Philips Fidelio DS8800W/10 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips Fidelio DS8800W/10 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

tkroon 11-09-2013

Onlangs heb ik deze AirPlay-speaker voor €180 op 1DayFly gekocht. Ik was al langer op zoek naar een goede AirPlay-speaker, die ik mooi kan verplaatsen. Deze heeft wel netstroom nodig, maar voor deze aanbieding vond ik dat geen probleem.

Ik heb al jaren een JVC-surroundsysteem met ruim 800W totaalvermogen en ben redelijk gewend aan de wat hogere volumes. De Philips verbaasde me dan ook met het goede en heldere geluid. Mijn surround kan dan wel hard, maar is bij lange na niet zo mooi helder als deze speaker. De bass is mooi, als je met de app de equalizer niet op krachtig hebt staan, wat op lage volumes wel kan, maar niet op hogere. De speaker vervormt dan iets, maar veel wordt netjes weggefilterd. Ikzelf houd van wat helderder geluid, wat gewoon perfect is, ook op hoge volumes.

Instellen was een eitje. Stekker in het stopcontact, WPS knop op de router indrukken en de wifi-setup knop op de speaker, binnen een minuut was het gekoppeld en kon ik al beginnen met spelen.

Kortom, meer dan tevreden over het product. Ziet er erg mooi uit zonder poespas, AirPlay gebruik ik als enige, maar AUX-in is ook mogelijk en geluid is perfect. Duurzaamheid heb ik een 9 gegeven (enkele dagen in bezit), omdat de speaker erg degelijk aanvoelt.