Apple HomePod wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple HomePod wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

stinda 12-10-2020

Privacy en geluidskwaliteit.

Geschreven voor: Apple HomePod wit

Als je privacy hoog in het vaandel hebt staan en niet een microfoon van een advertentie bedrijf in je huis wilt is dit een geweldige optie.
"Hey Siri play some music" is top om snel een lekker nummer op te zetten. Geluid is beter dan twee Sonos Ones, echt fantastisch. Verbaasd dat zulk geluid uit zo'n klein ding kan komen. Zelfs met het geluid op 100% (wat echt heel erg hard is) hoort Siri je nog zonder je stem te verhogen, dit voelt echt magisch.

• Privacy
  • AirPlay 2
  • Voice Recognition
  • Geluid

Minpunten

• Geen Nederlandse Siri
  • Geen Bluetooth
  • Witte versie wordt snel vies

D.K 12-12-2019

Perfecte weergave

Geschreven voor: Apple HomePod wit

Vandaag mijn twee HomePods binnen gekregen en geïnstalleerd. Installatie zeer eenvoudig via IPad. Neem een abonnement op Apple Music en sluit de twee speakers aan als stereo paar. Fantastische geluidskwaliteit, diepe bas, prachtig midden en hoog. Na tientallen jaren met twee kwaliteits zuil luidsprekers kunnen deze nu in de verkoop. De Siri voice bediening waarmee 60 miljoen muzieknummers ter beschikking staan werkt perfect. Overigens is er via de Apple Home app nog veel meer via Siri en de HomePod te regelen.Dit is echt een aanrader van de bovenste plank!

Pluspunten

• Prachtige vormgeving
  • Geluidskwaliteit
  • Solide zware kwaliteit
  • Bijkomende mogelijkheden via Siri

Ton 04-08-2019

Wie van muziek houdt, koopt er meteen twee

Geschreven voor: Apple HomePod zwart

Na de eerste HomePod kwam er een tweede! Want hoe goed de Homepod ook klinkt, ik miste mijn stereo. In stereo zijn de Homepods even goed als de stereo die ik had (KEF speakers, BK sub en NAD versterker). Ze gaan nooit over hun toeren, nooit zo'n gecontroleerde bas gehoord. Ze zijn zuiver door heel het spectrum. En het maakt niet uit waar je ze zet. Siri weet altijd precies het nummer te vinden dat ik zoek. Geen ervaring met andere 'smart' opdrachten, ook niet nodig. De Homepods zijn er voor muziek. Een abo op Apple Music (99 euro per jaar) is eigenlijk wel nodig, maar voor de muziekliefhebber goed te betalen. Het is een schijntje vergeleken met wat we vroeger voor cd's betaalden.

Pluspunten

• klein
  • geluidskwaliteit
  • stembediening
  • gemak van Apple Music
  • plaatsing maakt niet uit

Minpunten

• Apple Music eigenlijk wel een eis