Sony SRS-XB21W wit

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS-XB21W wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Patrick 15-08-2020

Kleine speaker met groots geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XB21L blauw

De keuze voor een bluetooth speaker ging tussen de Jbl Flip en deze speaker. Uit eindelijk voor deze speaker gekozen omdat deze makkelijk neer te zetten is door de rubberen pootjes. De ronde jbl rolt in die zin makkelijker weg.

Qua geluid zijn deze speakers gelijkwaardig zou ik zeggen.. er is op lage volumes een goede bassweergave aanwezig.. wanneer je een hoger volume afspeelt worden de bassen in verhouding minder. Sony zorgt er zo wel voor dat de muziek helder blijft en minder vervormt..
Dit vind ik zelf niet zo'n probleem omdat ik op mijn zolder kantoortje het volume vaak niet boven de 50% zet en dan is het geluid prima.
Tevens kun je via de music center app ook wat equalizer settings en extra bass modussen aanpassen.

De extra functies zoals het lampje als de party mode (waarbij je verschillende geluidjes krijgt als je op bepaalde delen klopt) heb ik uitgezet omdat het niet veel toevoegt.

De batterij gaat lang mee en kan makkelijk en werkdag gebruiken voor ik moet opladen..

Ben overall dan ook erg tevreden met deze speaker.

Pluspunten

• Geluid
  • Compact

Minpunten

• Minder bass bij hoger volume
  • Lager volume onder bepaald batt. Niveau

Jootje 17-10-2018

Sony speaker

Geschreven voor: Sony SRS-XB21B zwart

Prima geluid mooi helder ook als hij hard staat.
Mooie bass bij hard rock nummers.
Mooi om te zien en toch redelijk zwaar zodat hij niet steeds omvalt

Jordi Heilbron 04-06-2018

Goede prijs, kwaliteit en geluid!

Geschreven voor: Sony SRS-XB21B zwart

Heerlijk product! Prachtig geluid en de batterij gaat lang mee. Vet design en de koppeling (in tegenstelling tot JBL) met je telefoon gaat erg snel. Roept om als de batterij bijna leeg is zodat je niet opeens zonder muziek zit. Ik raad dit product zeker aan, goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Geluid
  • Batterij
  • Koppeling

Jordi1234556 21-01-2019

Klopt, koppelingen via bluetooth blijven soms vervelend werken.

bert2004 21-01-2019

Kon ik niet echt zeggen toen ik in de Mediamarkt stond. Koppelen was er niet bij omdat hij gewoon niet te vinden was met mijn Samsung S8. Toen ik hem wel één keer tegen kwam werd het ook niets het koppelen. Misschien in een rustige omgeving.

Willemijn 23-05-2018
  • Product gekregen

Heel fijn en zeer makkelijk product!

Geschreven voor: Sony SRS-XB21B zwart

Je kunt veel muziek luisteren op een batterij. Via Bluetooth is het makkelijk en snel mogelijk om muziek te luisteren. Hej geluid is duidelijk, mooi, helder en op verschillende volumes in te stellen. Het is erg handzaam apparaat, model is mooi en zeer compact. De bediening is doet simpel en hij is makkelijk mee te nemen! Top apparaat.

PietjeReview 09-05-2018

Mooie box met strak design en goed geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XB21B zwart

Ik heb deze box getest omdat ik de vorige versie ook had en daar erg tevreden over was en met name wilde weten wat de verbeteringen waren.
Het is een erg mooi boxje met een strak design en een warm geluid. Het volume kan redelijk luid en het geluid blijft dan ook mooi. Er zit een goede bass in. Ik heb de box vergeleken met een JBL en vond persoonlijk het geluid voller dan de JBL.
De extra's in vergelijking met de vorige versie is dat hier verlichting op zit en een party booster functie. Ik vind beide overbodig, dit hadden ze wat mij betreft wel achterwege kunnen laten. Verder is het zo dat de batterij het erg lang vol houd en dat de accu snel geladen is.
De verbinding vind ik soms wel snel afzwakken wanneer je wat verder van de box verwijderd bent of je telefoon in je broekzak hebt.

Al met al een mooi boxje voor een goede prijs met een strak design en erg goede geluidskwaliteit.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • design
  • batterijduur
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• verbinding
  • extra functies

Brischreve 04-05-2018

Compact maar met krachtig geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XB21B zwart

Wat een verrassend geluid komt er uit deze compacte bluetooth speaker. Een diep warm geluid warm menige installatie moeite mee zou hebben. Wij gebruiken hem vooral s'avonds als hier boven alles slaapt. Dan spettert het geluid niet door naar boven via de installatie, en kunnen we toch een film kijken met goed geluid. Meerdere apparaten moeiteloos verbinden. Makkelijk in gebruik. Topper!

Pluspunten

• Goede accu en snel opgeladen
  • Past in je tas
  • Mooi warm geluid