Ultimate Ears UE BOOM 2 zwart, blauw

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 2 andere uitvoeringen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Chris 10-09-2018

Alles goed!

Deze gekocht voor 170 euro. Nu een paar jaar in bezit. Toen getwijfeld tussen deze en een jbl. Kwa geluidskwaliteit verschillen deze niet veel. Ik vind de vormgeving, de maat, makkelijke bediening, accuduur de grootste pluspunten. Bij de jbl vind ik het nadeel dat de speakertjes aan de buitenkant kwetsbaar zijn. Ik heb de mijne alle paar keer laten vallen, in regen laten staan, en in het zand gebruikt. Als deze defect gaat koop ik diezelfde dag nog hetzelfde type weer! Erg tevreden!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Vormgeving
  • Accuduur

Alexis Suarez 23-08-2018

Muy buen sonido

Un buen sonido para el tamaño que tiene.
Lo único malo es que no puede cargar y sonar al mismo tiempo.

Goldenkeerl 08-05-2018

Geweldig

Geweldig, heb ook app gedownload, kan zelf via de equalazer de hoge en lage tonen aanpassen.
Geweldig vermogen. Een klasse geluidsbox.

Pluspunten

• Snel opgeladen
  • Geweldig geluid

Marc 11-02-2018

Ziet er goed uit, heeft een goed geluid.

Ik vind het een prima speaker.
Er zit een goed geluid in zonder overdreven veel bas.
De vormgeving is goed en de ook de kleuren zijn leuk en vrolijk...

Marco 13-01-2017

Mooi geluid maar pas op als je al een UE-Boom hebt.

Ik heb 2 jaar geleden een UE-Boom gekocht en heb daar recentelijk een tweede (UE-boom2) bijgekocht om de speakers te koppelen en zo een geweldige geluidservaring te creëeren. Echter dat viel vies tegen. De verschillende versies kunnen NIET in stereo aan elkaar worden gekoppeld. En omdat de nieuwe EU-boom2 standaard harder geluid geeft en je dus geen balans kunt regelen is het geen gehoor. Hierover veelvuldig kontakt gehad met de servicedesk van Logitech maar die hebben het ook niet kunnen oplossen.
Antwoord uiteindelijk was: Kan alleen met gelijke modellen. Advies koop er nog een UE-Boom2 bij. Dat gaan we maar niet doen dus. (deze speakers zijn niet de goedkoopste).
Dat ze alleen mono weergeven staat nergens vermeld (website, App en/of handleiding) dus wees gewaarschuwd.
Ook in de online video wordt hier geen melding van gemaakt. Alleen dat het geweldig geluid geeft als je meerdere Boom's met elkaar verbind.
Het is niet alleen kommer en kwel want als je ze apart laat spelen is het geluid zeer goed.
En de batterij gaat ook erg lang mee.

Minpunten

• Geen stereo bij meerdere versies
  • Geen balansrekening

Benjamin 22-09-2016

Geweldige box!!

Ik vind deze box het beste in zijn categorie, voor deze prijs dit geluid en deze kwaliteit, met deze box heb je alles in je tas zitten ( ik doe m altijd in mn tas). Deze box kan onderwater is super bestendig tegen stoten en daarom gaat hij lang mee, deze box kost 150 euro en voor die prijs verwacht je wel een goed geluid en die is er zeker. De buitenkant is er ingeweven, en dit gaat ten koste van de bas, maar daar merk je niks van want het is nog steeds een zeer goed geluid en er is zelfs een app van de box waarmee je alles kan instellen en dat is super handig.

Pluspunten

• goed geluid
  • heldig geluid
  • waterbestendig
  • stootbestendig
  • mooi design

Minpunten

• mindere bas

Bas 08-08-2016

Ue boom vs jbl charge 2+

Zocht een luidspreker voor in de tuin en om mee te nemen op vakantie. Boom of jbl. Bij mediamarkt de apparaten getest. Of mediamarkt belazerd de boel ! Maar in eerdere reviews zijn ze alleen tevreden over t geluid vd boom.bij mediamarkt diverse getest met eigen telefoon en muziek. De boom daar zat weinig boom (bass) in. Na enig testen was mijn keuze snel gemaakt, de jbl charge 2+, mooi geluid en lekkere lage tonen. Niet zo waterdicht als UE boom. Maar ja geluid vindt ik toch wel belangrijker.

