Sony SRS-XB41 wit

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS-XB41 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Peter 28-07-2019

Goed helder geluid met veel bas. AANRADER

Geschreven voor: Sony SRS-XB41R

Goed mooi rond geluid in vergelijking met de JBL charge 3. Goede bas.snel contact met me telefoon. Geluid van inbellen via telefoon kan.moet je de box wel iets harder zetten om de stem goed te horen.leuke aanvulling op je tablet om films te kijken.krijgt je mini bioscoop een extra dimensie als je de box achter je tablet zet.goed geluid en mooi volume voor deze box.lampjes maken het extra leuk. Vooral in de avond.

Pluspunten

• Goed helder geluid met veel bas.
  • Bedieningsgemak
  • Snel op te laden
  • De lampjes geven extra dimensie.
  • Opvallend in de avond

Minpunten

• Geen handvat of draagkoord
  • Lampjes lopen niet echt synchroon met de muziek.

Leentjuh123 28-05-2018

Srs-xb41 goede kwaliteit

Geschreven voor: Sony SRS-XB41 zwart

Deze Sony speaker is super mooi en compact. Wat zeker een pluspunt is dat de accuduur heel lang mee gaat. Ideaal wanneer je een feestje heb of gezellig buiten zit. Hij is zeer compact en kan tegen een stootje en water. Dat is wel belangrijk want je weet maar nooit.

De prijs en kwaliteit verhouding is prima. De partybooster en de licht effecten zijn een mooie toevoeging aan het product. Vooral in de avond dan zijn de lichten leuk om te zien.

Enigste nadeel van dit product is dat bij een hele hoge volume de lage tonen wegvallen.

Pluspunten

• Accuduur
  • Goede kwaliteit
  • Eenvoudig
  • Compact

Minpunten

• Lage tonen vallen weg bij hoge volume

Joran van den Poll 14-05-2018

Belachelijk goed geluid voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Sony SRS-XB41 zwart

Sony slaat de bal de laatste tijd keer op keer uit het park. Ik heb meerdere bluetooth speakers van tussen de €200 - €400 en ik stond versteld van het geluid in dit apparaat.

De extra bass is belachelijk, en niet op een slechte manier. De Live functie is heel praktisch als je de muziek meer atmosferisch wilt hebben en wat meer op de achtergrond.

Ik heb deze speaker in een park uitgetest en het lijkt net alsof je een enorme boombox mee hebt genomen.

De LED verlichting is ook zeker niet een vervelend extraatje

Pluspunten

• Hoge kwaliteit bass
  • LED voor een goeie sfeer
  • Robuust gebouwd
  • Spatwater bestendig
  • Meer dan genoeg extra 'features'

BasSchoren 14-05-2018

Matig geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XB41 zwart

Toen ik de speaker voor het eerst hoorde was ik nog redelijk enthousiast. Er zat redelijk veel laag in en ging ook best hard. Echter toen ik hem ging vergelijken met mijn JBL Xtreme klonk de Sony speaker dof en niet zo sprankelend als de JBL Xtreme. Na wat research blijkt de Sony speaker niet over tweeters te beschikken waardoor je details verliest in de hogere tonen. Luister je vooral house en dance dan is dit niet extreme hinderlijk. Maar vooral met zang mis je de hoge tonen.
Buiten het tegenvallend geluid waren er natuurlijk ook goede dingen aan de Sony speaker. Zo gaat de accu makkelijk 'n dag mee (zonder lichtjes). Een dagje ergens naartoe is dan ook geen enkel probleem voor de speaker. Als de speaker op laag volume staat komt er beduidend meer laag uit vergeleken met mijn JBL Xtreme. Helaas lijkt dit laag ook weer te verdwijnen op hoger volume en haalt de JBL Xtreme de Sony speaker weer in. De speaker heeft geen enkele moeite met water of zand. Je kunt het er zo afspoelen zonder dat je bang hoeft te zijn dat hij kapot gaat.
Ben je iemand die vooral naar een speaker met goede geluidkwaliteit zoekt dan kun je het beste iets anders kiezen. Vind je de lampjes leuk en luister je voornamelijk dance, house, ect. Dan is dit best een leuke speaker want 's avonds geven de lichtjes een leuke sfeer.

Pluspunten

• Accu
  • Licht effect
  • Waterproof
  • Oplader voor je telefoon

Minpunten

• Geluid

Epsie 14-05-2018

Mooie bluethoot speaker

Geschreven voor: Sony SRS-XB41 zwart

Ik heb deze speaker een aantal weken getest en hij voldoet aan mij eisen. De accu gaat lang mee minimaal 15 uur op vol volume. Er komt voldoende bass uit de speaker en mooi zuiver. De lichten geven een extra sfeertje en is makkelijk in te stellen Via de app.

Pluspunten

• Accu duur
  • Geluid
  • Lichten
  • Sony app

joster222 09-05-2018

stevige speaker met wat toeters en bellen

Geschreven voor: Sony SRS-XB41 zwart

De speaker is niet heel zwaar, maar voelt toch stevig aan. Verder is hij water- en stofdicht (tot een zekere hoogte) en kan hij wel tegen een stootje. De bouwkwaliteit is dus prima.

Over de geluidskwaliteit heb ik één opmerking, de lage tonen vallen wat weg als je het volume heel hoog zet. Voor de rest is de kwaliteit top!

Er zit een goede accu in die lang mee gaat, met gemak een heel weekend. Je kunt de speaker zowel via microUSB als via de bijgeleverde adapter opladen. Ook kan je de speaker als een powerbank gebruiken om je telefoon op te laden.

Deze speaker maakt zich uniek door een aantal extra's.

Er zitten RGB -en flitsende leds ingebouwd, die met de muziek veranderen. Je hebt hiervoor meerdere instellingen zoals 'Rave' en 'Chill'.

De Partybooster mode veranderd de speaker in een soundboard. Door te meppen op de boven- onder- of zijkanten, maakt de speaker een geluid zoals een Congo of Cowbell. Dit is best een grappige feature waarmee je live een extra beat kan toevoegen aan de muziek.

Met behulp van de Sony Music Center App kan je instellingen voor de lichten, de Partybooster en dergelijke aanpassen naar je eigen smaak.

Pluspunten

• Accuduur
  • Bouwkwaliteit
  • Lichteffecten
  • Geinige Partybooster mode

Minpunten

• Lage tonen vallen weg bij hoog volume

RonaldS 06-05-2018

Geweldige compacte krachtige speaker

Prachtige speaker
Een mooi handzaam apparaatje wat de geluidskwaliteit verstopt onder zijn jasje
Het lijkt een “speakertje” maar heeft krachtig geluid
Makkelijke Bluetooth koppeling met telefoon en tablet
Ook rechtstreeks is muziek in te pluggen.
Klein en krachtig top aankoop

Pluspunten

• Grote (kleinte)
  • Geluidskwaliteit
  • Koppeling Bluetooth
  • Licht effecten