Alecto ATL-120S - Reviews

Best Reviewed mei 2017 Alecto ATL-120S
Best Reviewed mei 2017

Beoordeling op basis van 18 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

KvdH 18-06-2017

Binnen 2 jaar defect

Binnen 2 jaar zijn 2 van de 3 aangeschafte lampen defect. De opladers zijn defect (niets vreemds mee gedaan, ze hebben enkel in het stopcontact gezeten), waardoor de lampen waardeloos zijn geworden. Natuurlijk de batterijen vervangen en lamoen uitgewisseld van oplader. Eén oplader werkt nog. Ik verwacht betrouwbaarheid van dergelijke producten en dat zijn ze niet, helaas. Geen aanrader.

Minpunten

• Niet betrouwbaar
  • Fragiel

Henk 22-05-2017

Handzame zaklamp

Het voordeel van deze handzame zaklamp is dat hij altijd is opgeladen en valt de stroom uit, dan begint hij automatisch te branden. Makkelijker kan het niet. Kortom een handige hulp voor in huis.

Janneke 12-05-2017

Altijd een brandende zaklamp bij de hand

Wij hebben voor deze zaklamp gekozen, omdat als je er een nodig hebt, meestal de batterijen leeg zijn. Wij hebben hem een vaste plaats gegeven in de meterkast en hebben daardoor ook altijd licht in de meterkast als de stroom uitvalt. Veel gemak en gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Altijd bij de hand
  • Altijd een volle batterij

I. 09-05-2017

Prima oplaadbare zaklamp

Zaklamp wordt al jaren door mn ouders gebruikt en ook mijn oma had deze.
Voor mezelf was de keuze nu makkelijk gemaakt: makkelijk oplaadbaar, geeft goed licht, gewoon een goede lamp zonder poespas voor een goede prijs!
Enige minpuntje was dat ik in de handleiding niet kon vinden hoelang hij op de oplader moet om volledig opgeladen te worden?

Pluspunten

• oplaadbaar
  • geeft goed licht
  • prijs
  • gaat lang mee

Minpunten

• Hoelang duurt het voor volledig op te laden?

Jajoro 28-04-2017

Alecto zaklamp LED oplaadbaar zilver

Doet perfect waar hij voor bedoeld is. Hier kun je altijd van op aan. Super handig!
Voor als de stroom uitvalt, maar natuurlijk ook gewoon als zaklamp.

Pluspunten

• Handig
  • Doet het altijd
  • Altijd een zaklamp paraat
  • Hangt op een vaste plaats

Jajoke 23-04-2017

Oplaadbare led zaklamp

Deze zaklamp is altijd bereikbaar als je ze nodig hebt. Dus geen gezoek, zelfs in het donker, en nog een noodlicht ook bij ons in je hall. Het is onze 2de zaklamp en kan ze echt niet meer missen. We hebben ze nu pas terug aangekocht.

Pluspunten

• ALTIJD ONMIDDELLIJK BESCHIKBAAR
  • Onmisbaar
  • Beste hulp van oplaadbare zaklamp

Minpunten

• Misschien de batterijen...???

Alecto zaklamp ATL-120 16-03-2017

Oplaadbare zaklamp Alecto ATL-120

De zaklamp is een goede zaklamp die aangaat bij het uitvallen van de netstroom. De levensduur is ca. 1.5 jaar. Dat valt beetje tegen.

Rojegona 06-03-2017

Uitstekende zaklamp voor thuis of op vakantie.

Zeer gebruiksvriendelijke zaklamp, altijd opgeladen via wandcontactdoos. Ideaal: gaat bij stroomuitval automatisch aan (prima te gebruiken in meterkast). Geeft in wandcontacthouder blauw waaklicht. Lamp gaat aan zodra je hem uit de houder neemt. Krachtige lichtstraat.

