. Makkelijk te installeren en makkelijk in gebruik. De bijgeleverd raamdichtingsset is, mits wat handigheid, ideaal voor het afdichten van bijvoorbeeld een Velux raam. Enkele uurtjes voor het slapen gaan aanzetten en je kan gaan slapen in heerlijk frisse temperatuur. Wel een behoorlijk zwaar toestel maar is toch makkelijk te verplaatsen door de handige wieltjes die standaard gemonteerd zijn. De bediening is zeer makkelijk: zowel de afstandsbediening als het bedieningspaneel op de airco zelf zijn zeer overzichtelijk en goed te begrijpen. Ik heb heel wat soortgelijke toestellen van andere (bekende) merken vergeleken en zo goed mogelijk getest (in verschillende winkels) en ik ben ervan overtuigd dat deze Inventum AC905W een uitzonderlijk goede verhouding prijs/kwaliteitsverhouding heeft, zeker als je hem kan kopen aan een speciale promoprijs. De waarborguitbreiding tot 5 jaar na registratie op de webstek van Inventum is een extra pluspunt. Prima spul, Inventum. Zeer tevreden gebruiker... !

Pluspunten

• Verhouding Prijs/Kwaliteit
  • Doet wat het moet doen: koelen van kleine ruimte
  • Makkelijke installatie en gebruik
  • Waarborguitbreiding mogelijk bij Inventum
  • Compleet met makkelijke raamdichtingsset

Minpunten

• Maakt wat lawaai (maar doen ze allemaal)

Gerda 25-06-2020

Airco

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Heerlijk koel doet wat hij moet doen prijs kwaliteit verhouding is ook heel goed. Heel erg blij mee.

Henk Jan Snapper 24-06-2020

Gemakkelijk te bedienen met of zonder afstandbediening

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Beveel deze airco aan, Kan een vrij grote kamer koelen.
't is een goede koop, voor een redelijke prijs

Pluspunten

• niet veel lawaai
  • eenvoudig niet opvallend
  • gemakkelijke bediening

Minpunten

• eigenlijk niets
  • wel wat zaar

Jolanda 08-08-2020

Ik heb niet zo een grote kamer maar als je er dichtbij staat is het wel lekker koel maar heel de kamer niet hoor

Rien 21-06-2020

Inventum mobiele airco

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Erg tevreden over de Inventum airco.Mooi om te zien en werkt perfect.Goede kwaliteit!!
Ook de meegeleverde accessoires passen precies en alles past.

Jan 27-05-2020

Koelt goed, compact en acceptabel geluid

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Als je een handige airconditioning zoekt die goed koelt in een vrij grote ruimte met voldoende vermogen, dan is dit een sterk product. Ik kocht dit product omdat ik weiger nog een zomer in de hitte te zitten na onderzoek te hebben gedaan bij de lokale witgoedspecialist.

Van te voren oriënteerde ik mij op het internet, maar vond niet wat ik zocht. Weinig airco's hebben geen luxe raamafsluiting, maar een onhandig plastic paneel dat niet goed sluit met muggen in je huis als gevolg. De Inventum heeft het wel en is ook nog eens een goed en vertrouwd merk.

Als snel overstag gegaan en het werkt prima. De temperatuur daalt aantoonbaar in huis en het is aangenaam koel, droog en fris zonder te koud te zijn. Ook verspreid het goed zijn koelte door het huis heen.

Dit apparaat is een serieuze kandidaat voor een kwaliteitsproduct zoekt voor een acceptabele prijs. Het enige minpunt is dat je vingervlug moet zijn als je water wil aftappen met de bijgeleverde slang zonder te knoeien.

Pluspunten

• Koelt goed
  • Standaard met luxe raamafsluiting
  • Makkelijk in gebruik
  • Simpel te bedienen

Minpunten

• Water aftappen

Anouschka 23-05-2020

Heerlijk gekoeld huis

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Na een lange oriëntatie deze airco in het voorjaar gekocht. Afgelopen week was er een warme dag (26 graden) en hebben wij hem op volle toeren aangezet. De temperatuur kelderde snel in huis, was aangenaam, koel en niet benauwd. En dat in een jaren '30 huis met open trap. Nog even sparen en dan kopen we dezelfde airco voor de slaapkamer. Heel blij met deze aankoop!
Waarom geen 10 gegeven? Omdat het product toch wel prijzig is. Het is zeker je geld waard, maar iets goedkoper zou aantrekkelijker zijn.

