Philips SBA1520/10 zwart - Reviews

Kleur(en)
zwart
Type/soort
luidsprekers

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

janp23 10-08-2013 Product maand in bezit

Ik was op zoek naar een paar speakers die makkelijk mee te nemen zijn en aangesloten konden worden op mijn mp4 speler.

Na een zoektocht op internet heb ik gekozen voor de SBA 1520 van Philips.

Dit bleek een erg goede keuze te zijn. De speakers zijn klein, maar klinken verbluffend goed. Je zou bij een dergelijk klein formaat niet zo'n goed geluid verwachten. Ook bij alle soorten muziek: pop, klassiek, etc.

Er is een nadeel: er zijn 3 AAA batterijen nodig die 20 uur zouden meegaan. Echter na een uur of 7 neemt de kwaliteit van het geluid hoorbaar af. De muziek klinkt nog steeds aardig, maar het wordt meer een brei. Ik ga dus op zoek naar een paar goede oplaadbare batterijen.

VanDongen 10-08-2013

zeer goede geluidskwaliteit

Na een zoektocht op internet heb ik gekozen voor de SBA 1520.10 van Philips.

Oorspronkelijk gepost op philips.nl