Oral-B Genius 8000N wit, zilver

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius 8000N wit, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rutger de G 25-09-2019

Fijne tandenborstel !

Deze tandenborstel is door zijn verschillende poetsstanden en bijbehorende poetsapp makkelijk in gebruik.
Het ontwerp van de tandenborstel voelt luxe aan en ligt zéér prettig in de hand tijdens het poetsen.
De tandenborstel verwijderd snel en gemakkelijk tandsteen & tandplak.
En geeft dan ook een ongelooflijk schoon gevoel.

Pluspunten

• Gaat lang mee
  • Batterijduur
  • Ontwerp

Minpunten

• Hoge prijs

william 11-09-2019

Elektrisch poetsen

Voorheen poetste ik altijd met een gewone handtandenborstel, sinds ik ben overgestapt naar elektrisch poetsen met de Oral b Genius 8000N Silver merkte ik eigenlijk binnen een week al verschil ten opzichte van de gewone handtandenbosrtel. Mijn tanden voelen schoner aan. Met de poetsdruk indicator merk je makkelijk of je te veel druk legt op je tanden en om de zoveel tijd geeft hij een korte tussenstop zodat je weet hoelang je aan het poetsen bent. Ik gebruik de app nog te weinig maar dat komt eigenlijk doordat ik mijn tanden veelal poets tijdens het douchen en mijn telefoon hier tegen niet bestend is. Wel hoor en lees ik goeie ervaringen hierover. OOk vind ik de reisetui erg handeg voor als ik uit logeren ga zodat mijn tandenborstel altijd netjes en hygienisch opgeborgen is. Ik ben blij dat ik dit product gratis heb mogen testen want mijn tandarts had mij al aanbevolen om over te stappen op elektrisch poetsen dus met deze mogelijkheid heb ik mijzelf een enorm plezier gedaan.

SandravH 07-09-2019

Goede tandenborstel!

De tandenborstel van oral B gaat mee met de tijd, er zit namelijk een app bij die laat zien waar je beter moet poetsen en hoe lang je hebt gepoetst. Echter, je moet hiervoor je telefoon op de spiegel monteren en zelf vind ik dit iets te veel moeite. Verder poetst de tandenborstel, die ik gratis heb gekregen om te testen, erg fijn en zijn er verschillende poetsfuncties. Mijn tanden voelen erg schoon aan! De batterij gaat lang genoeg mee en ook geeft de tandenborstel het aan (door middel van een rode smart ring) als je te hard poetst. Conclusie: een fijne tandenborstel met veel functies als je bereid bent wat meer geld uit te geven!

• Veel poetsstanden
  • Gaat lang mee

Minpunten

• Duur

Marcella 04-09-2019
  • Product gekregen

Een ideale electrische tandenborstel met handige app.

Ik poets nu een aantal weken met de Genius 8000N Silver. Ik merk dat ik nu beter poets dan met een handtandenborstel. Ik heb de app geïnstalleerd en merk ook dat ik normaal niet zolang poets dus het is wel een goeie hulp om wel 2 minuten te poetsen. Geef je teveel druk op je gebit dan geeft de app dit ook handig aan en de tandenborstel ook. Ondertussen kan je ook heel handig het nieuws kijken, want dat komt op de app ook langs en er zit een handige houder voor je telefoon bij die je op de spiegel kan plaatsen. Ik heb deze tandenborstel gratis mogen testen en moet zeggen dat ik verbaasd ben hoe blij ik met deze electrische tandenborstel ben, ik heb heel vroeger wel een electrische tandenborstel gehad, maar vond dat toen niks. Daarna heb ik dus altijd de handtandenborstel gebruikt, maar ik ben nu echt om, ik ga deze tandenborstel voortaan gebruiken. Er is ook een funapp, die heb ik wel geïnstalleerd alleen moet ik nog even ontdekken hoe die werkt, ik denk dat dit ook meer voor kinderen is. Mijn gebit is in elk geval lang niet zo schoon en stralend geweest als de laatste tijd.

