JBL Clip 3 multi

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Clip 3 multi op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan 01-08-2019

JBL Clip 3 in camo kleur.

Geschreven voor: JBL Clip 3 multi

Goede Bluetooth luidspreker van goede kwaliteit. Kan harder dan verwacht zonder dat er vervorming optreed. Een dikke aanrader en de aansluiting is binnen 1 minuut klaar, ideaal.

Pluspunten

• Gemakkelijke installatie
  • Goed geluid
  • Goede prijs / kwaliteit verhouding

Minpunten

• Geen gevonden.

R F van Kuijk 17-04-2019
  • Product gekregen

Clip 2 JBL Zwart Rood

Geschreven voor: JBL Clip 3 rood

Gezien de clip ,gekozen voor het ophangen aan de rugzak .Dat vind ik een grote plus .
Draadje voor het opladen laat snel los en is irritant vanwege het iedere keer opwinden ,en bekneld raken tussen bijv.een rits.Komt aardig geluid uit de speaker voor 3 watt.Bluetooth vindt de speaker snel en is dus draadloos in plaats van met snoertjes en verlengsnoeren hannessen.
Nadeel is wel dat desondanks het tegen water[beschrijving] kan het niet onder een afdak buiten kan blijven hangen of in de buitenlucht trekt ie slecht .Schijnt nu niet meer gemaakt te worden en is Clip 3 JBL.

Pluspunten

• haakje bevestiging
  • volume 3 watt

Minpunten

• draadje los
  • slecht tegen vocht