Harman Kardon Citation 100 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon Citation 100 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Luigi oet Heële 02-08-2020

Niets dan lof voor deze speaker!

Nadat ik bij mijn dochter de Sonos Move zag en hoorde, was ik erg enthousiast. Over de prijs echter minder. Daarom op zoek gegaan naar een alternatief en uitgekomen bij de HK Citation 100. Enige verschil is dat de HK geen accu bevat en dus in het "buiten" gebruik beperkingen heeft. Qua geluid zeker niet de mindere. Alles klopt wat mij betreft aan deze speaker, geen vervormingen bij hoge weergave, snelle en gemakkelijke installatie, onopvallende vormgeving dus past in elk interieur en wat de prijs betreft: via de ING winkel een stuk goedkoper dan de goedkoopste aanbieder hier. Kortom, een topproduct!

Pluspunten

• Geweldige geluidsweergave
  • Snel en makkelijk te installeren
  • Mooie vormgeving
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• geen

Dennis Broere 20-12-2019

Uitmuntende speaker, zeker voor deze prijs

Harman kardon overtreft zichzelf met deze lijn. Stoffen hoezen zijn voor het verwarmen van het geluid. De soundbar moet je wel echt i.c.m. de subwoofer nemen zodat het warm klinkt. Wel flinke prijs maar deze deal van ING is zeker weten de moeite waard. Over de vormgeving hoeven we het niet te hebben want die steekt ver boven de concurrentie uit.

De gewone man 02-12-2019

Mooi en helder geluid

Een zeer goede speaker en is makkelijk te combineren met andere speakers van Harman/Kardon te installeren de speaker heeft een zeer goede kwaliteit geluid. Bij de volume knop omhoog te draaien blijft de speaker goed geluid houden en vervormd niet De taal van de speaker is Nederlands. De speaker heeft een mooie vormgeving en past bijna in elk interieur.

Pluspunten

• Goede kwaliteit muziek
  • Makkelijk te installeren
  • Goed te combineren
  • Goed formaat

Minpunten

• Geen stereo