Inventum AC905W wit - Reviews

tile_capaciteit
80 m³ ruimtes (max.)
tile_geluid
65 dB geluid (binnen)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 37 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum AC905W wit op Kieskeurig.nl.

Nico van Heeswijk 28-04-2020

Airco 905W

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Goede airco 3 verschillende mogelijkheden, slaap timer. ventilator stand met 3 snelheden en automatische in en uitschakeling.

Pluspunten

• Alle aansluitingen inbegrepen
  • Afsluitdoek op meerdere plaatsen aan te brengen
  • Geluidsniveau valt erg mee

Minpunten

• Kort aansluitsnoer

Westelaken 24-04-2020

Aanrader!

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Voordat het weer tropisch warm gaat worden in Nederland hebben we nu alvast deze airco in huis gehaald. We hebben veel onderzoek gedaan op internet naar de verschillende merken/modellen mobiele airco’s die worden aangeboden. Deze kwam als beste uit de test.

Hij koelt erg goed. De airco maakt uiteraard wel wat geluid. Dit zal je altijd hebben als je voor een mobiele airco kiest. Echter viel het geluid ons erg mee. Ik denk dat wij alsnog beter kunnen slapen met de airco aan dan wanneer het snik heet op de slaapkamer is.

Daarnaast is het design ook erg mooi.

Al met al dus zeker een aanrader. Qua prijs-kwaliteitverhouding zal je geen betere mobiele airco vinden!

Pluspunten

• Redelijk stil
  • Koelt erg goed

Maarten 28-03-2020

Mooi design en stil!

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

We hebben deze airco gekocht omdat deze in zijn prijsklasse het best is qua specificaties. De airco ziet er qua design mooi uit en is stil. Met bijgeleverde afstandsbediening wordt het makkelijk van uit bed of bank de airco in te stellen.

Ook is er een raamafdichtingskit bijgeleverd zodat de warme lucht niet binnen kan komen via het raam.

Mijn uiteindelijke motivatie om over te gaan op aankoop, is omdat Inventum een super garantieregeling heeft.

Pluspunten

Minpunten

• Het is nog geen zomer

Lisette 12-04-2020

Mobile Airco

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Wij hebben dit product sinds 11-04-20 aangeschaft een aanraden voor ieder iedereen die een koel huis wilt?!

Pluspunten

• Mooie prijs
  • maakt weinig geluid
  • Afstandsbeding
  • Makkelijk instelbare opties

Minpunten

• tot heden geen min punten

frederik latumalea 24-06-2020

top apparaat voor deze zomer

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

na de zomer van vorig jaar was ik op zoek naar een Airco en zo wand unit is voor mij onbetaalbaar via IBOOD een ventilator (8 snelheden !) gekocht van Inventum ik dacht wie weet even kijken bleek Nederlands bedrijf en zo doende via via op discountoffice terecht gekomen daar de airco weg gekocht en in de zomer van 2020 slaap ik nu lekker koel :D

Pluspunten

• looks
  • koeling
  • zuinig
  • afstandsbediening
  • inclusief raam afdichting set

Minpunten

• slang is pakweg 150cm heb langere moeten kopen
  • geluid is niet storend kan voor sommige wel zijn
  • verder geen minpunten

B 16-07-2020

Slanke airco en goede service

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Wat een mooi ding om te zien, niet groot en mooi smal. Via verkopende partij ook voor een hele gunstige prijs gekocht.
De airco was alleen niet goed, er zat een hoge toon in wanneer de airco aansloeg en het plastic was bovenop beschadigd bij ontvangst. Dit kon niet door transport komen (zit in de behuizing zelf) maar is echt niet gezien bij een kwaliteitscontrole. Dit was echter geen probleem, want via de verkopende partij werd de machine opgehaald en na een week omgeruild voor een nieuwe. Goede service van Inventum! De nieuwe is wel goed en koelt sneller dan de vorige. Nog niet veel gebruikt, dus hopelijk blijft de airco het goed doen... en ja, anders 5 jaar garantie en dus een goede omruil service!

Jolanda 08-08-2020

Ik heb de airco vanmorgen gekochten dacht lekker koel in huis te zitten maar krijg geen graad van de temperatuur in huis af.

Gerda 25-06-2020

Airco

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Heerlijk koel doet wat hij moet doen prijs kwaliteit verhouding is ook heel goed. Heel erg blij mee.

