Rockstar Games Midnight Club: Los Angeles - Reviews

Genre
race
Ontwikkelaar
Rockstar San Diego

Beoordeling op basis van 1 review

Review 01-02-2009 Product maand in bezit

heb de game met kerst gekregen en speel hem nog steeds een paar uur per dag! (nee ben geen game fanaat) maar ik kan me handen bij deze game gewoon niet thuishouden, de graphics zien er ongeloofelijk goed uit, je hebt veel verschillende race modes, zoals freeway races (een stuk rijden over een snelweg) red light races (je begint bij een stoplicht zodra het groen word moet je zelf een weg naar het aangegeven punt zoeken) en nog veel meer, je kan natuurlijk ook gewoon vrij rondrijden. het tunen is ook erg goed uitgewerkt, voor elke type auto (muscle, tuner, exotic) moet je alle onderdelen unlocken door een bepaald aantal races te doen (na 45 races heb je alles unlocked voor een bepaald type) 45 lijkt veel maar gaat vrij snel je kunt bumpers, sturen, stoelen, lampen, uitlaten, deuren etc. allemaal veranderen; neon onder EN in de auto! en natuurlijk is er ook een wijde keuze uit vinyls (stickers). waneer je een race aangaat met iemand in de stad hoef je alleen maar met je koplampen te knipperen en de race start zonder laadtijden, met een race verdien je natuurlijk geld om nieuwe onderdelen te kopen maar ook rep (reputation points) hiermee speel je ook weer nieuwe onderdelen en dergelijk vrij. online is het ook erg goed gedaan, er kunnen 16 man in één 'room' om gewoon vrij rond te rijden, tijdens dat vrije rondrijden kun je anderen ook uitdagen om tegen je te racen je kunt gewone races doen maar ook battles modes zoals capture the flag, keep away en nog veel meer. ik vind het dus een erg goede game met mooie graphics, en heel veel mogelijkheden! de mooiste race game die ik tot nu heb gezien, zeker een aanrader!