Batavia Batavia XXL Speed Saw Minicirkel - 450W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Batavia Batavia XXL Speed Saw Minicirkel - 450W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Marcel van Uem 24-11-2013

Ik heb het een paar weken in gebruik en ik kan er het volgende over zeggen.
Zaag wordt geleverd in een mooi plastic koffer met alle toebehoren en een uitgebreide gebruiksaanwijzing,die soms moeilijk te begrijpen is.
Maar met goed kijken en geduld komt het wel goed.
De machine voelt degelijk aan en is goed afgewerkt.
In de koffer zijn ook verschillende zaagjes aanwezig,voor het zagen van Laminaat en hardhout en aluminium,alsook voor tegels en zachter materialen.
De machine beschikt over een lange snoer wat wel prettig is.
Met een aan de machine bevestigde inbussleutel,kunnen de zaagjes en beschermkappen verwisseld worden.
Eén beschermkap is speciaal om buizen te zagen.
Ik heb deze minicirkelzaag gebruikt om laminaat te zagen en dat ging prima.
Met de grof getande zaag was het een koud kunstje.
Ook de zaagdiepte is makkelijk af te stellen door middel van een schroef,die je met de hand kunt los en vast draaien.
Alleen moet je die schroef echt goed vastdraaien,want de instelling gaat zo verschuiven.
Met twee handen is de machine te bedienen.
Dat is wel zo veilig.
Maar ook wel omslachtig en vraagt om gewenning.
Maar tot nu toe ben ik er aardig tevreden mee en ik zal er best veel plezier van hebben.