Henk Jan Snapper 24-06-2020

Gemakkelijk te bedienen met of zonder afstandbediening

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Beveel deze airco aan, Kan een vrij grote kamer koelen.
't is een goede koop, voor een redelijke prijs

Pluspunten

• niet veel lawaai
  • eenvoudig niet opvallend
  • gemakkelijke bediening

Minpunten

• eigenlijk niets
  • wel wat zaar

Jolanda 08-08-2020

Ik heb niet zo een grote kamer maar als je er dichtbij staat is het wel lekker koel maar heel de kamer niet hoor

Rien 21-06-2020

Inventum mobiele airco

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Erg tevreden over de Inventum airco.Mooi om te zien en werkt perfect.Goede kwaliteit!!
Ook de meegeleverde accessoires passen precies en alles past.

Jan 27-05-2020

Koelt goed, compact en acceptabel geluid

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Als je een handige airconditioning zoekt die goed koelt in een vrij grote ruimte met voldoende vermogen, dan is dit een sterk product. Ik kocht dit product omdat ik weiger nog een zomer in de hitte te zitten na onderzoek te hebben gedaan bij de lokale witgoedspecialist.

Van te voren oriënteerde ik mij op het internet, maar vond niet wat ik zocht. Weinig airco's hebben geen luxe raamafsluiting, maar een onhandig plastic paneel dat niet goed sluit met muggen in je huis als gevolg. De Inventum heeft het wel en is ook nog eens een goed en vertrouwd merk.

Als snel overstag gegaan en het werkt prima. De temperatuur daalt aantoonbaar in huis en het is aangenaam koel, droog en fris zonder te koud te zijn. Ook verspreid het goed zijn koelte door het huis heen.

Dit apparaat is een serieuze kandidaat voor een kwaliteitsproduct zoekt voor een acceptabele prijs. Het enige minpunt is dat je vingervlug moet zijn als je water wil aftappen met de bijgeleverde slang zonder te knoeien.

Pluspunten

• Koelt goed
  • Standaard met luxe raamafsluiting
  • Makkelijk in gebruik
  • Simpel te bedienen

Minpunten

• Water aftappen

Anouschka 23-05-2020

Heerlijk gekoeld huis

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Na een lange oriëntatie deze airco in het voorjaar gekocht. Afgelopen week was er een warme dag (26 graden) en hebben wij hem op volle toeren aangezet. De temperatuur kelderde snel in huis, was aangenaam, koel en niet benauwd. En dat in een jaren '30 huis met open trap. Nog even sparen en dan kopen we dezelfde airco voor de slaapkamer. Heel blij met deze aankoop!
Waarom geen 10 gegeven? Omdat het product toch wel prijzig is. Het is zeker je geld waard, maar iets goedkoper zou aantrekkelijker zijn.

Pluspunten

• koelt snel
  • ontvochtigd
  • slaapmodus

Minpunten

• korte stekker, raam moet nabij stopcontact zitten

Danny 16-08-2020

Top voor studentenkamer!

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Gekocht voor studentenkamer van 17m2 en werkt als een gek! Kost evenveel als een maand huur van m'n kamer haha maar is het meer dan waard! Huisgenoten zijn jaloers dat het zo koud is en komen bij op m'n kamer eten omdat het in de woonkamer veels te warm is.
Maakt wel wat herrie, maar hij staat naast m'n bed en als ie op z'n hardste stand staat te koelen slaap ik er alsnog prima doorheen!
Zeker aan te raden!

Pluspunten

• Koelt goed
  • Ziet er strak uit

Danique 16-08-2020

Heeft me de hitte door geholpen!

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Sinds 1,5 week ben ik in het bezit van deze mobiele airconditioner. Ik weet niet hoe ik de hitte doorgekomen was zonder deze airco! Ik huur een rijtjeshuis uit 1950 met enkel glas, oude houten kozijnen en verder ook slechte isolatie. Het wordt dan al snel te warm in huis. Op mijn slaapkamer wordt het met gemak 32 graden. De airco was goed verpakt. Duidelijke handleiding laat zien hoe je alles aan moet sluiten. Ik moest wel wachten op hulp voordat ik de airco naar boven kon tillen, voor mij alleen is hij echt te zwaar (maar dat zal met alle airco's wel zo zijn). Door de soepele wieltjes eronder is de airco wel goed te verplaatsen zodra deze eenmaal boven is. De raam-afsluit-kit die erbij zit is ook makkelijk aan te brengen. Het klittenband is stevig en blijft goed zitten. Het geluid dat de airco maakt, valt me erg mee. Op de maximale stand kan ik er niet bij slapen, maar op de nachtstand zeker wel. Ik heb de airco telkens 1-1,5 uur voor het slapen aangezet en de ruimte werd heerlijk goed gekoeld! Het was ook fijn om met de ventilator-functie in slaap te vallen. Als ik toch een klein nadeel mag noemen, dan is dit de bediening in het donker. De knopjes van de afstandsbediening geven geen licht, waardoor je het licht aan moet doen om te zien op welke knop je drukt. De airco zelf geeft wel blauwe lichtjes maar dit zijn rondjes bij een symbooltje. Doordat het rondje licht geeft, en het symbooltje niet, kun je het ook zonder afstandsbediening niet in het donker bedienen. Ik heb nog geen condensvocht afgevoerd/hoeven afvoeren dus daar kan ik niet over oordelen. Ik kan deze airco aan iedereen aanraden!

