Electronic Arts FIFA 10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Electronic Arts FIFA 10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

UTR030 11-05-2010
Geschreven voor: Electronic Arts FIFA 10

Dit spel nu sinds januari ongeveer in bezit. De Be A Pro en Manager Mode zijn echt super. Zo maak je je eigen speler aan en deze wordt dan in elke wedstrijd waarin hij speelt langzaam aan beter qua skills. In de Manager Mode kun je spelers aankopen en beheer je als het ware je gehele team, waar je in de Be A Pro enkel alleen je eigen mannetje beheert en beter kan maken.

De graphics zijn echt super, het oogt allemaal zeer realistisch en de bewegingen, trucs en passes e.d. zijn allemaal zoals ze ook in het echt kunnen zijn. Geavanceerde schietbewegingen, nauwkeurige passes en mooie reddingen!! Ongelukkige doelpunten of klutsgoals kunnen ook vallen... Ook de celebrations die je in vele varianten kan uitvoeren zijn echt briljant en een leuke toevoeging.

Een nadeel vind ik wel dat een bal nog steeds lastig binnen te houden is wanneer je een meter of 2 meter voor de lijn bent met de bal.

Beeldkwaliteit vind ik een beetje raar om hier te beoordelen omdat dit niet aan de game maar aan de tv en bekabeling ligt...

Menu van de game vind ik zeer overzichtelijk en duidelijk, kortom: ik ben zeer tevreden over dit spel en ben benieuwd wat EA gaat verbeteren bij de lancering van FIFA2011 in sep/okt!! :-)