Leatherman Rebar - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Bart 10-01-2017

Jammer

Geschreven voor: Leatherman Rebar

Ik had een Victorinox Swisstool en die beviel me prima, totdat die gestolen werd. Als vervanging een Leatherman Rebar gekocht. Thuis aangekomen heb ik deze mulitool eens goed bekeken en het viel me enorm tegen. De plaatsing van de gereedschappen zitten allemaal aan de binnenzijde. Hierdoor moet de toon open geklapt worden om ze te gebruiken. Niet praktisch. Het mes zit aan de bovenkant waardoor alleen de punt van het lemmet te gebruiken is als men op platte vlakken aan het snijden is. Het mes is te dun en daardoor flexibel. Ook is het niet enorm scherp. De inklapbeveiliging is ook een ondoordacht ding. Men moet deze van de bovenzijde indrukken om alle tools, dus ook het mes, in te klappen. Helaas is de inklapbeveiliging zo geplaatst dat bij kracht zetten op de Rebar de inklapbeveiliging ook ingedrukt wordt. Onveilig dus. Verder doet de Rebar goedkoop aan. Aangezien deze Multitool mij in de winkel €95,- heeft gekost, mag ik voor dit bedrag een kwalitatief beter product verwachten. Een Victorinox Swisstool is maar een paar euro duurder en stukken beter. Dus ga ik de Rebar inruilen op een Swisstool.

Pluspunten

• Levenslange garantie.
  • Vervangbare snijkanten van de tang.

Minpunten

• Oogt goedkoop.
  • Te dun, dus flexibel mes.
  • Plaatsing van de tools.
  • Slechte inklapbeveiliging.
  • Mes niet enorm scherp.