Pluspunten

• Handige app
  • Makkelijk in gebruik
  • Handige houder voor je telefoon
  • Tandenborstel geeft aan als je te hard poetst
  • Battery gaat lang mee

Rianne W 03-09-2019
  • Product gekregen

Even wennen maar een prima tandenborstel.

Een tandenborstel met een poets app. Die had ik nog niet. Op het eerste gezicht ideaal. Al moet ik zeggen dat ik toch wel makkelijk ben en meestal zonder de app poets.

Poetsen is voor mij van belang gezien ik al jaren tandvleesproblemen heb. Bij de tandenborstel zit een handige telefoonhouder. Zodat je je handen vrij hebt om te poetsen.
Ik poets al jaren met Oral B, elektrisch. Ook heb ik wel eens een ander merk gebruikt. Alleen is het zo dat ik Oral B toch krachtiger en fijner vind poetsen.

Deze Genius 8000N was echter wel wennen. Gezien deze minder krachtig is dan de tandenborstel die ik gewend ben. Je hebt 4 verschillende poetsstanden. Dat is dan weer een voordeel.
Het nadeel daarvan is dat ik soms niet oplet en op de verkeerde knop druk.
Deze tandenborstel kreeg ik Gratis om te testen. Een prima tandenborstel voor het hele gezin. Wel met ieder zijn eigen borsteltje erop.

Pluspunten

• Meerder poetsopties
  • Een app

Minpunten

• minder krachtig dan andere

Kinga G. 20-08-2019

Geniaal product

Sinds een paar dagen ben ik de trotse eigenaar van deze geweldige tandenborstel. Tandenpoetsen is nog nooit zo leuk geweest! Met de positiedetectie in de Oral-B app mis je nooit meer een zone en wordt jouw hele gebit volledig gereinigd. Daarnaast kun je kiezen uit verschillende poetsstanden.
Ik ben een van de gelukkigen die het gratis mocht testen en ik ben er heel erg blij mee. Dit fantastische apparaatje is gebruiksvriendelijk en doeltreffend. Makkelijk in onderhoud, laadt snel op en gaat lang mee. Ik zou dit product iedereen van harte aanbevelen!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Doeltreffend

Eline 08-11-2018

Brandschone tanden in no time!

Brandschone tanden in een wip? Check!
De tandenborstel doet zijn werk en maakt je tanden glad. Het geeft je een instant 'ik ben net terug van de tandarts' - gevoel.
De verschillende borstels die bijgeleverd worden maakt dat ieder persoonlijk z'n favoriete borstel kan kiezen. Er zit ook een mooie, handige reis-etui bij.
De batterij gaat erg lang mee (tot wel een week!).
Een aanrader voor iedereen die schone tanden wil.
De app is een leuk extraatje!
Ik mocht dit product gratis ontvangen om te mogen testen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • bijgeleverde borstels
  • batterij gaat lang mee
  • mooie reis-etui

Minpunten

• prijs

Ilona - Estilo 06-11-2018

Mooie witte tanden

Vanaf de eerste dag dat ik de Oral B Genius 8000N gebruik, heb ik echt wittere en gladdere tanden. Oppervlakkige verkleuringen worden verwijderd door de ronde borstel. De smartring en poetsdruksensortechnologie die de poetssnelheid vermindert en waarschuwt wanneer ik te hard druk is ideaal. Zodat dit prettiger is voor mijn tandvlees. De batterij gaat tot wel twee weken mee. Erg handig voor op reis, dat de batterij zo lang mee gaat. Er zit ook een opberg etui bij. Ik heb mijn tandenborstel ook gepersonaliseerd doormiddel van de Led Smartring. Je kan kiezen uit verschillende poetsstanden. Er zit een houder bij om je mobiele telefoon daar in te steken. Deze houder kan met een zuignap op de spiegel. Ik vind deze wel erg groot. Je kunt dan via de app bij houden hoe je poetst en waar je nog moet poetsen. Persoonlijk is dat voor mij niet nodig. Ik gebruik de tandenborstel dagelijks. Maar de app heb ik alleen in het begin gebruikt, omdat het een leuke gadget is. De tandenborstel is dan doormiddel van bluetooth verbonden. Ik heb de tandenborstel gratis gekregen. De zilveren kleur is er mooi en de tandenborstel ligt lekker in de hand. Een geweldig ding. Ik zou niet meer anders willen. Een aanrader!

