JBL Jr Pop rood

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Jr Pop rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jufLeerkracht 22-01-2019

leuke speaker!

Geschreven voor: JBL Jr Pop paars

Kwalitatief komt er ook goed geluid uit de box, het volume kan lekker hard, maar niet zo hard dat de buren er last van hebben. Dat de batterij al opgeladen was en dat de JBL jr. POP speaker dus gelijk gebruikt kon worden was ideaal. Daarna konden ze hem ook makkelijk koppelen aan een device. Toen de kinderen uit school kwamen en de speaker op tafel zagen liggen waren ze gelijk enthousiast. De kleuren en vorm sprak ze erg aan. Wel jammer dat het niet een echte disco wordt als je de kamer helemaal donker maakt. De rest van de dag heb ik veel muziek gehoord vanuit hun kamer. Toen ik vertelde dat de Box ook mee mocht in bad, was het feest compleet. Zonder op te hoeven passen, spelen met water en muziek was wat wil je nog meer. Kids vonden het een succes

Pluspunten

• leuke uitstraling
  • makkelijk mee te nemen

Minpunten

• kort snoer om op te laden

Simonvk 16-01-2019

Leuke kinderspeaker met extra's

Geschreven voor: JBL Jr Pop paars

Wat is de JBL Jr. POP speaker een zeer leuke kinderspeaker! Waar meeste speakers zich alleen focussen op een leuke velle kleur en geluids kwaliteit biedt de JBL Jr. POP speaker meer dan dat. Zo is de speaker waterdicht en kan dus zomer mee het zwembad in of leuk voor onder de douche/bad. Ook geeft de speaker aan de voorkant gekleurde lichten die meegaan op de maat van de muziek (dit kan worden uitgezet). Zo hadden onze kinderen al snel door dat het mogelijk was om een disco onder de douche te houden, en daarom moest hij altijd mee! De speaker heeft bovenaan een lus met drukknop zitten, waardoor hij kan worden opgehangen aan bijvoorbeeld een tas of deurknop. Deze knop is stevig en zal ook niet snel los gaan. Het geluid was voor onze kinderen meer dan prima, maar voor eigen gebruik was het mij iets te dof. Al met al een zeer goede speaker wat ik zeker voor kinderen kan aanbevelen.

Pluspunten

• Kan tegen stootje
  • Met discolichten

Minpunten

• Prijs

FamHoutman 15-01-2019

Top speaker voor kinderen

Geschreven voor: JBL Jr Pop paars

Toen mijn kinderen hoorde dat we de JBL JRPOP mochten testen waren ze beide door het dolle. Mam die kan mee op de fiets. Mam dan kan ik dansen zonder koptelefoon.

De speaker kwam binnen, en de doos werd gelijk opengerukt en de speaker werd aangezet. Kijk mam lichtjes, kijk mam stickers.

Het design van de speaker is robuust, hij kan meer dan prima tegen een stootje. Ook het ophang gedeelte is stevig met een goede drukker. Sluit prima.
De bediening gaat ook prima op de speaker zelf. Het koppelen met blue tooth was een eitje, op zowel de tablets als op de telefoons.

Hij werd gekoppeld aan die van mijn zoon en die zette gelijk even Metallica aan, kunnen we hem goed testen mam. Het geluid is perfect, geen brommende bass en geen vreselijk pieptonen. Het volume kun je regelen op de speaker, maar ook via het apparaat waar die aangekoppeld is. De lichtjes dansen mee op de maat van de muziek. Dit merk je natuurlijk wel in de accuduur, maar ongeveer 2.5 uur met lichtjes en 5 uur zonder is dikke prima.

Het opladen gaat snel met de bijgeleverde kabel, en door de stickers kunnen ze er hun eigen draai aangeven. Al werd hier gezegd nee zonder is hij mooier.

Ook is hij spatwater dicht, dus hij hangt hier geregeld in de badkamer en dan is douchen een waar feestje. (Sorry buurtjes)

Hier zijn zowel de kinderen als wij als ouders heel blij met dit product. En gaan er zeker een aanschaffen!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Kleur
  • Bedieningsgemak
  • Accuduur

AngelBianca 15-01-2019

wat een apparaat!

