Philips DS9000/10 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DS9000/10 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Dennis C. 08-06-2011
Geschreven voor: Philips DS9000/10 zwart

Mooi en degelijk apparaat. Doet wat het moet doen en dat is het afspelen van muzien. Onze Ipad, Ipad 2 en Iphone 4 spelen zonder problemen de muziek af op deze dockingsspeaker.

Noot: bij de Ipad 2 moet het scherm uit staan wil deze dockingspeaker de Ipad opladen.

Boris Ystak 24-10-2010
Geschreven voor: Philips DS9000/10 zwart

Ik heb de DS9000/10 nu 1 dag in gebruik en ik ben absoluut trevreden over de kwaliteit. Dit geldt zowel voor het design, de degelijkheid (zwaar hout) en niet te vergeten het geluid.

Ben zelf redelijk verwend met klasse versterkers en quadral luidsprekers, maar moet zeggen dat de helderheid en zuiverheid van het geluid uit deze kleine box mij aangenaam hebben verrast.
Ook bij hoge volumes, en hij kan echt hard !, blijft het geluid strak.

De andere merken en zeker de overhyped Bose, kunnen niet deze kwaliteit in deze prijsklasse halen.