Pluspunten

• mooi design
  • goede kwaliteit

Minpunten

• telefoonhouder is groot
  • duur

Chelke 31-10-2018

Een aanrader

Ik mocht dit product uittesten en was aangenaam verrast. Het toestel is super makkelijk in gebruik en poetst veel beter dan mijn vorige tandenborstel. De bijhorende app was voor mij eerder 'bijzaak' maar kan voor anderen een meerwaarde betekenen. Een fijn toestel om te hebben en te blijven gebruiken.

Pluspunten

• neemt weinig plaats in
  • makkelijk in gebruik
  • poetst super goed

Minpunten

• duur

aukjee 30-10-2018

topproduct

Fijne tandenborstel en makkelijk in gebruik. Door de meegeleverde smartphone houder is het makkelijk om de app te downloaden en te gebruiken en mede daardoor poets ik nog effectiever en waarschijnlijk ook langer. Er zitten verschillende standen op maar die gebruik ik eigenlijk niet, ik heb nog geen last van gevoelige tandhalzen of tandvlees gelukkig. Ikmocht de tandenborstel gratis uitproberen en blij dat ik ermee ben, de tandeborstels worden toch steeds weer iets beter.

Nathalie E. 30-10-2018

Werkelijkwaar een geweldige tandenborstel!

Ik gebruikte altijd een hand tandenborstel, tot ik deze geweldige elektrische gratis mocht testen! Wat een verschil! Bij deze tandenborstel kun je een app downloaden die alles bijhoud tijdens het gebruik. Je voelt echt verschil ten opzichte van een hand tandenborstel. Geen tandplak meer te bekennen en mijn mond/gebit voelt schoon en fris. Het voelt echt schoner als met een hand tandenborstel en ik blijf deze electrische dan ook met veel plezier gebruiken!

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Prijs van aanschaf

Desiree 27-10-2018

fijn apparaat makkelijk in gebruik

Makkelijk apparaat met diverse extra functies zoals een app. de tandenborstel geeft een rood lampje als je te hard drukt. tevens een een lichte signaal zodra je lang genoeg gepoetst hebt. De batterij gaat lang mee. De app heb ik nog niet getest is voor mij ook niet nodig. Ik heb dit apparaat gratis ontvangen om te mogen testen. Wat ik storend vind is het lawaai wat een elektrische tandenborstel tegenwoordig nog maakt. Verder ben ik tevreden met het apparaat en heb ik echt het gevoel dat mijn tanden schoner en gladder aanvoelen na het gebruik ervan.

Pluspunten

• vormgeving
  • extra functies
  • batterij duur

Minpunten

• geluid

Anika 26-10-2018

Hele fijne tandenborstel

Ongeveer een maand geleden kreeg ik de Oral-B Genius 8000N om te testen. Ik ik kan niet anders zeggen dat ik het een super fijne tandenborstel vind. Wel zou ik aanraden om te beginnen met poetsen op de sensitief stand. Ik startte op de normaal stand en dit vond mijn tandvlees niet bepaald prettig. De tandenborstel poetst de tanden superschoon dit is goed te voelen. Verder werkt de app erg motiverend om grondig te poetsen. Ook heb ik de batterij getest en deze ging een goede 2 weken mee wat mij persoonlijk erg verbaasde. Kortom een hele fijne tandenborstel met veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Veel standen en opzetborstels
  • Lange accuduur
  • Motiverende app

EstrellaM 23-10-2018

Super schoon gevoel

Voorheen poetste ik mijn tanden veelal met een handtandenborstel. Ik had wel een elektrische (Oral-B) tandenborstel in mijn bezit, maar deze gebruikte ik maar af en toe voor een korte periode. Erg veel verschil in hand- of elektrische tandenborstel merkte ik niet. Totdat ik deze Oral-B Genius 8000N gratis toegestuurd kreeg om te testen. De eerste keren gebruikte ik de tandenborstel zonder de app te installeren. Ik merkte direct dat deze tandenborstel echt zorgt een super schoon gevoel.

