Oral-B Genius 8000N elektrische tandenborstel Wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

123731 17-10-2018

Nog wittere en schonere tanden

Wat een fijn product heb ik mogen testen! Doordat de borstel je waarschuwt als je te hard poetst poets ik mijn tanden tegenwoordig witter en beter en hoef ik niet bang te zijn voor mijn glazuur. De trillingen voelen fijn in je mond en je verneemt dat dje goed bezig bent. De koppeling met de app gebruik ik zelf niet volledig, maar demogelijkheid is er zeker wel. Tandenpoetsen is een plezier met deze borstel!

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Verteld je als je te hard poetst
  • Veel trillingen dus een schoner gebit.

Minpunten

• Hoge prijs

Leonie 17-10-2018

Fijne vernieuwende tandenborstel

Voor mij is de Oral-B genius 8000n echt weer een vernieuwing op de electrische tandenborstels. Ik hem hem gratis ontvangen om te testen, maar ben er zeer tevreden mee. Vergeleken met mijn vorige tandenborstels is hij lekker licht, heeft ook meerdere standen en gaat zeker wel een paar dagen mee zonder op te laden. Voor mij echt nieuw is de poetsdetectie, waarmee je door middel van een houder op je spiegel en een app op je mobiele telefoon goed kan zien waar je voldoende gepoetst hebt of nog wat meer aandacht moet geven. Bij mij kon die het niet altijd heel goed zien waar ik aan het poetsen was, waardoor ik soms pas na 3 min klaar was volgens de app, maar je kan hem ook prima zonder de app gebruiken. Bij iedere 30 sec geeft hij ook een zoem, dat je een andere kant in je mond kan poetsen en na 2 min ben je dan klaar.

Pluspunten

• poetsdetectie
  • licht
  • gaat lang mee zonder opladen

Minpunten

• duur
  • lompe houder voor je telefoon

hade L. 14-10-2018

Fijne tandenborstel, modern en handig

Fantastische veelzijdige tandenborstel. De Oral-B Genius 8000N is een erg fijne elektrische tandenborstel. De batterij gaat lang mee, er is een grote variëteit aan opzetstukken voor verschillende doelen, zo kan je voor extra witte tanden gaan of voor flos actie. er zit een timer bij zodat je weet hoelang je nog ‘moet’ poetsen. Dit vind ik persoonlijk erg fijn. Ik heb de tandenborstel sinds een paar maanden gratis mogen testen en ik merk dat ik veel langer een frisse, schone mond heb. De reisetui die erbij zit is ook erg handig, zo kan je de tandenborstel overal mee naartoe nemen. Er zit een app bij die inzicht geeft over je poetsbeurt. De app is makkelijk te downloaden en je kan je begeleiden bij het poetsen. Kortom ik vind deze tandenborstel super, hij maakt grondig schoon, ligt makkelijk in de hand en over de app ben ik ook erg tevreden.

Pluspunten

• modern
  • maakt grondig schoon
  • veelzijdig

TLucas 12-10-2018

Luxe tandenborstel

Zeer luxe en complete tandenborstel. Mooie oplader met opbergmogelijkheden voor 4 opzetborstels, verschillende opzetborstels zaten er bij en een mooie reis-etui.
Ik vond de tandenborstel wel meer herrie maken dan mijn vorige (sonicare). Je hoort wel duidelijk wanneer je overgaat naar een andere stand (hogere of lagere frequentie). De tandenborstel licht rood op wanneer je te hard poetst en na 30 seconden trilt hij even zodat je weet hoe lang je poetst. Aangezien de tandenborstel dat dus allemaal zelf aangeeft, vind ik de app van weinig toegevoegde waarde. Via de camerafunctie van je mobiel kan de tandenborstel 'zien' waar je hebt gepoetst. Omdat je daarvoor je telefoon op je spiegel moet hangen (boven mijn wasbak) heb ik dit niet gedaan. Het enige leuke via de app vind ik, is dat je je tandenborstel een persoonlijk tintje kan geven door een kleur led te kiezen.
Enige tijd geleden was ik voor mijn vader op zoek naar een verjaardagscadeau. Hij wilde graag een elektrische tandenborstel. Ik had deze ook langs zien komen, maar vond hem te duur. Ik ben blij dat ik hem nu gratis heb uit kunnen testen. Ik vind de tandenborstel goed, maar vind de app niet van toegevoegde waarde. En ik denk dat dat juist de reden is dat hij zo prijzig is.

Pluspunten

• luxe
  • persoonlijk te maken
  • goede resultaten
  • batterij gaat minimaal 1 week mee

Minpunten

• vrij veel geluid
  • app heeft weinig toegevoegde waarde

BJ doncker 12-10-2018

Aanrader

Wat een super fijne tandenborstel. Door de app krijg je een veel beter inzicht of je alle tanden goed behandeld heb. Mijn tanden voelen schoner. Tevens ogen ze ook stralender dan met een handtandenborstel. Ik ben dankbaar dat ik dit product heb mogen testen en zo kennis heb mogen maken met deze super fijne tandenborstel. Ik zou hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Verlichting
  • App

Esanie 12-10-2018

Fijne accurate elektrische tandenborstel

De Genius 8000N Silver is voor mij een vooruitgang als ik hem vergelijk met mijn vorige elektrische Oral-B tandenborstel. Na het poetsen heb ik een schoon gevoel en gladde tanden. Het geluid wat hij produceert vind ik zeer acceptabel. De poetsdruksensor waarschuwt me als ik te hard druk per ongeluk. Dat de batterij lang meegaat is een fijne extra. In de verpakking zaten drie opzetborstels, je kan dus direct aan de slag! Hoewel ik het product gratis heb gekregen om te testen, kan ik me voorstellen dat de prijs je tegenhoudt om dit toestel aan te schaffen. Wat van mij niet van meerwaarde is, is de app en het kunnen wisselen van kleur. De app heb ik een aantal malen een kans gegeven, maar ik vind het niet goed werken en het draagt niet bij aan het gebruik.

