Harman Kardon Citation ONE zwart - Reviews

zwart
Type/soort
luidspreker
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon Citation ONE zwart op Kieskeurig.nl.

Michiel 28-02-2019

Goed geluid, (nog) geen true stereo

Geschreven voor: Harman Kardon Citation ONE zwart

In januari 2019 1x citation one aangeschaft voor in keuken. Makkelijke installatie en koppeling aan Google Home. Mooi diep geluid soms iets teveel laag. (wachten is op equalizer). Assistent werkt goed.
Harman Kardon beloofd onder de noemer 'meer is beter' dat door 2 citations one te koppelen je stereoweergave krijgt. Dus een tweede speaker aangeschaft. Koppelen vrij eenvoudig en geluid veel voller. Maar geen true stereo maar twee maal mono.
Harman Kardon heeft dat inmiddels aan mij bevestigd en zegt te werken aan een update. Dat hoor je wel vaker.
Jammer/slecht dat ze dat niet vooraf duidelijk maken op hun website.

Pluspunten

• Google assistent

Minpunten

• Geen true stereo bij koppeling 2 speakers
  • Geen equalizer

Joyce 04-02-2019

Fantastische speaker met gewelddadig geluid!

Geschreven voor: Harman Kardon Citation ONE grijs

Wat een geluid heeft dit apparaat! Het is een heel handig en mooie speaker die je zo in je woonkamer zet. Daarnaast heeft de speaker een geweldig mooi geluid. Het is ook makkelijk uit te breiden met een soundbar. Daarnaast ook erg handig dat er google in zit zodat je elke radiozender kan opzetten die je wilt!

Pluspunten

• Makkelijk uit te breiden
  • Mooi geluid
  • Mooie vormgeving
  • Google home