Bastiaan 12-01-2016

Een prima speaker voor onderweg. Je moet van zo'n ding niet het zelfde verwachten als de audioset die je thuis hebt. Voor z'n formaat geeft de UE Boom 2 een goed geluid.
Dat hij tegen een stootje kan en ook geen moeite heeft met water is een dikke plus. Een apparaat wat je meenement krijgt meer voor z'n kiezen als apparatuur in huis. De mogelijkheid om de speaker op te hangen is heel praktisch.
Enige nadeel tot nu to is dat de muziek steeds even stopt als je twee apparaten verbonden hebt met de speaker en er berichten binnen komen. Dat kan vast uit, maar ik heb het nog even niet gevonden hoe dat werkt. Ik heb er echter ook nog niet zoveel tijd in gestoken.

Marcs 10-01-2016

Geweldig geluid en waterproof dus ideaal voor buiten, of in de badkamer. Ik heb er zelfs 2 en door de UE Boom App ook tegelijk aan te sluiten en aan te sturen, met echt stereo geluid !

Henriette 08-01-2016

Superblij met deze speaker. Eindelijk mijn favoriete muziek en radiostation via internet. Weliswaar een B&O installatie, maar de radio stoort en via internet is erg ingewikkeld. Als je er zoals ik absoluut geen verstand van hebt, kom je toch weg met deze IBoom. Het lukte zonder problemen om te koppelen aan samsung S5 en ipad mini. Alle mogelijkheden nog niet onderzocht. Gewoon genieten van het erg gede geluid en het gemak om het ding op te pakken en mee te nemen. Echt een aanrader!! En ja, hij is echt waterdicht, ik heb het gewoon uitgeprobeerd in een emmer! Dus kan mee naar de stal.

Jer 07-01-2016

Dit is echt een mooi apparaat. Makkelijk in gebruik, aanzetten, linken met je phone via Bluetooth en je hebt een fantastisch geluid waar je ook bent. Het is indrukwekkend hoeveel sound er uit dit ding komt. Verder makkelijk in gebruik, je kunt volume en pauze of volgend nr bedienen op de UE zelf. Verder ziet hij er goed uit, is spatwaterdicht dicht en is ie robuust. Kortom: super handig voor buiten! Een aanrader.

Malle Batje 07-01-2016

Wat een geluid! mooi design, water/ stof en schokbestendig. Handig in gebruik, uitstekende accuduur van 15uur. Een handige bluetooth speaker met 360 graden surround sound en met de nieuwe blockparty update kun je er helemaal een feestje van maken met je vrienden. Voeg wat mensen toe in de app en zij kunnen de UE boom2 ook bedienen. AL met al ik ben er erg blij mee. Kan het iedereen aanraden.

J. Klieverik 07-01-2016

TOP APPARAAT! Een ontzettend geweldig diep mooi geluid, snel te connecten met de telefoon. Ideaal dat je er twee kan connecten voor nog betere ervaring. En omdat ie waterdicht is kun je m overal mee naar toe nemen. Is ie vies? Afspoelen en gaan :-). Batterij gaat ook redelijk lang mee. Aanrader! Kost wat maar dan heb je ook wat.

gerritvanderluijt 07-01-2016

Zeer tevreden met de UE BOOM2! Voelt stevig aan, robuust, kan een stootje hebben. Geluidskwaliteit is prima, lekkere bas. Aansluiten is heel simpel en werkt goed, getest via iPad, iPhone en pc. Komende zomer gaat dezed jongen lekker mee naar het strand, aanrader wat mij betreft!

Peter 07-01-2016

Zeer degelijk gebouwde speaker met, naast een goede geluidskwaliteit zeer goede "outdoor" eigenschappen. Zo kan hij zelfs zonder probleem worden ondergedompeld in water. Ideaal als je een dagje gaat varen.

Hoewel ik hem nog niet lang heb, voelt het als een zeer goed doordacht en degelijk apparaat. Syncen gaat supermakkelijk en ook de accu gaat lang mee. Reken een hele dag (meer dan 10 uur) bij normaal gebruik. Hij is niet goedkoop, maar allround zou ik dit apparaat zeker aanraden bij vrienden.

Sharvinz 07-01-2016

Voor een portable speaker in deze klasse is de UE Boom 2 veruit de beste. Hij geeft mooi 360 graden geluid en dat in combinatie met dat je hem kan ophangen is voor mij een echte uitkomst! Ik laat em lekker hangen in het midden van m'n kamer en heb er verder geen omkijken meer naar. Aan doen gaat super simpel via de app en de rest is vanzelfsprekend. KOPEN DUS!

martijn75 05-01-2016

Mooie speaker en klinkt ook goed. Iets voller en krachtiger dan zijn voorganger. Zeer goede accuduur. Toch teruggestuurd omdat ik later een gewoon betere deal vond in de vorm van de Philips BT6000 bij Bol voor slechts 89 euro waar nog eens 20 euro cashback vanaf gaat (t/m feb 2016). Voor 69 euro een deal welke ik niet kon laten lopen!