Philips Fidelio DS9800W/10 zwart

• Bluetooth Nee
  • Multiroomspeaker Ja
  • Frequentiebereik 50-60 Hz
Sonos 2 stuks Play:5 Draadloos muzieksysteem Wit wit

Beoordeling op basis van 30 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

GJCS 11-08-2016

Top speakers, maar nu al kapot??

Ik ben zeer tevreden met deze speakers. Heb ze een jaar of 3. Echter, zojuist er achter gekomen dat de speakers uit staan en met ee aan/uit knop ook niet meer aan te krijgen? Buiten garantie, maar voor voor speakers uit dit segment en voor deze deze prijs mag ik toch verwachten dat ze langer meegaan?!?

Rens137526 04-07-2016

Geweldig

Na 4 jaar knippert er een roos lampje en doen de speakers het niet meer! Hoe kan ik ze laten maken? Verder super geluid en design

MeneerA 30-11-2015

Goed geluid (als de airplay werk.......)

Prachtige speakers die mooi gebalanceerd geluid geven. Ze staan ook mooi in mijn woonkamer.
Helaas moet ik ze per mini Jack aansluiten aan een airport expres zien de airplay van de speakers het niet doen. Zou mooi zijn als er eens een firmware update komt. Nu staat er een lelijk klein wit kastje naast de speaker om hem draadloos te maken. En dat terwijl hij draadloos zou moeten zijn.
Had dus net zo goed een paar actieve speakers kunnen kopen.

Theo53V 14-11-2014

Als het werkt top geluid mooi design afstand bediening moet verbeterd worden

Heb de speakers 11 april 2014 binnen gekregen, prima en met zorg verpakt. Alles aangesloten en via IPod, IPhone, en IPad prima en top geluid. Ik heb het systeem nu 7 maanden in huis waarvan ik het nu misschien 1 maand heb gebruikt en de afgelopen dagen merk ik dat het geluid minder wordt. Op de speaker met de voeding heb ik een ruis/brom en de andere speaker geeft nagenoeg geen geluid.
Kortom hier wordt ik niet blij van.

Anoniem 31-03-2014

mooi vol geluid, lastig de afstandsbediening uit te richten?

Als de DS9800W is gekoppeld met je netwerk, dan begint het genieten. Het geluid dat door het systeem wordt geproduceerd is van hoge kwaliteit (natuurlijk alleen als de bron ook zuiver is). Het volume laat zeker niet te wensen over!

Een nadeeltje (in mijn opinie) is dat de radius waarin de afstandsbediening zich moet begeven erg beperkt is om b.v. het systeem aan en uit te zetten of volume aan te passen.

Lexbird 21-03-2014

Prachtig geluid

Echt een mooi warm, dynamisch geluid en sieraad in de woonkamer. Jammer alleen dat de ondersteuning in de firmware zo lang geleden is, valt er niets te verbeteren?!

Stijn35 02-03-2014

Fantastisch in alles

Fantastisch in elk opzicht.
Gebruiksgemak erg goed, geluid is subliem en het werkt op alle geluidsdragers op mij Ipod/ Ipad en Iphone.

Bert54321 31-01-2014

Prachtig geluid werkt altijd

Ik snap de negatieve beoordelingen niet. Als je een goed WiFi netwerk hebt dan werkt het altijd. Ik ben super tevreden over het geluid. Prachtig, het enige nadeel is dat ik de hele avond muziek zit te luisteren en dat vindt de rest van de familie niet zo leuk !

Jeroen1966 26-01-2014

Ik vind het mateloos irritant dat de wifi vbg er steeds uitklapt.

De wifi vbg valt meestal na een minuut of 15 weg. Daarna is opnieuw koppelen tussen je ipad en de speakers soms nog een paar keer mogelijk. Maar de tijd dat het daarna blijft werken wordt meestal steeds korter. Tenslotte verschijnt t airplay symbool niet meer op je iphone of ipad en moet je je muziek-app afsluiten en de speakers aan en uit zetten. Het gebeurt ook wel eens dat de speakers daarna na drie keer opnieuw aangezet te hebben nog niet terugkomen met de bekende toon waarna je kunt koppelen. Ik vind dit mega irritant. Er wordt aanbevolen dat je zoveel mogelijk apparaten die ook wifi gebruiken uit moet zetten. Maar bij mij thuis is het normaal dat de laptop, iphone én ipad aan staan en gekoppeld zijn met Wifi. Kortom; ik ben niet tevreden. Als t eenmaal werkt is het geluid prima, maar ja...

cocobiene 01-01-2014

slechte prestatie

Zeer ontevreden over draadloze optie van deze boxjes. De verbinding werkt niet/zeer slecht op een iphone 5 of nieuw model ipad en dat valt zeer tegen.
De belofte dat de firmware regelmatig wordt aangepast klopt niet, de laatste update is bijna 2 jaar oud!

