Fresh ’n Rebel Rockbox Bold M grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fresh ’n Rebel Rockbox Bold M grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Reino 05-02-2022

Warm en Helder

Deze Rockbox Bold M bordeauxrood geeft een helder en warm geluid. Vooral gitaar of piano of zang klinkt erg naturel, voor orkestmuziek heb je natuurlijk wat anders nodig. Stereo door de 2 luidsprekertjes. Daardoor klinkt het wat voller dan zijn broertje de S die de helft kleiner is, maar voor de prijs ook prima geluid geeft. Deze kocht ik omdat hij ook nog aangesloten kan worden op een lijn ingang/ aux met een 3,5 jack/kabeltje. Extra is de aansluiting voor usb zodat je het als oplaadpowerbank kunt gebruiken. Waterdicht en kan tegen een stootje. Als je hem aan/ uit zet hoor je : plons ! Alleen de verpakking al is een kadootje .

Pluspunten

• Geluid
  • Degelijkheid
  • Mooie vormgeving
  • Goedkoop
  • Aansluitmogelijkheden

Donnkd 25-03-2021

Helemaal ge wel dig!

Ik vind het De Box gewoon, het geluid fantastisch, alles is al eigenlijk to good to be true!! Echt een aanrader ook, zou em kopen, You wont regret This!

Pluspunten

• Geluids kwaliteit
  • Levensduur

Maxxxie 06-07-2018

Top, top, top

Deze speaker is bijna too good to be true. Maar hij is super! Aanvankelijk had ik een ander speakertje aangeschaft en werd ik verdrietig van het doffe geluid en de weinige power. De hoop verliezend dat het mogelijk zou zijn om echt een goede geluidskwaliteit draadloze, kleine speaker te vinden onder de 200 Euro had ik verloren. Deze Rockbox heeft het helemaal goed gemaakt: top geluid, gemakkelijk in gebruik en ik verheug mij op nog vele uren luisterplezier met het gemak van het zó kunnen oppakken en meenemen ervan. Ook leuk dat hij te koppelen is met een evt. 2e BOLD!
Enige minpuntje wat ik k kan bedenken: is dat hij een vrij harde "bleep" geeft wanneer de speaker op het luidste volume staat.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Geeft een harde bleep bij overschreiden volume

Dan03 25-06-2018

Speaker met een vol geluid en stevige bouwkwaliteit,

Bouwkwaliteit:
Stevig gebouwde speaker, IPX7 (volledig waterdicht), kan tegen een stoot.

Geluid:
Mooi vol geluid, zowel op zacht volume en hard volume. Zowel de hoge als de lage tonen komen er mooi uit.

Accuduur:
Prima accuduur gaat ruim 15 uur mee, de accu is na ruim 2,5 uur weer volledig opgeladen.

Design:
De speaker heeft een stoer design en een mooie licht grijze kleur.

Bediening:
De bediening van de speaker is zeer eenvoudig. De speaker is snel aangesloten via Bluetooth en gemakkelijk te bedienen via de knoppen op de speaker of via de telefoon zelf.

Ook handig is de ingebouwde powerbank waardoor je tegelijkertijd muziek kunt luisteren en je telefoon kunt opladen.

Pluspunten

• Vol geluid
  • Stevig gebouwd
  • Waterdicht
  • Prima accuduur
  • Stoer design