Geschreven voor: JBL Jr Pop paars

Mijn dochters hebben de afgelopen weken uitvoerig de JBL Pop Jr getest. Ze zijn helemaal enthousiast over de speaker en hij gaat overal mee naar toe! En met overal bedoel ik ook echt overal. Gelukkig kan deze JBL Pop Jr wel tegen een stootje dankzij de beschermrand die eromheen zit, wat hem ook nog eens water en stof proof maakt! Er is een mogelijkheid om het licht aan of uit te zetten, als het aanstaat is de accuduur wel wat korter, dat is een puntje waar ze bij JBL nog wel aan mogen werken.

Het geluid wat er uit deze speaker komt, daar stond ik pas echt van te kijken. Hij kan best hard en dan nog klinkt de muziek goed, zoals ik eigenlijk wel van JBL gewend ben maar dat ze dit ook in zo'n klein apparaatje hebben gekregen, daar stond ik van te kijken.

Elke douchebeurt is voortaan een feestje!

Pluspunten

• geluid
  • prijs/kwaliteit
  • gebruiksvriendelijk
  • stof en waterdicht

Minpunten

• accuduur

Martijnb79 10-01-2019

geweldige speaker voor de kinderen

Geschreven voor: JBL Jr Pop paars

Deze mooi en kleurrijke speaker mogen testen.
Het uiterlijk van deze speaker is mooi en degelijk en ook nog eens stof en waterdicht handig voor op het strand .
Makkelijk te koppelen via Bluetooth.
Geluid is goed niet te veel bass of te hoge tonen . Ook is deze JBL pop jr handig om mee te dragen door de clip die er aan zit zodat je hem aan je broek rugzak kan hangen.

wel klein min puntje vind ik de accuduur, is met de verlichting die op de maat van de muziek van kleur veranderd ongeveer 3 uur tjes en zonder verlichting 5 uurtjes
verder dik tevreden over deze speaker

• geluid
  • stof en waterdicht

Minpunten

• accuduur

schutbianca1982 09-01-2019

Klein product, groots geluid!

Geschreven voor: JBL Jr Pop paars

Wat een aankoop! Voor onze dochters van 4 en 10 jaar oud, hebben wij dit leuke boxje van JBL gekocht. Wij zijn al JBL gebruikers, maar we waren aangenaam verrast door het geluid dat uit dit kleine handzame boxje komt! Wauw! Het boxje is gemakkelijk door middel van bluetooth te koppelen aan een smartphone, dit wijst allemaal voor zich. Doordat het een waterdicht apparaatje is, wordt hij bij ons thuis graag in de badkamer gebruikt. Tijdens het badderen galmt K3 of One Direction uit onze badkamer. Wat een plezier hebben ze ervan! Echt een absolute aanrader! En door de band die aan de box zit, kan deze gemakkelijk overal aan gehangen worden.

Pluspunten

• leuke vormgeving
  • fantastisch geluid!
  • gemakkelijk te koppelen

Martijn79 09-01-2019

Leuke speaker voor de kids!

Geschreven voor: JBL Jr Pop paars

Wij hebben de eer om deze mooie JBL speaker te testen (papa 40 & Lana 10)
Netjes thuis ontvangen wij hebben de rode variant en mij dochter was gelijk door het dolle heen.. De speaker was makkelijk te koppelen aan een Bluetooth apparaat..
Het geluid is goed niet dof of heel scherp.
Verder heeft hij een functie om de verlichting aan te zetten meerdere kleuren op de maat van de muziek.

Nu het uiterlijk en duurzaamheid.
De speaker heeft rond om een sterke omhulsel en kan zeker tegen een stootje en is ook nog eens waterdicht..verder zit er een handige clip zo dat je het makkelijk aan je broek of rugtas kan hangen tijdens het chillen zoals Lana zegt.

De accu gaat ongeveer uurtje of 3 met verlichting en 5 zonder..
En nog een puntje dat het echt een jr speaker is dat de grote vingers van papa moeilijk de knopjes kan in drukken echt voor kleine vingers gemaakt ..
Maar al met al mooie en kwalitatief duurzame speaker

Pluspunten

• Stevig design
  • Waterdicht
  • Draagbaar door handige clip
  • Verlichting

Minpunten

• Accu duur