Een miskoop dus en kennelijk alleen geschikt voor mensen die nog over een iphone 1 beschikken.

ceasar 26-10-2013

Geluid valt zeer regelmatig uit

Tijdens het luisteren continu haperingen, het geluid valt weg. Om de paar weken is verbinding helemaal weg. En kan je de hele installatie weer opnieuw doen. Dat kost soms meerdere pogingen. Zeer frustrerend!!!

Geert27 16-08-2013

Prachtige vormgeving en mooi geluid

Prachtige vormgeving en mooi geluid. Even wennen aan het gebruik van AirPlay, maar via draad is ook handig. Nadeel is dat de afstandsbediening stuk is en dat het blijkbaar lastig is om een na te bestellen. Kan het apparaat nu niet optimaal gebruiken waarvoor het bestemd was. Alleen nog maar via draadverbinding.

HvLee2 21-07-2013

Geweldig geluid, echter slechte technische eigenschappen

Het geluid uit deze speakers is daadwerkelijk FANTASTISCH, kan niet anders zeggen. Ik zou ze ook nog gehad hebben als;

-Airplay er niet om de haverklap uit vliegt
-Er een auto-standby mode zou mooi zijn, nu blijven ze altijd aanstaan!
-Wireless N zou mooi zijn geweest, nu alleen maar G.
-Geen USB ingang en geen optisch in, alleen 3.5mm aux welke niet heel goed werkt. Dock is in feite alleen een lader.

Ed1963 23-06-2013

Zeer mooi vol geluid uit een schitterend ontwerp!!!

Mooi vol geluid uit een schitterend ontwerp. Past zowel in een klassiek als een modern interieur! Helaas valt heel soms de koppeling weg met airplay en moet dan opnieuw gekoppeld worden.

Fredocee 16-06-2013

De airplay valt steeds weg ook zelfs met ander modem

Als ik loudspeaker uitzet dan moet ik m steeds weer helemaal resetten. Ik gebruik nu alleen nog maar het kabeltje dus geen airplay meer.

Tinuz75 10-04-2013 Product kwartaal in bezit

Echte eye-catcher in je woonkamer.
Geluid is ook van zere hoge kwaliteit.
Installatie is ook goed te doen en met aux ingang ook goed te gebruiken als home cinema.

Enige minpuntje is de volume regeling op de afstand bediening wat lastig werkt en dat je niet kan zien of het apparraat nu aan of uit staat.
Dit is vooral lastig bij geruik als homecinema.

Wat betreft prijs was het wat hoger dan ik van plan was maar de 100 euro terug actie van Philips heeft me over de streep getrokken.

Ik zou zeggen alle hifi apparaten de deur uit en deze ervoor in de plaats.

Rene15 07-03-2013

Mooi uiterlijk, mooi geluid

Sinds 2 weken deze set en nog steeds verrast door de geluidskwalteit. Installatie een beetje omslachtig, maar als het ingesteld is werkt het prima. Wel af en toe problemen met de stabiliteit in het netwerk. Als vervolgens het signaal helemaal wegvalt, is uit- en weer aanzetten de enige oplossing. Gelukkig gebeurt dit niet vaak, en ligt het ws. aan mijn netwerk. Verder is de afstandsbediening niet echt degelijk en werkt deze af en toe wel en af en toe niet. Mogelijk kan die nog omgeruild worden.
Kortom: een echte aanrader voor wie van design en perfect geluid houdt. De app (Airstudio) is een aanfluiting. Remote for iTunes is een betere app voor de bediening van je muziek.

Lindonesie 11-02-2013

pracht geluid

Na in eerste instantie problemen met installatie,er moest een software upgrade gedaan worden,ben ik zeer positief over deze airplay speakers.
Ze zien er prachtig uit en waar het natuurlijk om gaat:het geluid is schitterend

tonline 18-12-2012

Great stuff

Fantastic sound, looks and easy to use

The set up is relatively easy, after the initial drop of audio, I found out the interruption was caused by my timemachine back up. Whenever a backup was made the connection dropped. After switching this off all problems where gone

Truly the best speakers I had in a long time

Steef8 28-09-2012

Goed geluid en een aanwinst voor je huiskamer

Goed geluid en het werkt handig met de Air-Play streaming. Ik zou alleen nog mijn tv erop aan willen sluiten maar daar ben ik nog niet achter of dit ook kan. Het design is gewoon TOP een sierraad voor je huiskamer! Nadeel je kunt alleen aan de achterkant zien of de power aan of uit staat. Gezien het Desgin begrijp ik dit wel maar het is niet altijd handig.