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Poetsdruksensor

Minpunten

• Prijzig
  • extra's welke geen toegevoegde waarde hebben

RamonaDGW 10-10-2018
  • Product gekregen

Super poetsbeurten met langdurige accu

Een aantal geleden ben ik de Oral-B Genius 8000N Silver gaan gebruiken. De beste keuze ooit!! Dit apparaat heeft een diversiteit aan standen en met de poetsdruksensorword het poetsen een stuk makkelijker. Heel leuk dat je 'de ring' zoals de sensor heet, een eigen kleur kan geven. De app die Oral-B heeft ontwikkelt is ook erg handig. De handelingen die je tijdens het poetsen verricht en de poetsbeurten worden geregistreerd. Het reisetui dat is bijgeleverd is erg relatief klein, zo kun je je tandenborstel handig mee op pad nemen. De accu lang mee en het opladen duurt naar mening niet lang. Ik ben blij dat ik dit apparaat gratis heb mogen testen want nu weet ik dat elektrisch poetsen veel gemakkelijker en fijner is dan poetsen met een handtandenborstel.

Pluspunten

• Simpel in gebruik
  • Goede accu

Minpunten

• Je moet je telefoon koppelen voor de app

Hanneke8000 08-10-2018

Geweldig apparaat

De Oral-B genius 8000N mogen testen. Ik poetste hiervoor met een handtandenborstel maar die is nu de deur uit. Geweldig apparaat die met behulp van een app ook zorgt dat je alle hoeken van je gebit gepoetst krijgt. Dit apparaat is ook erg geschikt voor gevoelig tandvlees.
D batterij gaat erg lang mee.
erg handig is ook dat je verschillende poets snelheden/standen hebt. Een leuke gadget is dat je de kleuren kan instellen.
Een echte aanrader!

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Hulp met poetsen middels een app
  • Handzaam apparaat
  • Niet ingewikkeld
  • Geschikt voor gevoelig gebit/tandvlees

MarlienNa 07-10-2018

Een aanrader

De Oral-B Genius 8000N Silver heb ik nu enkele weken in gebruik. De combinatie van de verschillende poetstanden op het apparaat en de verschillende bijgeleverde opzetborsteltjes maakt dat dit product voor iedereen bruikbaar is, met elk gebit, ook als het meer verzorging nodig is. De smartring maakt het poetsen leuk, deze kun je personaliseren via een app maar hij geeft ook aan wanneer je te hard poetst. Ideaal dus! Ook kun je de tandenborstel via Bluetooth verbinden met een app waarop je je voortgang kan bekijken. Ik heb dit apparaat gratis gekregen maar weet zeker dat ik er nog jaren plezier van ga hebben!

Pluspunten

• Verschillende standen
  • Verbinding met app
  • Gebruiksvriendelijk

Patsy 04-10-2018

Poetsplezier

Ik heb een gratis exemplaar gekregen om te testen en ben er heel blij mee.
We hebben thuis allemaal een elektrische tandenborstel van Oral-B maar dit is toch het beste toestel dat we tot nu toe kennen. Je kan kiezen uit verschillende snelheden om te poetsen, dit vind ik persoonlijk een meerwaarde. Er zit ook een leuke reisetui bij. Eindelijk een handig doosje om je tandenborstel mee op reis te nemen.
Enige minpunt: de app is niet compatibel met mijn gsm. De vraag blijft natuurlijk als ik de app anders wel zou gebruiken. Misschien 1x eens om te testen maar zeker niet dagelijks.

Maxime 30-09-2018

Van deze tijd

Ik heb de oral-b elektrische tandenborstel genius 8000N gratis gekregen om te testen
Dit product voldoet aan de tijd van nu.
Een smart tandenborstel door de app te downloaden en deze te koppelen aan je tandenborstel. Je smartphone neemt de registraties op van jou poets bewegingen en je kan aandachts punten instellen die de app dan meeneemt. De tandenborstel heeft meerdere standen waardoor deze voor ieder gebit prettig is.
Ook zitten er 3 verschillende opzet borstels bij voor verschillende doelen bijvoorbeeld voor het aanpakken van tandplak / voor gevoelig tandvlees / voor wittere tanden.
Nog een mooie toevoeging van deze borstel is dat er een lampje in zit die je kan instellen in verschillende kleuren.
En ga je op vakantie? Dan kan je hem heel eenvoudig meenemen in de bijgeleverde hoes en in je koffer meenemen.

Pluspunten

• App
  • Houder
  • Lampje
  • Verschillende standen