JBL On Time Micro zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL On Time Micro zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

CHKR 31-01-2013
Geschreven voor: JBL On Time Micro zwart

Werkt niet met iPhone 4 en iPhone 4S met iOS 6.

Bij aanschaf werkte de JBL On Time Micro perfect, echter op eenof ander momenet, waarschijnlijk na een software update geven beide iPhone alleen nog aan "dit accessoire is niet geschikt voor de iPhone".

De JBL helpdesk kan geen oplossing bieden.
Door aanschaf bij AH en verlies van de kassabon van de boodschappen kan ik hem ook niet opsturen naar de reparatie provider (CE repair Mijdrecht), want die rekenen al 33 euro onderzoekskosten voor iets dat waarschijnlijk niet op te lossen is.

Dit soort producten zouden een firmware update moeten kunnen krijgen om het accessoire compatible te houden met de nieuwe iOS versies.

Alle aspecten krijgen een onvoldoende, omdat je na aanschaf niets aan het product hebt.

King Joost 09-02-2013

Inderdaad, hier hetzelfde voor Ipod met IOS 6 en 5, zelfde foutmelding na 1.5 jaar gebruik. Nu is het een wekkerradio met Ipod oplaadfunctie! Ipod is alleen nog aan te sluiten via AUX met een apart snoertje......
Verder wel een fantastisch apparaat... Als hij gewoon werkt. Mssch doet hij het weer na nog een update?

King Joost 09-02-2013

En daar is de oplossing al! Gewoon even van het stroom af, daarna weer helemaal perfect!!! #⃣weer genieten van mooi geluid

Tom620 07-05-2012
Geschreven voor: JBL On Time Micro

Ik heb dit apparaat net bij AH gehaald voor 18 euro, was 50% afgeprijsd. De geluidskwaliteit is echt geweldig, dit staat mijlenver boven de gemidddelde klokradio. Mijn iPhone 4S werkt ook zonder problemen samen. Voor dat geld een superkoopje!

CHKR 31-01-2013

Werkt hij nog steeds met de Iphone 4S en welke iOS versie gebruik je op je iPhone?
Bij mij werk hij namelijk niet meer vanaf iOs 5 of zo (momenteel op iOS 6.1)

Kiki63 26-04-2012
Geschreven voor: JBL On Time Micro

Een paar dagen geleden bij de AH gekocht , wat een rib uit mijn lijf zeg ik moest 37,25 betalen ( heb er maar meteen 2 gekocht) Thuis gekomen zette ik hem aan , iphone 4s erop gezet en wat schets mijn verbazing??? prachtig geluid echt niet te geloven wat een geluid kwam eruit dit ding. Heb de kleine ook , maar deze .... vele malen beter en je kunt er ook zo lekker veel mee :-)
Ik kan niet anders zeggen een giga tevreden mens .

Diny1960 30-04-2012

Mag ik vragen welke Alh

D69 16-01-2012

Waardeloos apparaat!
Sinds december 2011 in mijn bezit. Werkte een paar dagen prima. Maar daarna kreeg ik de volgende melding als ik mijn Iphone 4s er op plaatste: dit accessoire is niet geschikt voor Iphone. Apparaat retour gestuurd, nieuwe ontvangen. En ook deze geeft dezelfde melding. Ook brengt hij een zeer hinderlijke pieptoon voort als je Iphone er op staat. Kortom, ik word 's nachts wel wakker van een irritante pieptooon. Maar 's morgens word ik niet gewekt door de wekker! Apparaat gaat wederom retour met verzoek voor credit zodat ik een degelijke, werkende wekker aan kan schaffen.

HS1968 16-12-2011
Geschreven voor: JBL On Time Micro zwart

Niet kopen! Dit apparaat werkt namelijk niet met iPhone 4 en 4s met iOS 5. Hij kan de muziek niet afspelen en het apparaat kan de iPhone niet opladen.
Daarnaast is het volume van de JBL op het laagste geluidsniveau (radio) belachelijk hard.
Ik heb deze problemen twee keer gemeld bij Customer Support van JBL Nederland. Ze zijn er duidelijk over: Het is niet hun probleem, maar van Apple. Ik heb dus nu een apparaat van €139 waar ik helemaal niets mee kan. JBL bedankt! Not.

HS1968 31-01-2012

Het verhaal hierboven heeft nog een staart gekregen. Ik kreeg een reactie van customer support van JBL of ze een tweede kans konden krijgen. Ik moest het apparaat naar een 50km verderop gelegen service center brengen. Enige dagen later kon ik het weer ophalen. Weer 2x50km brandstof verstookt om thuisgekomen tot de ontdekking te komen, dat het ding het nog steeds niet doet. Op de JBL website blijven ze het gewoon aanbieden alsof er niks aan de hand is. Logo erbij "Made for iPhone iPod". Het is boerenbedrog.
NIET KOPEN dus - je hebt er niets aan met ieder Apple apparaat dat iOS 5 draait.

Cathrien16 15-05-2012

Mijn iPhone 4 met iOS5 doet het perfect met dit apparaat, zowel opladen als afspelen.

RFreview 07-12-2011
Geschreven voor: JBL On Time Micro

Mooi design, goede mogelijkheden. Audio is ook goed, ware het niet dat het apparaat in stand by stand en zeker als een Iphone is geplaatst een hinderlijk hoge piep voortbrengt. Die is niet weg te nemen. Support geeft Harman (JBL) niet via de site, dus dat ik slecht voor een apparaat met hoge pretenties.

Sander_1975 18-10-2011
Geschreven voor: JBL On Time Micro

Ook ik heb de JBL bij de AH gehaald. Geen last van hard geluid dus ik gok dat het bij de eerdere poster een defect is. Geluidskwaliteit is best netjes, de knopjes van het apparaat zijn wat plastic fantastic maar voor dit bedrag is er niets te klagen.

keesjes 15-10-2011
Geschreven voor: JBL On Time Micro

Net bij AH gekocht voot 69 euro, moet zeggen perfect, allarm geluid is gewoon in te stellen geen last van loeihard wakker worden allen jammer geek uitgang voor koptelefoon

silver_318 15-10-2011

Ik heb deze ook bij AH gekocht, en ik heb inderdaad ook geen last van te hard geluid. Er zitten gewoon volume knoppen op het apparaat die traploos instelbaar zijn van stil naar hard. De volumebalk op de iPhone of iPod verdwijnt weliswaar, maar dit doet hij omdat je dan de volume kunt regelen op de JBL.

Ik zou zeggen, opschieten en snel naar AH voor dit magnifieke apparaat.

Racebeest 22-04-2010
Geschreven voor: JBL On Time Micro

Prachtig product, mooi design, goede gebruikers interface, super goed geluid!
Echt een aanrader........
Mits, je hem wilt gebruiken als wekker!
Precies daar waar het product voor bedoeld is lijkt me.

Je kan namelijk het geluidsvolume niet instellen!
Je wordt dus niet wakker met een subtiel muziekje, maar je vliegt tegen het plafond van schrik.
Het vast ingestelde volume is namelijk ook nog eens enorm hard.
(Trouwens, het laagste volume niveau wat mogelijk is bij normaal luisteren is ook nog veel te hard)

Kortom, dit gebrek maakt dit prachtige product compleet waardeloos.
Wat een misser van JBL.

Dus maar weer snel terug gebracht naar de winkel.

Annie1959 14-10-2011

Nu in de aanbieding bij AH, leek me wel leuk voor m'n zoon.
Toch maar eerst ff op Kieskeurig gekeken, wat heb ik gelachen om je review!

Duidelijk niet geschikt voor mijn zoon, hahahaha!