Pluspunten

• Duidelijke handleiding
  • Door wieltjes makkelijk te verplaatsen

Minpunten

• Moeilijk te bedienen in het donker

Philippe 16-08-2020

Airco AC905W: Minpunten NUL

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Twee gekocht. 5 sterren airco die tijdens de hittegolf de titel "best reviewed" juni 2020 in Kieskeurig.nl helemaal waarmaakt. Waanzinnige prijs/ kwaliteitsverhouding qua degelijkheid, geluid, compactheid, koeling en inclusief raamafdichtingskit (geen vanzelfsprekende zaak). Daarbij optie tot 5 jaar Inventumgarantie, omruilservice, glasheldere website met uitleg etc en zekerheid van een degelijk NL product. Minpunten: nul

Pluspunten

• prijs/ kwaliteit
  • degelijkheid, compactheid, geluid, koeling
  • NL product, 5 jaar (omruil)garantie
  • website Inventum
  • incl raamafdichtingskit

Minpunten

• Nul

Jorn 14-08-2020

Eindelijk heerlijk koel tijdens de jaarlijkse hittegolf

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Toestel kunnen aankopen aan een promotieprijs tijdens de solden met een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Daarnaast heeft het één van de beste designs van alle airco's op de markt momenteel.

De installatie ging vlot. Eigenlijk moet je enkel de slangen bevestigen. Eén voor de luchtafvoer en één voor de waterafvoer (bv. in een emmer). Het apparaat is wel aan de zware kant waardoor verplaatsen tussen verdiepen niet aangeraden is. Verplaatsen op eenzelfde gebied kan wel gemakkelijk door de wieltjes eronder.

De machine doet zijn best en koelt bv. een bureau of slaapkamer in ongeveer 20 min. Prima airco als het buiten +30 graden is en je het binnen terug koeler wilt krijgen. Zolang het buiten warm is en je kamer opwarmt moet de airco dus opstaan om het rond de 24°c te krijgen. Maar met een noise cancellation headphone en wat muziek kun je nog prima thuiswerken.

65db is best luid en ik kan er persoonlijk niet mee slapen, maar perfect om alles koel te krijgen.
In de living hebben we ook nog een single unit van €2250 aan de muur hangen, maar eerlijk gezegd is het koelvermogen van deze goedkopere mobiele airco daartegenover spectaculair.

Pluspunten

• Koelvermogen
  • Prijs/kwaliteit

• Lengte elektriciteitskabel

Vanessa 11-08-2020

Woonkamer voelt nu lekker fris aan

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Wij hebben deze airco gekocht om onze woonkamer (en aansluitende open keuken) van 35/40m2 te koelen. De airco koelt niet naar het aantal graden wat we instellen maar doet zeker z'n werkt en de lucht is aanzienlijk koeler en frisser. Ik denk wel dat de airco nóg veel beter zou werken in een kleinere ruimte (slaapkamer).

Wesley 11-08-2020

Inventum airco

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Super product zeker een aanrader koelt goed gemakkelijk te gebruiken niet al te veel lawaai voor een airco echt super voor slaapkamers of kleine studio's echte aanrader

Pluspunten

• Goede koeling
  • Gebruiks vriendelijk

Minpunten

• Veel water producie

Mayar 09-08-2020

duurzaam, koelt goed

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Het product is uitstekend, hij maak de kamer snel koel en hij is duurzaam, de geluid is harder dan wat ik verwacht, maar hij doet het uiteindelijk heel goed.
Ik beveel dit product aan.

Pluspunten

• Duurzaam
  • Goedkoop

Minpunten

• Lucht slang is niet lang genoeg
  • Zwaar

André v Dierendonck 09-08-2020

mobiele airco

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Super blij mee, alles erop en eraan en ook nog 5 jaar garantie. dit is wat ze bedoelen met plug en play. je pakt hem uit stopt de stekker erin zet hem aan en binnen een half uur is mijn kamer en keuken van 40 m²¡ heerlijk koel. Dit apparaat doet gewoon wat hij moet doen, had ik jaren eerder moeten hebben

Hassink 08-08-2020

Mobile airco

Geschreven voor: Inventum AC905W wit

Dit wat het beloofd en is zeker waar voor het geld.
Kleine ruimtes verliezen niet teveel plaats doordat het een kleine maar krachtig en wendbaar machine is.
Erg blij mee.