Pluspunten

• koelt snel
  • ontvochtigd
  • slaapmodus

Minpunten

• korte stekker, raam moet nabij stopcontact zitten

Kim 23-07-2021

Topapparaat!

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Binnen 20 minuten is het al 2/3 graden koeler in huis. Echt een top apparaat!

Pluspunten

• In 20 minuten is al paar graden koeler
  • Eenvoudig te bedienen
  • Na 1 uur kan ‘ie weer uit
  • Is redelijk compact

Mario 18-07-2021

Prijs/kwaliteit een aanrader!!

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Werkt pefect! Prijs/kwaliteit een aanrader, zeker met de 5 jaar garantie!

F 04-07-2021

Groot apparaat, koelt goed

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Aardige kostenpost, maar de reviews hebben me overtuigd. Zwaar apparaat, maar door de wieltjes goed op 1 verdieping te verplaatsen. Handige afstandsbediening en zorgt voor een snelle afkoeling qua gevoeligstemperatuur. Afdicht-set is even vogelen, maar fijn dat het erbij zit!

Pluspunten

• Fijne koele lucht
  • Afstandsbediening

Minpunten

• Zwaar
  • Korte slang
  • Vrij veel geluid

Anja 29-06-2021

Werkt super goed

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Echt super! Het koelt onze slaapkamer in mum van tijd af. Heel gemakkelijk te installeren en verplaatsen. Zalig fris in huis ondanks de warme temperaturen buiten. Wij zijn heel tevreden met onze aankoop

Pluspunten

• Koelt erg snel
  • Kan verplaatst worden

Minpunten

• Lawaai maar dat hoort erbij natuurlijk

Wes 27-06-2021

Super Airco!

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Modieuze airco, koelt super en snel! Een aanrader voor iedere thuiswerker en iedereen doe koelte wilt in de zomer maanden!

Pluspunten

• Koelt snel
  • Modieus
  • Relatief stil voor zijn werking
  • afdichtkit meegeleverd

Minpunten

• 18 graden minimaal waar andere tot 16 kunnen

Wim Zutphen 24-06-2021

Koele Airco

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Onze oude Airco was kapot en zijn opzoek gegaan naar een nieuwe. We zijn bij Inventum uitgekomen. In de praktijk komt, wat er aan gegevens op de site staat, ook werkelijk uit.
Goede prijs en kwaliteit, eenvoudig in de bediening met een duidelijke handleiding, het geluidsniveau is zeker niet storend en de temperatuur in de ruimte al snel aanzienlijk. Een sterk punt is dat de koele lucht via de bovenkant de ruimte in gaat. Het is een slank design met power! Kortom waar voor je geld waar je jaren plezier van kunt hebben

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit
  • Niet storend geluidsniveau
  • Goede koel capaciteit
  • De koele lucht gaat via de bovenkant de ruimte in
  • Goede en duidelijke Nederlandse handleiding

Ferry 22-06-2021

AC905W, zolderkamerkoeler

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Werkt prima tot nu toe. Koelt de zolder slaapkamer binnen no-time terug naar een aangename slaaptemperatuur. Krachtig genoeg om de kamer in slechts een uur enkele graden te koelen. Geluid is prima om mee te slapen; of je nou een koelventilator hoort of de airco in de nachtstand…
Enige minpuntje is dat de slang net te kort is om door het Fakro dakraam te leiden, unit staat daarom nu op een klein tafeltje. Wellicht nog eens overwegen om een langere slang aan te schaffen.

Pluspunten

• Vermogen
  • Afmetingen

Minpunten

• Geen bediening via app of WiFi
  • Slang is net te kort

Inventum AC905 W 20-06-2021

Inventum AC 905W

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Airco die snel werkt en staat. De display werkt eenvoudig. Je hebt hem zo staan.
De airco koelt snel.

Pluspunten

• Koelt snel
  • Eenvoudige displau.