Harman Kardon Onyx Studio 5 blauw, goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon Onyx Studio 5 blauw, goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ron 15-05-2020

Goed geluid, en stevig ontwerp

We zijn naar de winkel gegaan en hebben daar verschillende speakers beluisterd.
Deze vonden wij het beste klinken, en bij hoog volume bleef deze ook zijn geluidskwaliteit met onze muziek het beste houden.
Als deze speaker vervormd, hebben de buren allang aangebeld om te vragen of het zachter kan.
Er zit ook behoorlijk wat bass in, maar niet te veel voor bijvoorbeeld metal en punk.
Van James Blunt tot five finger deathpunch, alles klinkt mooi vol, en de bass overheerst niet.
De accu gaat ongeveer 8 uur mee. Dit is ruim voldoende zoals wij de speaker gebruiken.
Hij is best zwaar, en redelijk groot voor een draagbare speaker, maar wij gebruiken hem als radio door het hele huis met studeren als er niemand thuis is, of met poetsen enzovoort. Als reisspeaker zou ik zeker niet kiezen voor dit model. Als speaker voor in huis is dit een uitstekende keus, en een echte aanrader.

Pluspunten

• Uitstekend geluid
  • Ook op hard volume blijft het geluid zuiver
  • snel en makkelijk te koppelen via bleutooth 4.2
  • Stevige behuizing maar toch neutraal uiterlijk
  • spatwaterdicht

Minpunten

• door gewicht minder praktisch om mee te nemen

EJV 30-06-2019

Geweldig geluid

Zwaar en groot voor een bluetooth speaker, maar daarmee krijg je dan ook een geweldig en vol geluid. Eén van de betere...