Bowers & Wilkins Zeppelin Mini zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bowers & Wilkins Zeppelin Mini zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

pbr056 11-12-2011

Mooi geluid en mooi vormgegeven. Alleen de afstandbedeining is wel erg bassaal

DSL 10-01-2011

Qua vormgeving is het persoonlijk de mooiste Ipod/Iphone dock. Het 2.1 geluid is prachtig vol, helaas mis je wel de tweeters.
Qua mogelijkheden ben je wel wat beperkter in vergelijking met dockings die een Lion batterij hebben ingebouwd of waar je batterijen in kan doen.
Ik heb deze gekocht via ING en dan is het nog maar €200 en zeker zijn geld waard.

ton50 09-01-2011

Sinds kort in het bezit van de zeppelin mini. Het is een compact model met een chromen onderrand en bovenrand waardoor hij er chic uitziet (is persoonlijk uiteraard) via rentepunten voor 200 euro gekocht,als ik de volle mep had moeten betalen zou ik hem niet gekocht hebben,dan zou ik zijn grotere broer hebben genomen.Het dock klinkt zeer helder en natuurgetrouw zoals je van b&w kunt verwachten. De basweergave is redelijk,verwacht geen stampende bassen,dan kun je, als je dat belangrijk vind beter een ander merk nemen.Update gedraaid,voor de update had je een irritant blauw ledje wat knipperde als je de radio van de i pod gebruikte,dat brand nu constant,geluidskwaliteit is ook nog verbeterd.
Afstandsbediening is basaal,alleen harder/zachter/aan/uit/volgende/eerder nummer/aux.
Conclusie: als je hem voor deze prijs kunt kopen een aanrader!

Marjan50 10-09-2012

Hi Ton je hebt het over rentepunten Maar Wat zijn das voor punten? En waar heb je hem gekocht? Groet marjan