Voordelen:
- verschillende standen voor een reiniging van het volledige gebit
- sensor die aangeeft wanneer er te hard gepoetst wordt
- bijgeleverde verschillende opzetborstels - Te gebruiken in combinatie met Oral-B app om je poetsgedrag nog beter in kaart te brengen.
- erg goede batterijkwaliteit
- bijgeleverde opbergetui
- smartphonehouder

Minpunten:
- geluidsniveau bij gebruik
- app in gebruik nemen vergt wat tijd

Kortom: echt een aanrader voor een schoon gevoel na het poetsen!

christel 23-10-2018

Geweldig apparaat, met veel extra's en goede batterij

Ik mocht dit apparaat gratis testen en aangezien mijn oude elektrische tandenborstel er net mee was gestopt, was dit zeer welkom. Bij openen van de doos kreeg ik meteen de indruk dat deze tandenborstel net iets meer "body" zou hebben dan het apparaat wat ik tot op dat moment had gebruikt. Het doet luxe aan, ligt stevig in de hand en heeft veel extra's zoals een reiskoker, een opbergsetje voor de opzetborstels en een app waarmee het apparaat kan communiceren. Na de Genius een aantal weken te hebben gebruikt kan ik zeggen dat het absoluut niet teleurstelt, het meer dan voldoet aan mijn verwachtingen: mijn tanden voelen gladder aan, zien volgens mij witter en mijn gebit voelt schoner. De Smart Ring is handig om in de gaten te houden of je niet te hard poetst, als je te hard poetst kleurt deze namelijk rood. Verder vind ik het prettig dat het apparaat verschillende standen heeft, en dat je dus de stand kunt kiezen die het beste bij je gebit past. Zelf vind ik de Sensitive stand of de 3D White stand fijn, maar je kunt ook bijvoorbeeld kiezen voor de ProClean stand voor een ietwat grondigere behandeling. De batterij van het apparaat gaat veel langer mee dan ik tot nu toe gewend was van een elektrische tandenborstel, ook een prettige bijkomstigheid. Al met al ben ik zeer tevreden over de Genius en ik zou het dan ook zeker aanraden aan een ander.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • poetst grondig
  • veel extra's

Minpunten

• duur

Birgit 22-10-2018

Supere prijs kwaliteits verhouding

Ik moest in het begin erg wennen aan de trilling in je mond. Erg moeten lachen de eerste paar keer. Niet dat het trillen zo erg is alleen als je nog nooit elektrisch gepoetst hebt voel je natuurlijk de kleinste trilling. Het koppelen van de tandenborstel aan de app is echt super gemakkelijk. En de app is erg duidelijk en laat ook goed zien welke zone u aan het poetsen bent en welke zone u beter moet poetsen,en of u te hard poetst de tandenborstel gaat dan automatisch minder hard draaien zodat je de tand niet kan beschadigen.

De kinderen vinden tandenpoetsen hierdoor ineens erg leuk.

Ik ben blij dat ik deze gratis heb mogen testen en beveel hem zeker aan bij vrienden en kennissen. Gewoon een top product en ik zou het geld er ook zeker voor over hebben!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede prijs kwaleits verhouding
  • Goede app

Maartje 18-10-2018

Hele goede tandenborstel

Een erg mooie en goede tandenborstel met veel functionaliteiten. Allereerst heeft deze borstel een optie voor gewoon poetsen. Maar ook zijn er opties voor polijsten, tandvleesmassage en intensief poetsen. Zelf poets ik meestal gewoon en daarna ga ik over op tandvleesmassage. De knop om te wisselen is gemakkelijk te bedienen tijdens het poetsen. De batterij gaat erg lang mee. Ook de harde reisetui is een handige accessoire. De app heb ik maar 1x uitgeporbeerd. De houder is niet heel handig en het komt zich nogal precies hoe je voor je telefoon staat. Hij geeft anders aan dat je niet op alle plekken goed gepoest hebt. Ook kan je met de app de kleur verlichting van de bovenste ring wisselen. Een leuk aardigheidje. Over de prestaties ben ik meer dan tevreden. Ik heb dit product gratis gekregen om te mogen testen. De aanschafprijs vind ik nu wel nog wat aan de hoge kant.