Pluspunten

• prima prijs/kwaliteit verhouding
  • zeer handzaam in gebruik
  • altijd gebruiksklaar

Ruud van den Broek 05-03-2017

Oplaadbare zaklantaarn als hulp bij donkeredagen

De Alecto oplaadbare zaklantaarn is een mooi product die ons zonder na te hoeven denken of de batterijen niet zijn leeggelopen licht geeft op het moment dat het noodzakelijk is. Stroomstoringen komen altijd onverwachts, maar een permanent aanwezige lichtbron maakt het oplossen van het onstane probleem een stuk eenvoudiger.

Pluspunten

• permanent handelings klaar
  • voldoende lichtbron voor langere tijd
  • tijdens het opladen orientatiepunt
  • mooie vormgeving

Minpunten

• test duurzaamheid batterijen
  • permanent stroomverbruik

WHGM 31-01-2017

Fel ledlicht / noodlicht / zaklamp en oplaadbaar

Prima noodlicht en zaklamp,
hangt de lamp in het laadstation dan brandt er een, niet storend, controlelampje
valt de stroom uit dan brandt de lamp, dus geen gezoek in het donker

Pluspunten

• gaat branden wanneer stroom uitvalt,
  • continue controlelichtje op het laadstation
  • prijs witte uitvoering (ATL-120) 18,99 eu

Marion 26-01-2017

Gebruiksvriendelijk oplaadbare led zaklamp

Oplaadbare LED zaklamp is een MUST in ieder huishouden. Bij brand/kortsluiting/stroomuitval/inbraak meteen NOODlicht. In het verleden praktisch bewezen dat dit FORMIDABEL werkt. Lichamelijk en materiele schade wordt beperkt/ tijdig aanwezig. De volgende dag wordt mondig reclame gemaakt van dit product. Zelfs meerdere keren gekocht

Maissan 20-01-2017

Mooi uitgevoerde en werkbare oplaadbare zaklamp.

Prima product, voldoet aan onze eisen. In de houder geeft hij een beetje licht, prima voor orientatie en nachtlamp en zodra je hem uit de houder haalt is het een zaklamp met een sterke lichtbundel. Ook is er de mogelijkheid voor SOS verlichting.

Pluspunten

• goede lichtbundel
  • strak design

egbert 17-01-2017

vel licht

door de vaste plek in huis, kan je de zaklamp als de stroom uitvalt, makkelijk vinden. Mooi ontwerp en direct gebruiksklaar

Pluspunten

• gemak
  • ontwerp
  • direct gebruiksklaar

rob 12-01-2017

uitstekend product

Een goede, prettig bruikbare en betrouwbare zaklamp.
De oude was aan vervanging toe na 9 jaar en we zijn blij dat dezelfde nog te koop bleek.

G Bloemert 04-01-2017

handig bij stroomuitval

deze oplaadbare zaklantaarn is handig bij stroomuitval, altijd lichtpunt in de kamer en uitstekende lichtbundel

Gijs47 01-01-2017

oplaadbare LED zaklamp

Perfect product, werkt zoals het wordt omschreven. Door uit de houder optillen van de zaklamp werkt deze direct. met name voor mensen met reumatische aandoening aan de handen ideaal. Een knop indrukken is niet nodig. In ons geval is de lamp bestemd voor iemand van 87 jaar die nog op zichzelf woont. Omdat de Alecto ATL-120 bij stroomuitval automatisch aan gaat bevordert het de veiligheid voor deze mensen en zeker ook de rust.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Eenvoudige gebruiksaanwijzing
  • Vervangbare oplaadbare baterijen
  • Degelijke uitvoering
  • Geeft veel en lang licht

Minpunten

• SOS functie eigenlijk overbodig

Koen 29-12-2016

De zaklamp

Perfecte zaklamp, hij doet het altijd want hij blijft in het stopcontact. Ligt lekker in de hand en is niet zwaar

Pluspunten

• licht in gewicht
  • helder fel licht

Eefje 21-12-2016

Ideale zaklamp

De zaklamp is niet duur en voldoet in gebruik aan alle door ons gestelde verwachtingen.
Gaat heel lang mee.