Onkyo VC-GX30W wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Onkyo VC-GX30W wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jeroen 08-12-2018

Geweldig geluid.

Geschreven voor: Onkyo VC-GX30W wit

Op zoek naar wireless home speaker ala Sonos maar dan betaalbaar. Nou die heb ik gevonden. Wat een krachtpatser in klein formaat. Onkyo heeft zijn naam hoog te houden en dat is gelukt. Begin vd avond gekocht en dezelfde avond nog een gekocht bij de Makro. Google Home werkt ook prima op de meeste vragen had ze antwoord alleen als je muziek vraagt is een spotify premium abonnement wel nodig/handig.
Heeft wifi en Bluetooth maar verders geen aansluitingen alleen usb. Mij ging het er vooral om dat die muziek goed weergeeft kan geen tonen regelen maar is ook niet nodig speelt alles goed en neutraal af en met best een aardige bass. Ook op maximaal volume blijft het geluid goed. Je speakers ook koppelen in een groep.
Echt zeer blij mee.

Pluspunten

• Zeer compact
  • Super geluid
  • Google home
  • Voelt degelijk aan

Minpunten

• Geen externe aansluitingen