Electronic Arts FIFA 14 XBOX360 HF PG FRONTLINE Xbox 360 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electronic Arts FIFA 14 XBOX360 HF PG FRONTLINE Xbox 360 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

carlo1999 03-07-2014

ik vind dit product goed want je hebt veel speelplezier en als je opnieuw wilt beginnen kan dat gewoon. je hebt ook veel dingen om uit te kiezen om te spelen. verder is het beeldkwaliteit ook wel gewoon goed maar als je een slechte computer hebt moet je de kwaliteit laag zetten, waardoor het er minder mooi uitziet. voor de rest is het een goeie game en zeker een aanrader voor mensen die van voetbal houden. het enigste minpunt is dat als je online gaat spelen dat je het niet met je muis kan doen, maar voor de rest is het goed.

Noordzij1 08-06-2014

Goed spel om te spelen, omdat je hebt verschillende dingen wat je kunt doen. De online gamplay is daarom vooral goed