JBL Charge 4 rood

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Charge 4 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

vincent 30-04-2021

goede geluid leuk volume als je op drukke plekken bent

Geschreven voor: JBL Charge 4 zwart

JBL change 4 is zekker waar voor je geld naast een mooi geluid/Bas en leuk volume (handig op plekken waar veel geluid is ) ook een powerbank functie ook gaat de accu in gebruik meer dan dag mee ( ongeveer 20 uur )

echt een goed product

Pluspunten

• Bas
  • volume
  • accu duur in gebruik
  • powerbank functie
  • helder meziek

John 26-03-2021

Jbl charge 4

Geschreven voor: JBL Charge 4 zwart

Ik heb de jbl flip 3 is gewoon goed ik dacht koop jbl charge 4 je zou zeggen beter geluid helaas viel tegen, spijt van mijn aankoop.

Pluspunten

• Powerbank

Minpunten

• Geluid bass

Bos kraakt van JBL 17-03-2021

gaat na 2 jaar trillen en krijgt slecht geluid

Geschreven voor: JBL Charge 4 zwart

Ik was de eerste twee jaar tevreden maar nog net binnen de twee jaar ging de box kraken. De box is toen gerepareerd maar ging na een jaar weer kraken. Helaas, dan valt het niet meer onder de garantie en zijn de kosten voor jou.

Sheetfield 16-01-2021

Charge 4,net even beter dan de charge 3

Geschreven voor: JBL Charge 4 blauw

Ik heb 4 jaar geleden 2 Charge 3 speakers gekocht, deze hebben weg goed gebruikt, in de boot, meegenomen op motorvakantie, in de tuin en in de badkamer. 1 van deze speakers begon na 4 jaar goed gebruikt te zijn te haperen (accu) dus heb ik 2 nieuwe Charge 4 gekocht, deze zijn iets groter, klinken nog iets voller en zijn gewoon net weer even iets beter. Goed spul van JBL, ik, kan ze aanbevelen. Ons gezin bestaat uit 4 volwassen en we gebruiken allemaal de speakers.

Pluspunten

• Geluid
  • Robuust

Julian 31-08-2020

Goede kwaliteit speaker

Geschreven voor: JBL Charge 4 zwart

Heb de charge 4 net een week binnen en ben verbaast over de goede geluidskwaliteit. Zeer fijn dat je je telefoon kan opladen met de box, erg handige tool!

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Charge mogelijkheid

joas 16-05-2020

Jbl charge 4

Geschreven voor: JBL Charge 4 zwart

Het is een erge goede speaker, je kan de speaker ook heel makkelijk meenemen.

Pluspunten

• mooie afwerking

Minpunten

• groot

Martin 29-08-2019

Levering

Geschreven voor: JBL Charge 4 blauw

JBL Charge 4 is een mooi product, goede kwaliteit geluid.
Eerst besteld bij MediaMarkt, maar product is niet geleverd. Mediamarkt en Postnl verwijzen naar elkaar... nog niet opgelost. Zucht!!!
Ondertussen zelfde product bij Belsimpel besteld. Bedankt Kieskeurig voor tip andere leverancier! Nu toch nog op tijd verjaardagscadeau voor mijn dochter. Ze is er heel erg blij mee.

diamondfan01 29-06-2019

fantastisch geluid

Geschreven voor: JBL Charge 4 zwart

Ik heb de speaker nu een paar weken en iedere keer word ik verrast door het erg mooie geluid. Vette bas, hoge tonen gewoon aanwezig, makkelijke bluetooth koppeling en lange gebruiksduur. Wat wil je nog meer? Voorheen een goedkoop ding. Wat een verschil.

Pluspunten

• bas
  • hoge tonen
  • koppeling bluetooth
  • design
  • degelijkheid

Minpunten

• geen

C. van Leeuwen 30-05-2019

Klein formaat, groots geluid!

Geschreven voor: JBL Charge 4 zwart

Ik ben enorm te spreken over de JBL Charge 4! Er komt een mooi, uitgebalanceerd geluid uit deze speaker. Hier en daar lees je over krakend geluid, of teveel bass, maar daar ben ik het niet mee eens. Gewoon mooi, helder geluid! Ook het koppelen met je telefoon of ander apparaat gaat heel makkelijk. Al met al een goede koop!

Pluspunten

• formaat
  • uitgebalanceerd geluid
  • strak ontwerp
  • prima accuduur

Geert 03-05-2019

JBL charge 4

Geschreven voor: JBL Charge 4 zwart

Ik heb deze JBL charge 4 gekocht omdat ik een BT speaker zocht die nogal hoog volume kan geven tijdens mijn improvisatieoefeningen (sax). Aangezien het budget beperkt was kwam ik op deze uit. Het volume is ruimschoots voldoende! Diepte en helderheid van het geluid vallen echter wat tegen vergeleken bij de soundlink mini II die ik ook heb (maar te weinig volume biedt). Ietwat kartonnerig. Het design is echter wel mooi en de accu gaat lang mee. Dus al met al redelijk tevreden.Volgende keer zou ik wel meer budget uittrekken voor ook een betere geluidskwaliteit.

Pluspunten

• Accuduur
  • Volume

Minpunten

• geluidskwaliteit

Crown 30-12-2018

Dof geluid

Geschreven voor: JBL CHARGE 4 blauw

De charge 4 gekocht met het idee dat de uitvoering van de 4 iets meer power heeft dan de 3. Helaas is de opbouw verandert. De twee kleine speakers in het midden zijn vervangen voor één iets grotere speaker waardoor de geluid niet meer stereo klinkt. Tevens is de toon doffer, mist hoge tonen. Het klinkt als of de speaker nog in de doos zit. Hierdoor geen complete speaker meer.
Jammer! Advies,charge 3.

Pluspunten

• Sterke accu
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Dof geluid
  • Klinkt niet stereo