LG WK7 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG WK7 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mart S 28-01-2020

mooi

Geschreven voor: LG WK7 zwart

Mooie vorm,redelijk geluid,maar reageert niet altijd.Op de een of andere manier weigert deze dienst en geeft dan de melding kan geen verbinding maken met het internet...Na aantal keer probeer doet hij het wel,om vervolgens halverwege weer uit te vallen. Ik heb internet via Ziggo ,het duurste abonnement 4g en heel snel. Op mijn PC geeft aan dat de het signaal sterk binnen komt. Ik vind dit vreemd en overweeg het apparaat terug te sturen..

Peter Plomp 27-09-2019

Google assistent

Geschreven voor: LG WK7 zwart

Een fijne multiroom speaker die, qua design overal bij past. Mooi compleet geluid en met zijn Wifi en Bluetooth veelzijdig toepasbaar. Laat zich eenvoudig installeren en eenvoudig te bedienen met de Googlehome app. Gevoelige microfoons die snel reageren. Een echte aanrader

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Ook met de hand bedienbaar

Josephus 01-12-2018

Prima süeaker

Geschreven voor: LG WK7 zwart

Gekocht bij Amazon voor € 99,00 en ik ben positief verrast. installeren was kinderspel, appje downloaden en 5 minuten later was alles klaar. geluid veel beter dan de Echo. een echte aanrader.

Pluspunten

• uitstekend geluid
  • installeren kinderspel
  • prijs kwaliteit