• Goede prestaties
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Houder voor telefoon
  • Duur

123731 17-10-2018

Nog wittere en schonere tanden

Wat een fijn product heb ik mogen testen! Doordat de borstel je waarschuwt als je te hard poetst poets ik mijn tanden tegenwoordig witter en beter en hoef ik niet bang te zijn voor mijn glazuur. De trillingen voelen fijn in je mond en je verneemt dat dje goed bezig bent. De koppeling met de app gebruik ik zelf niet volledig, maar demogelijkheid is er zeker wel. Tandenpoetsen is een plezier met deze borstel!

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Verteld je als je te hard poetst
  • Veel trillingen dus een schoner gebit.

Minpunten

• Hoge prijs

Leonie 17-10-2018

Fijne vernieuwende tandenborstel

Voor mij is de Oral-B genius 8000n echt weer een vernieuwing op de electrische tandenborstels. Ik hem hem gratis ontvangen om te testen, maar ben er zeer tevreden mee. Vergeleken met mijn vorige tandenborstels is hij lekker licht, heeft ook meerdere standen en gaat zeker wel een paar dagen mee zonder op te laden. Voor mij echt nieuw is de poetsdetectie, waarmee je door middel van een houder op je spiegel en een app op je mobiele telefoon goed kan zien waar je voldoende gepoetst hebt of nog wat meer aandacht moet geven. Bij mij kon die het niet altijd heel goed zien waar ik aan het poetsen was, waardoor ik soms pas na 3 min klaar was volgens de app, maar je kan hem ook prima zonder de app gebruiken. Bij iedere 30 sec geeft hij ook een zoem, dat je een andere kant in je mond kan poetsen en na 2 min ben je dan klaar.

Pluspunten

• poetsdetectie
  • licht
  • gaat lang mee zonder opladen

Minpunten

• duur
  • lompe houder voor je telefoon

hade L. 14-10-2018

Fijne tandenborstel, modern en handig

Fantastische veelzijdige tandenborstel. De Oral-B Genius 8000N is een erg fijne elektrische tandenborstel. De batterij gaat lang mee, er is een grote variëteit aan opzetstukken voor verschillende doelen, zo kan je voor extra witte tanden gaan of voor flos actie. er zit een timer bij zodat je weet hoelang je nog ‘moet’ poetsen. Dit vind ik persoonlijk erg fijn. Ik heb de tandenborstel sinds een paar maanden gratis mogen testen en ik merk dat ik veel langer een frisse, schone mond heb. De reisetui die erbij zit is ook erg handig, zo kan je de tandenborstel overal mee naartoe nemen. Er zit een app bij die inzicht geeft over je poetsbeurt. De app is makkelijk te downloaden en je kan je begeleiden bij het poetsen. Kortom ik vind deze tandenborstel super, hij maakt grondig schoon, ligt makkelijk in de hand en over de app ben ik ook erg tevreden.

Pluspunten

• modern
  • maakt grondig schoon
  • veelzijdig

TLucas 12-10-2018

Luxe tandenborstel

Zeer luxe en complete tandenborstel. Mooie oplader met opbergmogelijkheden voor 4 opzetborstels, verschillende opzetborstels zaten er bij en een mooie reis-etui.
Ik vond de tandenborstel wel meer herrie maken dan mijn vorige (sonicare). Je hoort wel duidelijk wanneer je overgaat naar een andere stand (hogere of lagere frequentie). De tandenborstel licht rood op wanneer je te hard poetst en na 30 seconden trilt hij even zodat je weet hoe lang je poetst. Aangezien de tandenborstel dat dus allemaal zelf aangeeft, vind ik de app van weinig toegevoegde waarde. Via de camerafunctie van je mobiel kan de tandenborstel 'zien' waar je hebt gepoetst. Omdat je daarvoor je telefoon op je spiegel moet hangen (boven mijn wasbak) heb ik dit niet gedaan. Het enige leuke via de app vind ik, is dat je je tandenborstel een persoonlijk tintje kan geven door een kleur led te kiezen.
Enige tijd geleden was ik voor mijn vader op zoek naar een verjaardagscadeau. Hij wilde graag een elektrische tandenborstel. Ik had deze ook langs zien komen, maar vond hem te duur. Ik ben blij dat ik hem nu gratis heb uit kunnen testen. Ik vind de tandenborstel goed, maar vind de app niet van toegevoegde waarde. En ik denk dat dat juist de reden is dat hij zo prijzig is.

Pluspunten

• luxe
  • persoonlijk te maken
  • goede resultaten
  • batterij gaat minimaal 1 week mee

Minpunten

• vrij veel geluid
  • app heeft weinig toegevoegde waarde

BJ doncker 12-10-2018

Aanrader

Wat een super fijne tandenborstel. Door de app krijg je een veel beter inzicht of je alle tanden goed behandeld heb. Mijn tanden voelen schoner. Tevens ogen ze ook stralender dan met een handtandenborstel. Ik ben dankbaar dat ik dit product heb mogen testen en zo kennis heb mogen maken met deze super fijne tandenborstel. Ik zou hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Verlichting
  • App

Minpunten

• Geluid

Esanie 12-10-2018

Fijne accurate elektrische tandenborstel

De Genius 8000N Silver is voor mij een vooruitgang als ik hem vergelijk met mijn vorige elektrische Oral-B tandenborstel. Na het poetsen heb ik een schoon gevoel en gladde tanden. Het geluid wat hij produceert vind ik zeer acceptabel. De poetsdruksensor waarschuwt me als ik te hard druk per ongeluk. Dat de batterij lang meegaat is een fijne extra. In de verpakking zaten drie opzetborstels, je kan dus direct aan de slag! Hoewel ik het product gratis heb gekregen om te testen, kan ik me voorstellen dat de prijs je tegenhoudt om dit toestel aan te schaffen. Wat van mij niet van meerwaarde is, is de app en het kunnen wisselen van kleur. De app heb ik een aantal malen een kans gegeven, maar ik vind het niet goed werken en het draagt niet bij aan het gebruik.

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Poetsdruksensor

Minpunten

• Prijzig
  • extra's welke geen toegevoegde waarde hebben

RamonaDGW 10-10-2018
  • Product gekregen

Super poetsbeurten met langdurige accu

Een aantal geleden ben ik de Oral-B Genius 8000N Silver gaan gebruiken. De beste keuze ooit!! Dit apparaat heeft een diversiteit aan standen en met de poetsdruksensorword het poetsen een stuk makkelijker. Heel leuk dat je 'de ring' zoals de sensor heet, een eigen kleur kan geven. De app die Oral-B heeft ontwikkelt is ook erg handig. De handelingen die je tijdens het poetsen verricht en de poetsbeurten worden geregistreerd. Het reisetui dat is bijgeleverd is erg relatief klein, zo kun je je tandenborstel handig mee op pad nemen. De accu lang mee en het opladen duurt naar mening niet lang. Ik ben blij dat ik dit apparaat gratis heb mogen testen want nu weet ik dat elektrisch poetsen veel gemakkelijker en fijner is dan poetsen met een handtandenborstel.

Pluspunten

• Simpel in gebruik
  • Goede accu

Minpunten

• Je moet je telefoon koppelen voor de app

Hanneke8000 08-10-2018

Geweldig apparaat

De Oral-B genius 8000N mogen testen. Ik poetste hiervoor met een handtandenborstel maar die is nu de deur uit. Geweldig apparaat die met behulp van een app ook zorgt dat je alle hoeken van je gebit gepoetst krijgt. Dit apparaat is ook erg geschikt voor gevoelig tandvlees.
D batterij gaat erg lang mee.
erg handig is ook dat je verschillende poets snelheden/standen hebt. Een leuke gadget is dat je de kleuren kan instellen.
Een echte aanrader!

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Hulp met poetsen middels een app
  • Handzaam apparaat
  • Niet ingewikkeld
  • Geschikt voor gevoelig gebit/tandvlees